Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lupaa tehdä sinulle ruokaa ja tarjota juomat. Saat nistipataa ja olutta. Reaktiosi?

Vierailija
23.02.2025 |

Syötkö vai lähdetkö menemään?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sen parempaa olisi.

M40

Kaikki muu ruoka...

Vierailija
22/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai söisin jos on sovittu, että tulen syömään. Olen naimisissa miehen kanssa, joka tarjosi ylpeänä ensi visiitillä sikanautasäilykkeestä väsäämäänsä ruokaa. Minä olen kyllä sittemmin hoitanut tuon ruokapuolen.

Mun mies tarjosi uunissa kuivaksi kärventyneitä kesäkurpitsan ja lantun viipaleita, kun sanoin etten syö lihaa. Ei ollut mikään herkku elämys. Pois olisin lähtenyt, jos olisi kuitenkin tuputtanut lihaa, vaikka ilmoitin etten syö lihaa. Uskokaa tai älkää, sellaisiakin pölvästejä on osunut kohdalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on nistipata?

Jauhelihaa ja makaronia.

Niille, joita eivät gastronomiset nautinnot kiinnosta. Ylimääräiset elementit jätetty pois.

Vierailija
24/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen voi lisätä esim sipulia, herkkusieniä, tomaattikastikkeen, parmesani juustoa, ym ym.

Sitten se ei enää ole nistipataa.

Vierailija
25/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistipata on hyvää polttoainetta elimistölle.

Vierailija
26/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään molemmista, eli olisin oikein tyytyväinen. Ja jos mies tarjoaisi tuollaista, hän varmaan olisi mukavan rento tyyppi, eikä mikään turhantärkeä pönöttäjä.👌

Vierailija
27/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tarjosi minulle ensitapaamisella pöytägrillillä tehtyjä tonnikalapanineja. Ne olivat niin hyviä ja niin on mieskin.🥰

Vierailija
28/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nistipata on hyvää polttoainetta elimistölle.

Sen voimalla jaksaa hyvin valvoa kaksi viikkoa putkeen!

Vierailija
29/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempiruokaani, olisin todella tyytyväinen, että saa mahan täyteen, ekkä tarvi kohteliaisuusyistä yrittää syödä jotain erikoisruokaa. Sen sijaan tuosta oluesta olisin huolissani. Jos se on miehen mielestä päivittäistä ruokajuomaa, niin ei jatkoon.

(Vesi siis minusta parempi juoma.)

Vierailija
30/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sinne sen ruoan takia olisi mennyt. Ilahtuisin eleestä, söisin, kiittäisin. Peittäisin hämmennykseni ja olisin salaa tyytyväinen, että olisin löytänyt mutkattoman miehen.

Vierailija
31/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut ei ole naisten juoma. Naisille maistuu paremmin siideri, lonkero tai valkoviini.

Vierailija
32/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään molemmista, eli olisin oikein tyytyväinen. Ja jos mies tarjoaisi tuollaista, hän varmaan olisi mukavan rento tyyppi, eikä mikään turhantärkeä pönöttäjä.👌

Kunnon tatskat ja nuuska kruunaa komeuden. Pöydällä lojuu rikkinäisiä sähkösavukkeita ja nikotiininesteitä. Tinderissä lukee, että ei polta. Salikassin päällä on sentti pölyä ja Juhlamokka oli päässyt loppumaan, niin oli pakko ostaa Bellaromia. Mutta kunhan on  edes Cooppia se bisse, niin mikäpäs siinä. Olen ulkomaalaisten oluiden ystävä.

Vierailija
33/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi, kun minulla on keliakia. Enkä joisi kaljaakaan samasta syystä.

Vierailija
34/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies tarjosi palaneita kalapuikkoja,pussimuussia ja energiajuomaa :D Nyt 10 vuotta yhdessä ja 2 lasta.

Vierailija
35/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viiniä, en olutta. Ruoka kelpaa jos seura hyvää. 

Vierailija
36/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies tekee ruokaa makaronipussin takaisesta ohjeesta. 

Nistipata vaatisi ruoan tekemistä ilman ohjetta. Se olisi edistysaskel.

Vierailija
37/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin tietysti, mutta kovin hyvää vaikutusta ei tekisi, jos on erityisesti syömään kutsuttu. Kerran sain ekalla deitillä niin laihaa kaakaota, että maidolle oli vain näytetty kaakaopakettia, enkä kehdannut sanoa, että on kamalaa. Syntyi siitä silti suhde, vaikkei kovin pitkä. Kaakaomakuni sentään ehdin kertoa.

Vierailija
38/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voisin syödä.Yleensä syön mitä tarjotaan Tosin makaronit ym. pastat jätän kauppaaan, enkä niitä omasa keittiöön tuo 

Vierailija
39/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan kuin joku Kari Salmelaisen juontaman Napakympin kysymys 😂Mutta joo söisin ja joisin. Tuohon ruokaan voisi hyvin pyytää ketsuppia lisäksi.

Vierailija
40/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuo kuin läpinäkyvän laiha kahvi ja homeista paahtoleipää.Eikä ollut edes aamu. Moni syy johti siihen ettei tavattu enää mutta nuo tarjottavat ol yksi syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan