Levollisin mielin käyn perjantaina eläkkeelle: sain elämältä kaiken, kun niin monelle jää vain tuulen huuhtelema pylly
Aina olen jotenkin osannut elämän ratkaisevissa valintatilanteissa valita juuri 100 %sesti oikein. Mieheni valitsin tiukoin kriteerein ja minkä kultakimpaleen vaskosinkaan. Tuli oma talo, tuli maailman paras perhe, jossa pidetään yhtä ja kannustetaan toinen toisiamme. Ura on ollut yhtä nousua koko ajan, palkka ja edut joista nautin eivät todellakaan ole jokaisen ulottuvilla. Koko elämääni kuvastaa yksi sana: par excellence.
Levollisin mielin käyn perjantaina eläkkeelle. Matka lämpöön ja hemmotteleviin kylpyihin odottaa. Sain elämältä kaiken!
Kommentit (50)
Ensimmäiseen työpaikkaan olet menossa ja nyt jo kirjoittelet eläkkeelle jäämisestä, voit olla jo kasvamassa koiranputkea ennenkuin eläkepäivät tulevat.
Onnea sinulle ihaniin eläkepäiviin. Toivon kaikkea hyvää tulevaan. Olipa kiva kuulla, että jollakin elämä on hyvää ja osaat arvostaa sitä kaikkea, mitä elämä on tuonut tullessaan. Jännä lukea näitä komentteja. Monet ovat heti kovin negatiivisia. Jos minulla menee huonosti, niin kyllähän sinullakin täytyy onni muuttua pian. Nyt on lupa nauttia vapaudesta.
Ai että kun minäkin pääsisin äkkiä eläkkeelle.
M46
Tartte tulla lesoileen tänne oman elämänsä paskojien joukkoon.
Se on ihan tutkittu juttu, että puolison valinta on elämän tärkein juttu. Hyvä puoliso tuo mukanaan niin paljon hyvää, tukee elämän kolhuissa, taloudellisessissa tilanteissa jne. Otapa joku köyhä väkivaltainen juoppo niin kyllä lähtee koko elämä ihan eri suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun olet itse saanut elämältä kaiken, millä tavalla olet elämäsi aikana auttanut niitä, jotka eivät ole olleet yhtä onnekkaita?
Koska kyse on onnesta ja sattumasta, ei ole tarpeen auttaa niitä, jotka eivät ole olleet yhtä onnekkaita. Siitä ei hyödy tukija eikä tuen saaja.
Kyllä se muutamien huuhteluvuosien jälkeen on.