Minne voisi mennää matkalle, niin että typeriä suomalaisia ei tule vastaan?
hei ootko sinäkin Suomesta? ei tätä paskaporukkaa enää koskaan.
Vietnam vois olla cool eikä siellä ole myöskään venäläisiä ja känniääliöbritteja paljoa
Kommentit (69)
Helsinki? Siellä on vaan typeriä...
Itseä on kyllä vaikea päästä pakoon...
Millä lailla sinä olet parempi suomalainen turisti?
Tuut tänne ruotsiin. Kiitos White flight niin on paikkoja mistä et enää pohjoismaalaista löydä.
Helsingin "keskustaan" ja Itikseen. Viime kesänä kun kävin, niin ei kyllä alkuperäisiä suomalaisia näkynyt.
Vietnam on kyllä ihana paikka. Mutta sielläkin on myös matkatoimistojen turrekohteita, joihin lennätetään suomalaisia, ja jotkut retkeilevätkin. Aika usein kuulee suomea noissa turistikohteissa. Kuitenkaan ihan Pohjois-Vietnamin metsissä Kiinan rajoilla ei ole niin paljon turreja, mutta Lào Cain rautatieasemalla oli kerran brittejä ja kaksi suomalaistakin.
Laos on siinä mielessä varmempi kuin Vietnam, olen kuullut Laosissa suomea vain Vientianessa. Suosittelen Luang Prabangia.
Elsassissa en törmännyt meikäläisiin.
Kokeile Vietnamissa Lao Cain maakunnassa sellaista paikkaa kuin Sapa. Sapa Everesr Farmstay on hyvä majoitus, mutta kannattaa varata ajoissa. Ei ole suomalaisia, ellei nyt kaikki Vauva-porukat sit yhtäkkiä innostu.
Viime Australian reissulla oli heti ensimmäisenä päivänä samassa paikallisjunassa muita suomalaisia 😂
Lapseni reissasi Länsi-Afrikassa n.5000 km syksyllä. Mm Mauritaniassa ei tullut vastaan juuei edes valkoihoisia.
Oltiin 6kk reissulla aasiassa ja ainota suomalaiset jotka tulivat vastaan olivat Vietnamissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Australia on aika hyvä, 3 viikon reissulla törmättiin kerran toisiin suomalaisiin
Liikaa lesboja.
Miehet yleensä innostuu. Paitsi misogyynit.
Kuulokkeet auttaa paljon. Samoin teepaita, jossa lukee
"Varokaa, olen Savosta
Beware, I'm autistic"
Ap kirjoitti Vietnam. Olin siellä juuri ennen koronaa. Hotelli täynnä möykkääviä brittejä ja venäläisiä. Suomalaisia ihan muutama. Jamaikalla en juuri törmännyt suomalaisiin. Matkustan paljon, mutta minua ei sumalaiset häiritse mitenkään. Ap on vissiin aloittelija.
Andien vuoristossa ei tullut yhtään suomalaista vastaan, tosi vähän minkään muun maalaisiakaan.
Hyvä kysymys. Olen tehnyt maailmanympärimatkan, ja törmännyt suomalaisiin myös hyvin yllättävissä paikoissa. Noin yleisesti voisin sanoa, että mitä kauempana olet, sen fiksumpia suomalaisia todennäköisesti tapaat.
Pahimmat juntit, jotka etsivät lähinnä halpaa alkoholia ja bailausta, eivät yleensä halua ottaa pitkää lentoa, koska eihän se heidän näkökulmastaan mitään lisäarvoa tuo, vaan on lähinnä epämukavuustekijä ja turhaa rahan menoa. He siis jäävät Euroopan halpoihin massaturismikohteisiin, vältä niitä.