Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne voisi mennää matkalle, niin että typeriä suomalaisia ei tule vastaan?

Vierailija
23.02.2025 |

hei ootko sinäkin Suomesta? ei tätä paskaporukkaa enää koskaan.

Vietnam vois olla cool eikä siellä ole myöskään venäläisiä ja känniääliöbritteja paljoa

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä olen törmännyt suomalaisiin joka paikassa. Ehkä erikoisin oli Arizonassa keskellä ei mitään pikkukylän ainoassa ruokapaikassa ja siellä oli tasan kaksi ihmistä meidän lisäksi syömässä. Suomalaispariskunta. 

Muuten mikä suomalaisissa on vikana? Olen matkustanut todella paljon ja en koe mitään stressiä suomalaisista. Ei ne ketään haittaa tai niitä tarvi hävetä. Vaikka käyttäytyisivät nolostikin, niin miten se muhun liittyy. En mä toisten puolesta ala kokea häpeäntunteita. Jokainen vastaa itsestään. Sitä paitsi suomalaiset on ihan siivoja. 

Enkä kyllä tätäkään ymmärrä, että jotkut näkee vaivaa siitä, että joku suomalainen "ryyppää" lomalla. En ole itse huomannut ko. ilmiötä juuri lainkaan. Vaikka lomailen usein ihan tusinakohteissakin. Ehkä jossain Playa del Inglesin suomibaarissa karaoke raikaa, mutta ihan samalla tavalla naapuribaarissa britit elämöi jalkapallon parissa brittibaarissa. Tai ruotsalaiset omissaan jne. Enemmän esimerkiksi juuri britit ja ruotsalaiset aiheuttaa häiriötä kuin suomalaiset. En mä silti ajattele, että kaikki britit on öykkäreitä tai ruotsalaiset juntteja, kun "ne on tolleen". Ja vaikka ajattelisin, niin mitä se niitä liikuttaa. 

Vierailija
62/69 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne missä muut ei ajattele itsestäsi aivan samoin 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka menisit Amazonin viidakkoon niin ei mene kauaa kun vastaan tulee suomalainen.

Vierailija
64/69 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti Vietnam. Olin siellä juuri ennen koronaa. Hotelli täynnä möykkääviä brittejä ja venäläisiä. Suomalaisia ihan muutama. Jamaikalla en juuri törmännyt suomalaisiin. Matkustan paljon, mutta minua ei sumalaiset häiritse mitenkään. Ap on vissiin aloittelija.

Vietnam on iso maa, turistikohteiden ulkopuolella ei ole möykkääviä turisteja. Mutta paikallisalueilla pitäisi osata puhua paikallista kieltä, eli vietnamia. Jos vietnamin puhuminen ei luonnistu, niin ap:n kannattaa miettiä Filippiinejä. Filippiinit on siitä helpompi, että yleisesti pärjää englannilla, koska se on virallinen kieli. 

Vierailija
65/69 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki 

Vierailija
66/69 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla Korso, Hakunila tai Myyrmäki

Vierailija
67/69 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta typeräimpiä ovat ne suomalaiset, jotka tekevät itsestään muita ainutlaatusempia ja parempia matkailijoita. Turre mikä turre.

Vierailija
68/69 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahelin eteläpuoleinen Afrikka. Siellä joku pikku maa ja pikkukaupunki. Pienen kaupungin slummi. Vuodesta 2006. Ei ole tullut turisteja vastaan, ei mistään maasta. Mutta sitten saakin olla tosi autenttisissa olosuhteissa. 

Vierailija
69/69 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan kuuteen viikkoon nähnyt yhtään suomalaista - eikä ole ikäväkään , kun aurinko paistaa. Tänne vaan  pudottautukaa suoraan palloa alas !!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi