Luulin eron jälkeen etten ikinä löytäisi näin 50 v uutta suhdetta
Ja miehiä oli tarjolla vaikka kuinka paljon!
Olen itsestäni huoltapitävä, urheilen 5 krt viikossa ja olen hoikka, silinkonirinnat tehty ja myös kohotus tehty, mummy makeover tehty ( eli vatsa kiristetty) luomet leikattu, sporttinen timmi kroppa. Työ hyväpalkkaisessa rahoitusalalla. Asun meren äärellä Helsingissä, antiikilla sisustettu koti.
Olen hyvin eroottinen, ja pukeudun naisellisesti. Rakastan korkokenkiä ja Stay up sukkahousuja ja seksihepeneitä. Sängyssä olen kyltymätön.
Miehiä riittäää. Nyt seurustelen vakavaraisen yrittäjän kanssa ja yhdessä matkustelemme ympäri maailmaa ja yhdessä urheileminen. Elämä on ihanaa. En todellakaan profiloidu AV palstan vaihdevuosi ikäiseksi kireäksi naiseksi.
Olin juuri gynekologilla joka sanoi ettei minulla ole tietoakaan vaihdevuosista. Sukuni naiset saavat vaihdevuodet vasta 60 vuotiaana. Nyt 50 vuotiaana vaihdoin juuri hormonikierukan etten vain raskaudu koska kuulautiset tulee täysillä ulman hormoonikieruukkaa. Gynekologi totesi että minun perimällä vaihdevuodet alkaa vasta 60 vuotiaana
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla suosituin:
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 glanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjos
2 rkl tuoretta persiljaa
Omko kukaan kokeillut tuota ilman palsternakkaa ja selleriä? Ne ovat minulle hiukan liian voimakkaan makuisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies joka kirjoittelee.Eli Lars-johan jocke grönholm turusta.
Tai sitten ei.
Voi hyvin myös olla Itä-Suomesta.
Ei tämä minusta ainakaan kerro, koska rintani ovat luomut!👋
En ole synnyttänyt eli vatsanahan kiristys/ mommy makeover on tosiaan tekemättä!
En käytä botuliinia enkä fillereitä. Omaan aivan toisenlaisen, holistisen, aasialaisen ihonhoitorutiinin, johon kuuluu mm. säännöllinen kasvojen lihasharjoittelu ja lymfakierron stimulointi; valotaajuushoidot, miedot happokuorinnat jne.
[Tilasin korealaisia ihonhoitotuotteita netistä jo vuosia ennen kuin ne trendasivat Suomessa 10 vuotta sitten].
Arsenaalissani on säännöllisiä kotona tehtäviä 'huoltotoimenpiteitä'. Eivät maksakaan hurjasti kotisalongissa = kylppärissä tehtynä.
Ihoni on tosi hyvä, kaula + decolletee muk.lukien.
Julkkisnaisten tiedetään käyttävän jopa tuhansia (!) euroja kuussa hiuksiin, kynsiin, ihoon, ripsiin, spray tan/sugaring/muihin kosmetologin tai dermatologin suoritt. hoitoihin. Kukin taaplaa tavallaan. Heillä on tähän varaa - tai puolisolla on varaa.
Oma kk-tason beauty budjettini on hyvin maltillinen. En juuri koskaan käy hoitoloissa. [Etelään palattuani aion tosin käydä ihohuokosten syväpuhdistuksessa ammattilaisella..]
En polta enkä käytä alkoa, syön todella terveellisesti. Käytän superfoodeja + muita lisäravinteita lisänä. Nämä päivittäisrutiinit asettautuivat uomiinsa jo parikymppisenä. Tottakai vuosien jämäkkä kurinalaisuus olemuksessani ja ihossani sitten näkyy näin keski-iässäkin.
En tiedä miksi minusta tästä, Ap, tulee aika lailla mustasukkaisuuden katku. Satiirilla tämä aloitus selvästi on tehty.
Vallalla on siis automaattinen oletus, että hyvännäköinen, yhä freesi yli 40 n olisi plastiikkakirurgin veitsen ja pistettävien kemikaalien tuotos. Minun tapauksessa näin ei tosiaan ole.
Ihan kiva provo, ei siinä mitään.
Kaikki kateus eliminoituu täysin, kun ihminen lakkaa vertaamasta itseään toisiin.
Ainoan kilpakumppanin tulisi olla >peilissä.
Vain siellä, ei missään muualla.
Kokeile, niin huomaat.
Miellyttävää sunnuntaita.
Vierailija kirjoitti:
No jotain sulla selvästi on vialla koska halusit tulla tänne vauvapalstalle avautumaan;)
(Tällainen ihminen ei hengaa täällä =provo)
Ja tuo on joku incel-runkkarimies/poika.
50v nainen voi olla kaunis, haluttava ja seksikäs ilman lueteltuja kliseitä.
Puolisoni on yli 50, asiakaspalveluammatissa ja saa jatkuvasti ehdotteluja miehiltä ja sai jopa yhden stalkkerin riesakseen.
Hän ei ole tarvinnut kauneuskirurgiaa.
Hän on synnyttänyt 5 lasta.
Mä luulin että jos ero tulee, niin en todennäköisesti enää onnistu saamaan uutta kumppania.
No ero tuli, enkä ole onnistunut löytämään uutta kumppania.