Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lupaa tehdä sinulle ruokaa ja tarjota juomat. Saat nistipataa ja olutta. Reaktiosi?

Vierailija
23.02.2025 |

Syötkö vai lähdetkö menemään?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olut ei ole naisten juoma. Naisille maistuu paremmin siideri, lonkero tai valkoviini.

Eikä. Jos pitää valita niin olut. Inhoan          viinejä 

Vierailija
42/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En söisi, kun minulla on keliakia. Enkä joisi kaljaakaan samasta syystä.

Tämä on se syy miksi tarjoan aina nistipataa ensitreffeillä. Löytyy feikit, vegaanit ja ruokavammaiset kerralla. Olut on myös hyvä tapa testata, että onko kyseessä nirsoilija, jolle pitää olla kalliita siidereitä. Huono puoli on, ettei flaksi käy oikeastaan ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olut ei ole naisten juoma. Naisille maistuu paremmin siideri, lonkero tai valkoviini.

Tuulahdus jostakin sovinistisesta menneisyydestä... Näistä juomista naisten tulee tykätä. Ei olutta naisille. 

Vierailija
44/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin mä noita syön ja juon kuin esim pihviä ja viiniä. 

Vierailija
45/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minusta olisi kohteliasta ensin selvittää vähän mistä toinen tykkää, eikä tarjota ruokaa vaan oman mielensä mukaan.

Nistipata on ihan hyvää, ei siinä.  Jos mies ihan ex tempore kutsuisi syömään ja hänellä olisi tarjolla nistipataa niin ok. Mutta jos hän olisi suunnitellut illallista ja treffejä hartaasti ja tekisi tuota ruuaksi niin vähän ihmettelisin. 

Vierailija
46/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sulhokokelas paistoi lohimedaljonkeja ja teki perunoista muussin.

Menin kuitenkin naimisiin miehen kanssa, joka tarjosi pohjaan palanutta kaurapuuroa kivan yön jälkeen.

Vierailija
47/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lupasi tehdä ruokaa ja piti lupauksensa. 

Vierailija
48/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulahdus jostakin sovinistisesta menneisyydestä... Näistä juomista naisten tulee tykätä. Ei olutta naisille. 

Feminismistä huolimatta naisten ja miesten biologiset erot ovat ja pysyvät. Naiset pitävät keskimäärin erilaisista asioista kuin miehet. Tämä pätee maailmanlaajuisesti.

Vierailija
49/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söisin ja olisin kohtelias mutta en tapaisi miestä enää koskaan.

Mikä sitten olisi rouvan arvoista ruokaa? 

Vierailija
50/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarjoaisin myöhemmin miehelle sienikeittoa pussista valmistettuna. Miehelle tulee selväksi, että minä en ole mikään keittiön hengetär, joka tekee aina ruuat.

Vierailija
51/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tarjoaisin myöhemmin miehelle sienikeittoa pussista valmistettuna. Miehelle tulee selväksi, että minä en ole mikään keittiön hengetär, joka tekee aina ruuat.

Treffit ovat aina hyvä hetki patriarkaattia vastaan kohdistetulle voimaannuttavalle protestille.

Vierailija
52/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se syy miksi tarjoan aina nistipataa ensitreffeillä. Löytyy feikit, vegaanit ja ruokavammaiset kerralla. Olut on myös hyvä tapa testata, että onko kyseessä nirsoilija, jolle pitää olla kalliita siidereitä. Huono puoli on, ettei flaksi käy oikeastaan ikinä.

Ihan hyvä safka. Ei varmaan haittaa että turpoan ja kaasutan sit pari päivää?

Saanko viskiä mieluummin kuin "kalliita siidereitä"? Kalja käy myös mutta ei haittaa kun juoksen ripulilla illan?

No sit.

Vierailija
53/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffit ovat aina hyvä hetki patriarkaattia vastaan kohdistetulle voimaannuttavalle protestille.

Häh? Mitä vikaa sienikeitossa on? Ihan samalla tasolla kuin nistipata. Eikä miehelle tule harhaluuloja.

Vierailija
54/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin ja lähtisin menemään. 👍

Vierailija
55/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pussikeitto olisi "patriarkaattia vastaan kohdistettu voimaannuttava protesti" ? 😂😂

Vierailija
56/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla nistipata ja kalja on matriarkaattia vastaan kohdistettu voimaannuttava protesti.

Vierailija
57/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokailutavoista näkee paljon ihmisestä. Eipä kelpaisi tuollainen w t.

Vierailija
58/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhaa, kanttarelleja, puikuloita. Emme ole sivistymättömiä.

Vierailija
59/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy tuollaisia tolvanoita? Meillä kaikki osaa valmistaa ruokaa, nautittavaa. Kannattaa vaihtaa w t -jengist veks!

Vierailija
60/80 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli keliakia on ongelma? Ok, no , sitten miehenkin voi hylätä, jos sillä on joku "vamma", vaikka migreeni, diabetes, verenpainetauti, astma tai allergia tai varsinkin mt- ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi