Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Levollisin mielin käyn perjantaina eläkkeelle: sain elämältä kaiken, kun niin monelle jää vain tuulen huuhtelema pylly

Vierailija
23.02.2025 |

Aina olen jotenkin osannut elämän ratkaisevissa valintatilanteissa valita juuri 100 %sesti oikein. Mieheni valitsin tiukoin kriteerein ja minkä kultakimpaleen vaskosinkaan. Tuli oma talo, tuli maailman paras perhe, jossa pidetään yhtä ja kannustetaan toinen toisiamme. Ura on ollut yhtä nousua koko ajan, palkka ja edut joista nautin eivät todellakaan ole jokaisen ulottuvilla. Koko elämääni kuvastaa yksi sana: par excellence. 

Levollisin mielin käyn perjantaina eläkkeelle. Matka lämpöön ja hemmotteleviin kylpyihin odottaa. Sain elämältä kaiken!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siirryt kokopäiväiseksi av-trolliksi ap.

Vierailija
22/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä elämä kestää max. sen 100v. Sitten alkaa ikuisuus, ja oikeastaan vain sillä on merkitystä, valitsiko nyt oikein eli Jeesuksen vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...mahtaako kuoleman jälkeinen onni olla varmistettu? Onko ne valinnat tehty oikein? Vai onko pelkästään keskitytty maalliseen ja ajalliseen. 

Vierailija
24/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen auto sinulla on AP?

Vierailija
25/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva! Nyt sulla on aikaa ja rahaa tehdä vapaaehtoistyötä ja laittaa hyvä kiertämään. Niin maailmasta tehdään parempi paikka. 

Vierailija
26/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on kohta kamalan ryppyinen pylly jos vaan liottaa sitä kylvyissä kaiket päivät.

Vierailija
27/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet itse saanut elämältä kaiken, millä tavalla olet elämäsi aikana auttanut niitä, jotka eivät ole olleet yhtä onnekkaita?

Jedem das seine.

AP

älykäskin vielä :D

No ei kovin älykäs. Tai sitten on muistisairaus, kun on unohtunut, että saksalainen kirjoittaa substantiivit isolla. Jedem das Seine.

Vierailija
28/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet itse saanut elämältä kaiken, millä tavalla olet elämäsi aikana auttanut niitä, jotka eivät ole olleet yhtä onnekkaita?

Jedem das seine.

AP

Onko tää jotain karma-juttuja? New age vielä vai joku vanhempi uskonto?

Entä sitten kun tulee vastoinkäymisiä (jokaiselle niitä joskus tulee), oletko itsekin ansainnut ne? Läheisesi myös, joka ikinen? Jos kerran huono-osaisiksi syntyneet ovat itse ansainneet kurjuutensa?

Vierailija
29/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla kuin sinäkin olet auttanut muita eli ei yhtään.

Vierailija
30/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä elämä kestää max. sen 100v. Sitten alkaa ikuisuus, ja oikeastaan vain sillä on merkitystä, valitsiko nyt oikein eli Jeesuksen vai ei.

Tämähän se. Viimeisellä tuomiolla on syytä olla synnit sovitettuna. 

Vierailija
31/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa. Yleensä tuollaisen kehuskelun jälkeen elämä alkaa mennä perseelleen. Nimimerkillä: Kokemusta on ja karma kostaa.

Mulle kävi juuri näin. Kaikki näytti valoisalta ja rahaa tuli ja sitten mietin jo että hyvinhän tämä sujuu. Ei montaa kuukautta mennyt kun vastoinkäymiset alkoivat ja pian olinkin tyhjätasku ja ulosotossa. Kannattaa miettiä tarkkaan, mihin projekteihin lähtee vai lähteekö ollenkaan. Järkevintä voi olla kun laitat rahat indeksirahastoihin ja annat olla siellä.

Vierailija
32/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Par excellence? Oletko ollut luksustuotteiden tai -palvelujen kanssa tekemisissä?

Vierailija
33/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeasti sanottu.

Vierailija
34/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon? Joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän pelastaa sen."

- Jeesus Kristus -

Vierailija
35/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon? Joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän pelastaa sen."

- Jeesus Kristus -

Minä uskon enemmän rahaan tilillä. 

AP

Vierailija
36/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen auto sinulla on AP?

No eikai se nyt millään autolla liiku hei.

Yksityissuihkari tai ainakin helikopteri.

Vierailija
37/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kavahtakaa kaikkea ahneutta, sillä ei ihmisen elämä riipu hänen omaisuudestaan, vaikka sitä ylenpalttisesti olisi", neuvoi Jeesus.

Ja Jeesus puhui vertauksen sanoen:

"Rikkaan miehen maa kasvoi hyvin. Niin hän mietti mielessään ja sanoi: 'Mitä minä teen, kun ei minulla ole, mihin viljani kokoaisin?' Ja mies sanoi: 'Tämän minä teen: minä revin maahan aittani ja rakennan suuremmat ja kokoan niihin kaiken eloni ja hyvyyteni; ja sanon sielulleni: sielu, sinulla on paljon hyvää tallessa moneksi vuodeksi; nauti lepoa, syö, juo ja iloitse'. Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä mieletön, tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta pois; kenelle sitten joutuu se, minkä sinä olet hankkinut?' Näin käy sen, joka kokoaa aarteita itselleen, mutta jolla ei ole rikkautta Jumalan tykönä."

Vierailija
38/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? 

Vierailija
39/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä aikaakaan, kun muistisairauden riuduttaman ap:n pyllyä huuhdellaan hoitolaitoksen pesuhuoneessa. :(

Vierailija
40/50 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä aikaakaan, kun muistisairauden riuduttaman ap:n pyllyä huuhdellaan hoitolaitoksen pesuhuoneessa. :(

Ei se ole siltikään tuulen huuhtoma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi