Apua, olen vetänyt tuhansia miehiä vasemmalle tinderissä. Mitä voi tehdä kun mikään ei enää kelpaa?
Miksi sen juuri sopivan miehen löytäminen on näin vaikeaa??
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vain kerran olen löytänyt sieltä miehen jonka vedin oikealle. Treffien jälkeen hän ei enää laittanut viestiä. Että sellaisia sikoja ne miehet ovat.
Ap
Taitaa moni antaa siellä netissä ja tinderissä erilaisen "kuvan" itsestään kuin oikeasti on ja sitten voi käydä noin.
Naiset lukee profiilit ja etsii viitteitä älystä ja terveestä tunne-elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kerran olen löytänyt sieltä miehen jonka vedin oikealle. Treffien jälkeen hän ei enää laittanut viestiä. Että sellaisia sikoja ne miehet ovat.
Ap
Yhyy. Miksei top 0.001 promillen miehelle kelpaa lihava yhoo vantaalta...
Mitä top 0,001 tekee Tinderissä?
Tilaa pilua kotiin kuten muut tilaa pitsaa woltista.
Vierailija kirjoitti:
Just, ja samalla oma profiili on täynnä herutuskuvia ja vessa selfieitä. Tekstinä pari emoijita tai "kirjoita jos haluat tietää jotain".
Vierailija kirjoitti:
Miehet katselee tissejä ja perseitä koska mulkku=Tinder-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yhyy. Miksei top 0.001 promillen miehelle kelpaa lihava yhoo vantaalta...
Tilaa pilua kotiin kuten muut tilaa pitsaa woltista.
Erittäin paljon huonommalla menestyksellä kuin pizzoja.
@tinderonpaskapeli (instagram)
Sieltä voi tilata paidan jossa teksti:
"En ole pillu-Wolt"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, ja samalla oma profiili on täynnä herutuskuvia ja vessa selfieitä. Tekstinä pari emoijita tai "kirjoita jos haluat tietää jotain".
"Miehen profiilissa ei saa olla negatiivisia ilmaisuja siitä millainen nainen ei saa olla"
Naisen oma profiili:
"EI PELIMIEHIÄ. Ei lyhyitä miehiä sori oon pitkä nainen (168,7893cm). Ei kunnianhimottomia!!!1"
Miksi naiset ei voi olla kuin miehet seksiä kaikkien kanssa ilman mitään turhaa nirsoilua😔
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole mies!!!
Ap
Eli olet alaikäinen äidin nurkissa asuva poika sitten. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei voi olla kuin miehet seksiä kaikkien kanssa ilman mitään turhaa nirsoilua😔
Miksi hu*rittelemanne sukupuoli ei annakaan jokaiselle kuten miehet, yhyyyhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lienevät Tinderin itse ylläpitämiä geneerisiä profiileja, joiden takana on tiimi.
Vierailija kirjoitti:
Mietitääs miesten keksimää luomiskertomusta ja sen epäloogisuutta:
Jumala luo ihmisen omaksi kuvakseen ja hoksaa sitten, ettei tää hänen omakuvansa pärjää ilman naista. Lisäksi sille tuli vahingossa pariton määrä kylkiluita.
Jos jumala olisi, hän olisi nainen ja loisi kuvakseen naisen, joka ei tarvitse mitään miestä, koska esikuvansa lailla tämä nainenkin on kaikkivoipa, omnipotentti, itsestään uutta luova.
Ja näin evoluutio asian toteuttikin, mutta jossain mitoosivirheessä osa Toisesta X-kromosomista putosi pois ja syntyi koirassukupuoli. Mies on kopiointivirheen tulos.
Höpön-pöpön-löpön....
Aloitus lienee tosiaan miehen kirjoittama provo, mutta sellaisenaankin se kertoo hyvin siitä, miten huonosti miehet tuntuvat tajuavan ihmissuhteita. Ajatellaan, että jos laittaa tuhansia profiileja vasemmalle, toimii jotenkin väärin, kun "mikään ei kelpaa". Ilmeisesti ajatellaan, että periaatteessa kuka tahansa ihan ok tyyppi pitäisi kelvata, kunhan vaan saa sukuelimet sovitettua yhteen ja että kumpikin pystyy kommunikoimaan edes auttavasti suomeksi tai muulla kielellä, jota kumpikin osaa.
Olen itse FB Datingissä, jossa näkee minusta tykänneet. Valtaosalla ei tunnu olevan MITÄÄN yhteistö kanssani. Asun itse Helsingissä, mutta minusta tykkäilee miehiä, jotka asuvat Kotkassa, Kouvolassa ja jopa jossain Pohjanmaalla. Ilmeisesti ajatus on, että etäsuhteessakin pystyy seksikertoja järjestämään silloin tällöin, tai oletetaan mahdollisen suhteen syventyessä naisen muuttavan sitten noihin pikkukaupunkeihin. Ja mitä ilmeisimmin miehille riittää miellyttävät kuvat - FB Datingissähän pystyy laittamaan viestejä jo ennen matchiä, ja minulle laitetuista viesteistä valtaosa on ollut jotain ulkonäkökehuja. Vain pari tyyppiä on viestissään kirjoittanut jotain profiilitekstiini ja yhteisiin kiinnostuksenkohteisiin/arvoihin liittyvästä, joku kirjoitti jotain yleisluontoista. Mutta valtaosan avaukset ovat jotain "todella kaunis kuva", "olet kaunis", jne. Ja heillä itsellään oli sitten joku perusmiehen perusmöllötys kuvana, ei profiilitekstiä - mikähän tuossa pitäisi olla se, mikä oman mielenkiintoni herättäisi? Se ei vielä riitä, että mies tykkäsi kuvistani (tai ainakin esitti tykkäävänsä). Kyllä hänenkin pitäisi osata vähän "markkinoida" itseään, jos haluaa matchin saada.
Aika moni nainen etsii nimenomaan samanhenkistä ihmistä, jonka kanssa olisi muutakin yhteistä kuin seuranhaku. Kyllä silloin niitä profiileja joutuu laittamaan vasemmalle satoja, jopa tuhansia. Eri asia miehillä, joille riittää ne kivat kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehen profiilissa ei saa olla negatiivisia ilmaisuja siitä millainen nainen ei saa olla"
Naisen oma profiili:
"EI PELIMIEHIÄ. Ei lyhyitä miehiä sori oon pitkä nainen (168,7893cm). Ei kunnianhimottomia!!!1"
Swaippaa vasemmalle. Niin mä tekisin. Mutta hyvät tissit ja perse, niin yrität silti koska munahan sinua johtaa eikä aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen oma profiili:
Noh, itse en pysty heteronaisena vaikuttamaan siihen, kuinka paljon tykkäyksiä ja matcheja saavat ne naiset, joilla on tuollaisia tekstejä. Te miehet vain voitte siihen vaikuttaa. Joten mitäpä teette - meneekö teillä sellainen nainen oikealle vai vasemmalle, jolla on hyvännäköiset kuvat, mutta profiilissa ei-lista tai muuta negatiivisen kautta ilmaistua?
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Koska seksi on naiselle jopa kuolemanvaarallista.
Otatko sinä miehiltä suihin ja perseeseen jos joku keksii pyytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatteko tällaiset oikealle vai vasemmalle? (Itselläni näyy Tinderissä vain miehiä, koska olen heteronainen, joten en pysty vaikuttamaan siihen, kuinka paljon tykkäyksiä tuollaiset naisten profiilit saavat.)
Vierailija kirjoitti:
Ja millähän kriteereillä Tinderissä valkataan kenen kanssa sitä rakkauden kieltä aletaan puhumaan?
Miehen kultainen sydän ja syvällinen olemus ratkaisee swaipataanko iltasuklaata mässyttäessä oikealle?
No minä ainakin laitan oikealle ne, joiden profiilitekstistä saa käsitysen, että hän saattaisi olla samanhenkinen kuin minä. Eli jos on samankaltaisia kiinnostuksenkohteita tai samansuuntaista arvomaailmaa, ja myös jos kuvissa henkilö näyttää sympaattiselta. Sitten voi viestitellessä selvittää, halutaanko tavata, ja treffeillä selviää, halutaanko tutustua lisää. Rakkauden kieltä voidaan alkaa puhua sitten, jos on oikeanlaista kemiaa, vetovoimaa ja oikeasti kiinnostutaan molemminpuolisesti.
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Olen itse FB Datingissä, jossa näkee minusta tykänneet. Valtaosalla ei tunnu olevan MITÄÄN yhteistö kanssani. Asun itse Helsingissä, mutta minusta tykkäilee miehiä, jotka asuvat Kotkassa, Kouvolassa ja jopa jossain Pohjanmaalla. Ilmeisesti ajatus on, että etäsuhteessakin pystyy seksikertoja järjestämään silloin tällöin, tai oletetaan mahdollisen suhteen syventyessä naisen muuttavan sitten noihin pikkukaupunkeihin. Ja mitä ilmeisimmin miehille riittää mielly
On paljon ihmisiä joille tietty paikkakunta jossa he sattuvat kulloinkin olemaan ei ole mitenkään oleellisin tekijä heille. Moni on nykyään kulkenut puoli Eurooppaa ja Euroopan ulkopuolellakin, ja silti löytäneet kumppanin. Monet käyneet työmatkalla ja tavanneet puolisonsa, miksi Helsinki ja Kotka tai edes Pohjanmaa olisivat niin ihmeellisiä välimatkan, kulttuurin tai muiden syiden puolesta?
On sitäpaitsi taatusti ihmisiä jotka olisivat oikein mielissään jos tapaavat mieluisensa kumppanin vaihtaa samalla maisemaa. On lukemattomia tarinoita ihmisistä jotka jopa Helsingissä haaveilevat siitä että "sitten joskus kun rahatilanne sen sallii / jää eläkkeelle, muuttaisi etelän lämpöön". Luultavasti myös Helsingistä löytyy naisia jotka eivät olisi ollenkaan pahoillaan jos unelmien mies joka asuu hienossa huvilassa etelän lämmössä mielenkiintoisella paikkakunnalla, haluaisi esittäytyä. Vaikka olisi jopa kauempaa kuin Pohjanmaa