Nainen, seurustelisitko miehen kanssa, jolla tatuoidut pakarat?
Ei mitään exit only, vaan jotkut hienot tatuoinnit.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
Mikset?
Minulla on oikeus valita, kenen kanssa haluan olla. Ei ole minun tyyppiäni. Minun tyyppiäni ovat tavalliset kiltit kunnolliset älykkäät miehet.
Eikö sellaisilla voi olla tatuointeja pakaroissa?
Oon varmaan seurustellutkin, koska enhän mä aina pakaroita näe. Ja mitä vtun väliä taas tälläkin. Kyllä sä tiedät, että moni konservatiivi mieluummin oksentaa keuhkonsa ulos kuin hengittää meidän liberaalien kanssa samaa ilmaa :D
Jos niissä on tyyliin Kaustinen niin mennäänkö naimisiin?
Mieluummin tatuoidut kankut kuin finniset ja pullataikinaa muistuttavat kuten miehillä enimmäkseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
Mikset?
Minulla on oikeus valita, kenen kanssa haluan olla. Ei ole minun tyyppiäni. Minun tyyppiäni ovat tavalliset kiltit kunnolliset älykkäät miehet.
No ei oikeastaan. Mutta se on vain minun mielipiteeni. Ja muutenkin, olen naimisissa, joten ei sillä muutenkaan olisi merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
Mikset?
Sun tyyppiä on työttömät persut, joilla ei ole hampaita ja jotka nyrkkinai sua kaksin käsin.
Pakarat eivät ole niin tärkeitä minulle vaikkakin muodokas takamus on ilo silmälle. Olennaisinta on se mitä pakaroiden välissä on.
t: Markku 54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
Mikset?
Sun tyyppiä on työttömät persut, joilla ei ole hampaita ja jotka nyrkkinai sua kaksin käsin.
Sinultapa tuli taas aikamoinen fantasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
Mikset?
Ei todellakaan.
Voisin seurustella, mutta ei tuollaiset miehet edes vilkaise tällaisiin harmaahiirulaisiin päin, joten turha mun on spekuloida.
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella, mutta ei tuollaiset miehet edes vilkaise tällaisiin harmaahiirulaisiin päin, joten turha mun on spekuloida.
No voi turkanen. :(