Mies lupaa tehdä sinulle ruokaa ja tarjota juomat. Saat nistipataa ja olutta. Reaktiosi?
Kommentit (80)
Nistipataa syödään Italiassa melkein joka päivä. Se on hyvä ruoka.
Söisin ja olisin kohtelias mutta en tapaisi miestä enää koskaan.
Tottakai söisin jos on sovittu, että tulen syömään. Olen naimisissa miehen kanssa, joka tarjosi ylpeänä ensi visiitillä sikanautasäilykkeestä väsäämäänsä ruokaa. Minä olen kyllä sittemmin hoitanut tuon ruokapuolen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on nistipata?
Jauhelihaa ja makaronia.
Söisin, jos mies olisi kiinnostava ja olisin ihastunut. Seuraavat treffit mun luona ja mä tekisin ruuan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on nistipata?
Jauhelihaa ja makaronia.
Kiitos tiedosta. Sehän olisi hyvää.
Syön aivan mitä vaan, jos tykkään ruokaa tekevästä miehestä ja ruoka on syömäkelpoista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on nistipata?
Jauhelihamakaronimössöä
Aika outoa olisi jos mies tarjoaisi minulle olutta, koska tietäisi että minä en juo olutta missään nimessä. Kuka helvetti sellaista hiivalitkua haluaa juoda, ja varsinkin kun minulla on ibs, niin istuisin loppuillan ripuloimassa pöntöllä, ja makaroonikin on sellaista että jos sitä vähänkin enemmän sattuu syömään, sama lopputulema.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on nistipata?
Se on örtikkää tai sotkotusta tai aina tätä samaa. Italiassa se on klassikko.
Tottakai! Olut ei ehkä maistu, mutta vesi käy ruokajuomana hyvin.
No nisti nyt ei osaa tehdä kuin sitä nistipataa. Kulinaristi-nisti lisää pataan pussillisen hernemaissipaprikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on nistipata?
Jauhelihaa ja makaronia.
Sehän on todella hyvää oikeen tehtynä.
Siihen voi lisätä esim sipulia, herkkusieniä, tomaattikastikkeen, parmesani juustoa, ym ym.
Miksi en söisi? Eikö sulle ole äiti ikinä opettanut käytöstapoja? Eri asia sitten, tekisikö mies tällä erityisen hyvää vaikutusta. Siinäkin tosin kokonaisuus ratkaisee.
Syön kivan miehen tekemänä.