Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin heteronaisena huvikseni naisten profiileja Tinderissä

Vierailija
23.02.2025 |

Ihan siis uteliaisuuttani katsoin 30-38-vuotiaiden naisten profiileja Tinderissä omassa kotikaupungissani. Olin siis laittanut hakuetäisyydeksi 50km. Sen takia ihmettelin, kun se näytti minulle tosi paljon naisia paljon kauempana, kuten 120km päässä. Ja lisäksi ihmettelin sitä, kun tyyliin joka neljäs nainen ilmoitti olevansa biseksuaali. 

Näyttikö Tinder minulle vain ne naiset, jotka ovat itse merkinneet profiilissaan, että ovat biseksuaaleja vai oliko oikeasti tuossa ihan kaikki naiset, jotka myös heteromiehet saavat nähtäväkseen korttipinossa?

Ja näyttikö se naisia pitkän etäisyyden päästä siksi, koska niitä naisia ei vaan yksinkertaisesti ole tarpeeksi monta lähellä? Että ne naiset olisivat lähialueelta loppuneet? Asun siis isossa kaupungissa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä biseksuaaleista osa etsii itse asiassa kolmatta pyörää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et asu pääkaupunkiseudulla niin iso osa naisista kiinnostuneista naisista on kaapissa eikä uskalla mennä Tinderiin.

Vierailija
4/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella? Biseksuaalina olisin kiinnostunut kuulemaan, miksi luulet meitä joksikin kimppakivahurjastelijoiksi.

Vierailija
5/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista kiinnostuneena naisena profiilit on tunnissa selattu läpi ja alkaa näyttämään naisia kauempaa. 

Vierailija
6/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan?

No eikö sulle järki sano?

Jos olet ilmoittanut että olet nainen, joka etsii naista, niin se näyttää sulle ne naiset, jotka ovat merkinneet samoin. Jos olit siellä mukamas miehenä, se näytti sinulle naiset, jotka etsivät miestä. 

Ja ne jotka olivat merkinneet että kumpi vaan käy, ne näytettiin tietysti.

Mutta ei tietenkään se näytä naista etsivälle naiselle miehiä etsiviä naisia. 

Vierailija
7/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan?

No eikö sulle järki sano?

Jos olet ilmoittanut että olet nainen, joka etsii naista, niin se näyttää sulle ne naiset, jotka ovat merkinneet samoin. Jos olit siellä mukamas miehenä, se näytti sinulle naiset, jotka etsivät miestä. 

Ja ne jotka olivat merkinneet että kumpi vaan käy, ne näytettiin tietysti.

Mutta ei tietenkään se näytä naista etsivälle naiselle miehiä etsiviä naisia. 

Okei, kiitos vastauksesta.

Ap

Vierailija
8/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella? Biseksuaalina olisin kiinnostunut kuulemaan, miksi luulet meitä joksikin kimppakivahurjastelijoiksi.

Ei biseksuaalit sinänsä ole. Mutta Tinderissä on heteropariskunta jotka etsii kolmatta pyörää tuolla menetelmällä (luultavasti koska avoimet kolmas pyörä -ilmoitukset ei tuota tulosta). Tosi rasittavaa.

Vierailija
9/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nykyajan väelle ei mikään riitä, etenkään yksi

Vierailija
10/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko siis ilmoittanut olevasi nainen joka etsii naista? Vai olitko siellä miehenä.

Vierailija
11/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset sporttaa ja on raittiita. Enintään pilaavat juhlansa alkoholilla. Etsitään pitkää suhdetta, mutta pikapanokin käy. Mikähän lie totuus?

Vierailija
12/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tinder näyttää myös miehiä etsivät naiset jos etsii naisena naisia. Paljon tuli selatessa profiileja vastaan missä korostettiin että vain miehille jne ja suuntautumiseksi merkitty hetero. Itse siis biseksuaalina etsin molempia kun tinderissä olin. Mutta naisia on siis tinderissä paljon vähemmän, joten ne samat profiilit pyöri koko ajan. Vaihtelua sai sillä kun vaihtoi välillä kiinnostuksen/harrastukset kohteet toisiksi, silloin tuli vastaan uusia profiileita. 

Vierailija
13/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tinder näyttää myös miehiä etsivät naiset jos etsii naisena naisia. Paljon tuli selatessa profiileja vastaan missä korostettiin että vain miehille jne ja suuntautumiseksi merkitty hetero. Itse siis biseksuaalina etsin molempia kun tinderissä olin. Mutta naisia on siis tinderissä paljon vähemmän, joten ne samat profiilit pyöri koko ajan. Vaihtelua sai sillä kun vaihtoi välillä kiinnostuksen/harrastukset kohteet toisiksi, silloin tuli vastaan uusia profiileita. 

Aikamoista arpapeliä, jos on joku tärkeä harrastus tauolla eikä mainitse sitä sen takia. Ja siellä jossain on unelmien prinssi, millä on tämä harrastus. Käytännössä siis painostetaan antamaan kaikkea tietoa, mitä ei haluaisi antaa, mutta kannattaa antaa. Tuo on kyllä hyvä bisnes.

Vierailija
14/14 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia etsivillä ei tuota ongelmaa koska meitä siellä niin vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän