Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä itse tekisit?

Vierailija
07.03.2007 |

Tekisitkö oikein ja joutuisit muiden hylkäämäksi vai vaikenisitkö ja saisit muiden hyväksynnän?

En halua sen kummemmin selittää tilannettani mutta huomenna minun täytyy tehdä päätös, tehdä oikein tai olla pelkuri!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kokisin sen hyvin tärkeäksi ja tietäisin tuntevani omantunnontuskia jos en sitä tee, niin tekisin vaikka muut hylkäis, uskoisin

Vierailija
2/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikenemalla toimit väärin, niin älä tee niin.

Kuitenkin kaikki on niin tapauskohtaista. En tiedä onko hyvä tulla vasikaksi tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kysymys lasten hyvinvoinnista. Eräs ihminen ammatissaan kohtelee lapsia väärin ja kaikki sen tietävät ja tunnustavat mutta kukaan ei uskalla tehdä asialle mitään

Vierailija
4/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin asettaisin heidät ehdottomasti etusijalle, lapset eivät itseään pysty puolustamaan ja sen takia meitä järkeviä aikuisia täytyy olla jotka heidän parastaan puolustaa!!!

Vierailija
5/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppo tilanne, omat lapsenikin ovat tulilinjalla

ap

Vierailija
6/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän, että vaikeaa on jos omatkin lapset joutuvat mukaan soppaan.

Vierailija
7/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee kuulemma tälle tekijälle liian iso juttu.

Muut vanhemmat eivät uskalla lähteä minun mukaani ajamaan tätä asiaa, pelkään saavani kaikkien vihat päälleni vaikka minä tässä olen ainoa joka tekee oikein ja hakee oikeutta!

ap

Vierailija
8/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ovat kyllä kiitollisia aikanaan (ja salaa toivovat jo nyt että edes sinä toimisit) kun olet rohkea. GO GIRL!!!

Vierailija
9/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toimi. Voi olla, että muutkin asiasta tietävät tekevät sinun esimerkilläsi sitten samoin. Ja kumpi asia on vaikeampi kantaa omallatunnolla, se että jätit puuttumatta asiaan, vai se että puutuit.

Vierailija
11/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olin ainoa joka uskalsi tulla. Ei vaikka heidänkin lapsilleen oli tehty vääryyttä.

Mutta minä en anna sen jatkua, huomenna pannaan asiasta mustaa valkoiselle ja se lähtee tutkintaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä