Apua, olen vetänyt tuhansia miehiä vasemmalle tinderissä. Mitä voi tehdä kun mikään ei enää kelpaa?
Miksi sen juuri sopivan miehen löytäminen on näin vaikeaa??
Kommentit (157)
Miehet etenkin täällä valittaa, kun ei tule matcheja ja ei saa naista jne. No, naisena ihmettelen. Tein profiilin viikko sitten pitkästä aikaa, olen hoikka ja nättikin nainen. En etsi mitään kovin vakavaa, eli ihan pelkkä seksikin riittää. Tai välillä voisi hengailla toisen kanssa. Laskin rimaa jonkun verran ja tykkään myös niistä, joista en ole ihan varma. Ei tarvitse olla miesmalli. Mutta mielellään hoikka, koska olen itsekin. En tiedä kuinka monta miestä on yhteensä tullut siellä vastaan, en asu isossa kaupungissa. Mutta matcheja on tullut ehkä 20-25. Jos tykkään jostain niin yleensä tulee Match. Koska miehet nyt tykkää kaikista, etenkin jos on hoikka nainen.
No, näistä noin 25 ehkä puolet laittaa viestiä. Mutta suurin osa niistäkin sitten parin viestin jälkeen hiljenee. Vaikka ihan normaalisti juteltu. Kukaan ei vielä ole halunnut edes tavata. Ja kyseessä siis ihan ne tavalliset miehet, ei mitään miesmalleja tai miljonäärejä. Ja jos ne haluaisi vain seksiä, niin sitähän minäkin olen vain vailla. Joku mies tähän varmaan heittää, että ne löyti parempaa tms, niin mikä idea on heivata samantien muut naiset, jos löytyy se yksi nuorempi nainen. Silloin käydään sen nuoremman luona ja sitten otetaan se seuraava. Paitsi toki jos haluaa sen parisuhteen.
Mutta itse nuo miehet sössii sen seuran saannin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä Tinderit ovat siitä vaarallisia, että ne saavat naiset luulemaan aivan liikoja omasta arvostaan ja haluttavuudestaan. Jos on satoja halukkaita, olen varmaan tosi hottis?
Näin miehenä täytyy sanoa että ei. Tinderin miehet ovat liikkeellä "kunhan on hame ja hengittää" -kriteereillä, ja pyrkivät ihan kaikkien naisten kanssa tekemisiin jos tärppäisi. Siis lyhytaikaiseen seksisuhteeseen.
Jos itse laittaa lähes kaikki vasemmalle, ei todellakaan itse tiedä, ketkä kaikki ovat antaneet itselle tykkäyksen. Ja itseäni ei ainakaan edes kinnosta, kuinka haluttu tai hottis olen tai en ole - minua kiinnostaa vain löytää itselle sopiva ihminen. Se, kenestä itse kiinnostun, ei muutu ollenkaan sen mukaan, kuinka haluttavaksi itse koen/oletan itseni. Kiinnostuisin samoista miehistä riippumatta siitä, onko minulla tuhat vai kolme tykkäystä. Jos ne minun mielestäni kiinnostavat eivät kiinnostu vastavuoroisesti, en ala kiinnostua epäkiinnostavista, vaan sitten yritän vaan löytää sellaisen kiinnostavan, joka kiinnostuu minustakin.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus lienee tosiaan miehen kirjoittama provo, mutta sellaisenaankin se kertoo hyvin siitä, miten huonosti miehet tuntuvat tajuavan ihmissuhteita. Ajatellaan, että jos laittaa tuhansia profiileja vasemmalle, toimii jotenkin väärin, kun "mikään ei kelpaa". Ilmeisesti ajatellaan, että periaatteessa kuka tahansa ihan ok tyyppi pitäisi kelvata, kunhan vaan saa sukuelimet sovitettua yhteen ja että kumpikin pystyy kommunikoimaan edes auttavasti suomeksi tai muulla kielellä, jota kumpikin osaa.
Olen itse FB Datingissä, jossa näkee minusta tykänneet. Valtaosalla ei tunnu olevan MITÄÄN yhteistö kanssani. Asun itse Helsingissä, mutta minusta tykkäilee miehiä, jotka asuvat Kotkassa, Kouvolassa ja jopa jossain Pohjanmaalla. Ilmeisesti ajatus on, että etäsuhteessakin pystyy seksikertoja järjestämään silloin tällöin, tai oletetaan mahdollisen suhteen syventyessä naisen muuttavan sitten noihin pikkukaupunkeihin. Ja mitä ilmeisimmin miehille riittää mielly
Juujuu, ja mitään välimaastoa ei tietenkään ole välillä "kuka tahansa ok mies" ja "ei kukaan tuhansista miehistä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse FB Datingissä, jossa näkee minusta tykänneet. Valtaosalla ei tunnu olevan MITÄÄN yhteistö kanssani. Asun itse Helsingissä, mutta minusta tykkäilee miehiä, jotka asuvat Kotkassa, Kouvolassa ja jopa jossain Pohjanmaalla. Ilmeisesti ajatus on, että etäsuhteessakin pystyy seksikertoja järjestämään silloin tällöin, tai oletetaan mahdollisen suhteen syventyessä naisen muuttavan sitten noihin pikkukaupunkeihin. Ja mitä ilmeisimmin miehille riittää mielly
On paljon ihmisiä joille tietty paikkakunta jossa he sattuvat kulloinkin olemaan ei ole mitenkään oleellisin tekijä heille. Moni on nykyään kulkenut puoli Eurooppaa ja Euroopan ulkopuolellakin, ja silti löytäneet kumppanin. Monet käyneet työmatkalla ja tavanneet puolisonsa, miksi Helsinki ja Kotka tai edes Pohjanmaa olisivat niin ihmeellisiä välimatkan, kulttuurin tai muiden syiden puolesta?
On sitäpaitsi
Niin no, itselleni ei etäsuhde ole mahdollinen työni ja elämäntilanteen vuoksi, enkä ole itse aikeissa muuttaa Helsingistä Kouvolaan, Kotkaan tai Pohjanmaalle. En myöskään halua myydä tätä nykyistä kerrostaloasuntoani muuttaakseni "hienoon huvilaan" jonnekin perähikiälle tai edes lähellekään. Käytännössä tuollaisessa etäsuhteessa ei pystyisi tapaamaan melkein koskaan, ja koska itselläni ei ole autoa, pitäisi kulkea aina junilla/busseilla. En yksinkertaisesti ole YHTÄÄN motivoitunut etäsuhteeseen eikä sellainen kiinnosta. Mikäli tapaisin kaukana asuvan ihmisen, olisi ainoa vaihtoehto suhteen muodostumiselle se, että hän muuttaisi minun takiani pk-seudulle. Mutta arvaan, että moni mies ei ole halukas luopumaan työstään, hienosta huvilastaan ja kotimaisemistaan, koska he ovat sisäistäneet sen ajatuksen, että naisen pitäisi muuttaa. Itse en ole valmis luopumaan kaikesta omaan elämääni liittyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon ihmisiä joille tietty paikkakunta jossa he sattuvat kulloinkin olemaan ei ole mitenkään oleellisin tekijä heille. Moni on nykyään kulkenut puoli Eurooppaa ja Euroopan ulkopuolellakin, ja silti löytäneet kumppanin. Monet käyneet työmatkalla ja tavanneet puolisonsa, miksi Helsinki ja Kotka tai edes Pohjanmaa olisivat niin ihmeellisiä välimatkan, kulttuurin tai mu
Mies kosii, nainen käy pyöräyttämässä mukelot, eroaa ja palaa kaupunkiin. Saa erossa korvauksen kohtu- ja äitipalveluista. Mies jää kukoksi tunkiolle, nainen jatkaa elämäänsä, lapset tekevät mitä tekevät
Vierailija kirjoitti:
Juujuu, ja mitään välimaastoa ei tietenkään ole välillä "kuka tahansa ok mies" ja "ei kukaan tuhansista miehistä."
Tottakai on välimaastoa! Onhan noiden välimaastossa esim. "ihan ok mies", "ihan kiva mies", "osittain/jossain määrin stoiveitten mukainen mies", "ihan kiinnostava mies, MUTTA.." jne. Se, mitä itse etsin on "itselleni sopiva mies". En oikeastaan osaa itselle sopivaa sijoittaa tuollaiselle janalle, koska eihän pariutuminen niin mene. Joko sitä sopii yhteen tai sitten ei. Sanottakoon nyt vielä kerran, että etsin ihmistä, jonka kanssa minulla on jotain (olennaista) yhteistä, samansuuntaisia kiinnostuksenkohteita, samanlainen arvomaailma, yhteensopiva elämäntyyli, jne. Sekä toki näiden lisäksi asioita, jotka käyvät ilmi vasta myöhemmin kun on tavattu, eli molemminpuolinen vetovoima, se että viihdytään yhdessä ja toisen kanssa synkkaa, seksuaalinen yhteensopivuus, jne.
Käytännössä sen itselle sopivan etsiminen voi tarkoittaa sitä, että ensin kukaan tuhansista miehistä ei ole sopiva (tai ei ainakaan ole osannut profiilissaan tuoda sitä ilmi), kunnes joskus tulee vastaan yksi, joka vaikuttaa sopivalta. Joskus tuhansien joukossa niitä sopivalta vaikuttavia voi olla yhden sijaan vaikka muutama. Mutta siihen asti, kunnes nämä tulevat vastaan, voi olla, että lukuisia menee vasemmalle, koska kukaan sadoista tai tuhansista ei vaikuta oikeanlaiselta.
Ja huom: Kyse ei ole siitä, että näissä vasemmalle menevissä olisi kaikissa jotain vikaa. Moni voi olla hyvinkin fiksu, mukava ja hyvännäköinen, mutta jos he ovat täysin eri tyyppisiä ihmisiä, eivät he vain ole sopivia. Esim. jos elämäntyyli on täysin erilainen, suhdetoiveet täysin erilaiset, tms. Annoin toisessa viestissä näistä jo esimerkkejä. Tai sitten se lemmikki (itse olen siis allerginen).
Suomessa on maailman nirsoimmat naiset. Miehet ei pääse treffeille koska naiset vetää tuhansia miehiä vasemmalle. Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on maailman nirsoimmat naiset. Miehet ei pääse treffeille koska naiset vetää tuhansia miehiä vasemmalle. Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä.
Niin, jos ei ole vetänyt kaikkia vielä vasemmalle niin jatkaa vaan vetelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa kertomaan itsestänne profiileissanne. Ette te oikealle pääse, jos profiilissa on pelkkä kuva ja tekstinä "kysymällä lisätietoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkkikauppa joka on täynnä toinen toistaan herkullisempia karkkeja eikä tiedä mistä aloittaa.
Väitätkö että tinderin suomimiehet on toinen toistaan herkullisempia 😂😂😂 juu ei
Laita oma kuva niin arvostellaan sun ulkonäkö ja jenkkakahvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että lyhyen tekstin ja kuvien perusteella on todella vaikeaa kiinnostua kenestäkään. Yleensä se kiinnostus tulee tosielämässä, kun näkee kuinka ihminen toimii tietyissä tilanteissa. Ei se ole pelkästään ulkonäkö vaan kokonaisuus. Oikeastaan aika vähän ulkonäkö loppuviimein vaikuttaa. Persoona ratkaisee ja tämä ei tule nettimaailmassa esiin.
Niin, kun osa miehistä ei osaa kirjoittaa itsestään profiilitekstiä. Jotkut sitten osaavat, ja he saavat matcheja. Itse ajattelen niin, että ei Tinderin tarvitse ollakaan mikään aukoton ja takuuvarma paikka löytää mitään, mutta sitä voi kokeilla. Jotkut mahdollisesti potentiaaliset voivat mennä sivu suun, jos heillä on huonosti laadittu profiili, mutta se vertautuu siihen tilanteeseen, että baarissa ei huomaa jotain kiinnostavaa, koska välissä on jokin väliseinä, tai koska satutaan menemään sinne baariin eri
No itse en saanut yhtään sen enempää tykkäyksiä kun laadin profiilin huolella. Saman verran tuli pelkillä kuvilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkkikauppa joka on täynnä toinen toistaan herkullisempia karkkeja eikä tiedä mistä aloittaa.
Väitätkö että tinderin suomimiehet on toinen toistaan herkullisempia 😂😂😂 juu ei
Lol! Päinvastoin, niin karseaa turjaketta toisensa perään, ettei sieltä löyty oikein yhtään siistiä tapausta. Ja kun sitten löytyy, tahtoo samaa urosta jokainen emäntä.
Ulkomaisille deittisivuille ? Ala harrastaan jotain missä on paljon porukkaa, jospa se kulta löytyis sieltä ?
Jee tinderissä on 1:10 naismies suhde, ja siitäkään huolimatta ei supernirsoille naisille mikään kelpaa
Tuosta oli testi.
Eniten tykkäyksiä sai profiili jossa oli kuva miehestä koiran kanssa. Kuva oli todella onnistunut, se korosti miehen hartioita ja lihaksikkaita käsiä.
Toiseksi eniten tykkäyksiä sai kuva jossa miehellä oli ylimielinen ilme (naisten mielestä normaali ilme). Ei haitannut, vaikka kyseessä oli yhteiskuva exän kanssa ja exä oli sutattu kömpelösti pois.
Pitkästi kirjoitetut ja naisraadin hyväksymät profiilitekstit jäivät kauas jälkeen näistä.
Ja kyseessä oli kerkivertoa komeampi mies.
Kuvat siis ratkaisevat, piste. Ja jos mies on keskitasoa tai alle, Tinder kannattaa unohtaa. Nainen ei valitse keskitason miestä kun tykkääjissä on selkeästi komeita (naisen silmissä tavismiehiä jotka sattuvat olemaan juuri hänen mieleensä).
Sitten nainen poraa palstalla kun mies halusikin vain seksiä, vaikka mies oli itsekin vain tavis.
Pitääkö taas linkata se naisprofessorin tekemä yliopistotasoinen tutkimus?
Siinä todettiin seuraavaa:
- ulkonäkö ratkaisee eniten
- luonne ratkaisee vain jos miehen ulkonäkö on riittävän hyvä
- puuttuvaa komeutta ei voi kompensoida luonteella, mutta jos mies on komea, luonteen puutteita saa anteeksi
- tämä päti sekä nuorempiin, että vanhempiin naisiin
Vierailija kirjoitti:
No itse en saanut yhtään sen enempää tykkäyksiä kun laadin profiilin huolella. Saman verran tuli pelkillä kuvilla
Sait kuitenkin jonkin verran tykkäyksiä? Ei minusta tavoitteen pitäisi ollakaan saada mahdollisimman paljon tykkäyksiä vaan saada match niiden harvojen oikeasti sopivien kanssa. Pelkillä kuvilla saat todennäköisemmin epäsopivia matcheja, kun taas huolellisesti laaditulla profiililla matchit ovat todennäköisemmin sopivia.
Kelpaisiko tämä?
Vierailija kirjoitti:
Tuosta oli testi.
Eniten tykkäyksiä sai profiili jossa oli kuva miehestä koiran kanssa. Kuva oli todella onnistunut, se korosti miehen hartioita ja lihaksikkaita käsiä.
Toiseksi eniten tykkäyksiä sai kuva jossa miehellä oli ylimielinen ilme (naisten mielestä normaali ilme). Ei haitannut, vaikka kyseessä oli yhteiskuva exän kanssa ja exä oli sutattu kömpelösti pois.
Pitkästi kirjoitetut ja naisraadin hyväksymät profiilitekstit jäivät kauas jälkeen näistä.
Ja kyseessä oli kerkivertoa komeampi mies.
Kuvat siis ratkaisevat, piste. Ja jos mies on keskitasoa tai alle, Tinder kannattaa unohtaa. Nainen ei valitse keskitason miestä kun tykkääjissä on selkeästi komeita (naisen silmissä tavismiehiä jotka sattuvat olemaan juuri hänen mieleensä).
Sitten nainen poraa palstalla kun mies halusikin vain seksiä, vaikka mies oli itsekin vain tavis.
Missä maassa testi oli tehty? Ilmeisesti aika moni oli lukenut tästä, koska itse törmäsin Tinderissä profiileihin, joissa oli kuva miehestäö koiran kanssa, mutta tekstistä kävi ilmi, että koira ei ollut oma. Itsehän laitan aina kaikki koiranomistajat vasemmalle, joten saattoi mennä muutama sellainenkin, jolla oli koira vain rekvisiittana.
Mutta voittehan te sitten toimia noin. Lainatkaa jostain koira ja laittakaa pelkkiä ylimielisen ilmeen kuvia Tinderiin. Aika moni on myös suositellut laittamaan hymykuvia, mutta jos olette vakuuttuneet siitä, että se on huono neuvo, niin jättäkää kaikin mokomin hymykuvat pois.
Oujeepuppaoujee