Tuntuu että aika monella miehellä on peniksestä alemuuskompkeksi MIKSI?
Vai luleeko miehet todella että mitä isompi sen parempi? Miesten pitäisis saada olla hetken nainen ja kokea että ei sillä ole merkitystä, jos toista rakastaa ja toista himoitsee, niin aivan sama mitä housuissa on. Nykyinen poikaystäväni suhteen alussa kyseli jatkuvasti onko se tatrpeeksi iso ja paksu. oli ihan sama mitä vastasi niin poikaystäväni aina vaan luuli että ei se riitä mulle? Nyt suhdetta takana 3v ja on oppinut uskomaan, että ihan riittävän kokoinen on.
Toki jollekkin miehelle on varmaan sanottu kalusta pahasti ja se jättää arpia kuten naisilleekkin jos jostain ruumiin osasta on sanottu pahasti.
N:26
Kommentit (14)
Vierailija:
Olla naisporukan puheenaiheena, että " en ole ikinä niin pientä pippeliä nähnyt, en edes tuntenut sitä sisällä, mutta oli sillä kyllä vikkelä kieli"
Tällaisista puheista välttyy, kun valikoi kumppaninsa. Jos keskinäinen kunnioitus ja välittäminen ovat kondiksessa, ei noita jälkikäteispuheita tule. Jotkut naiset tai miehetkään eivät tietysti koskaan opi käyttäytymään sivistyneesti - ja sillä tarkoitan nimenomaan kontrollia siitä, mitä turvastaan ulos päästää.
Koittakaa ny naiset tajuta, että peniksen koolla on suuri merkitys miehen itsetunnolle miesten keskuudessa
On sillä merkitystä toisinkinpäin. Jos miehellä on hyvä itsetunto, ei ala kaihertaa mieltä, että pitäskö sen pippelin sittenkin olla 20cm eikä 15cm. Kaverini mies sanoo aina, että pieni penis on vain naisen ongelma: Niin kauan kun hän yhdynnästä nautintonsa saa, häntä ei ensimmäisenä kiinnosta naisen mielipide.
15 senttisellä hoitaa saman asian kuin 20 senttiselllä, mutta silti jää mieltä kaihertamaan, että tuntuisikohan naisesta paremmalta hieman pitempi ja paksumpi. Ainakin pitemmällä on mahdollisuus moniin asentoihin, jotka lyhyellä ovat hankalia, esim. seisaaltaan takaapäin, tarpeeksi pitkä pysyy hollilla, lyhyt luiskahtaa ulos yms.
Hohhoijaa. Mulla oli aikoinaan seksisuhde miehen kanssa, jonka penis oli noin 10cm pitkä, eikä mitenkään erityisen paksu. En muista, että MILLOINKAAN olisi tullut ongelmia sen suhteen, etteikö oltaisi asennossa kuin asennossa löydetty tapaa, millä penis menee kokonaan sisälle. Saattoi se toki luiskahdella uloskin, mutta mitä siitä, ainahan sen voi laittaa takaisin sisälle.
Harrastettiin todella monipuolisissa asennoissa kaikenlaista, myös seisaaltaan takaapäin suihkussa. Koko neljänä vuotena en milloinkaan kaivannut " isompaa penistä" . Ainut, mitä kaipasin, oli suuseksi, sillä mies ei koskaan antanut sitä.
Saan tyydytyksen hyvin vaikka sen 10-12 cm munan kanssa. Lihakset on oltava kunnossa.
Testattu on pariinkiin otteeseen ja kun ei otimi niin ei toimi. Nykyisellä miehellä on 17cm pitkä ja paksu. Pitkään vähätteli itseään ja epäili nautinko, mutta on jo oppinut, että kyllä minä sanon suoraan jos ei tunnu hyvältä ja jos peniksessä olisi jotain vikaa. Ollaan myös paljon puhuttu koska tietää, että exiläni on ollut pidempiä. Olen rehellisesti kertonut, että pitkän peniksen kanssa minua ainakin yleensä sattuu. Paksuus on enemmän se mikä ratkaisee. Ja ei toi 17cm. mielestäni ole edes pieni vaan ihan normi penis.
Vierailija:
Testattu on pariinkiin otteeseen ja kun ei otimi niin ei toimi. Nykyisellä miehellä on 17cm pitkä ja paksu. Pitkään vähätteli itseään ja epäili nautinko, mutta on jo oppinut, että kyllä minä sanon suoraan jos ei tunnu hyvältä ja jos peniksessä olisi jotain vikaa. Ollaan myös paljon puhuttu koska tietää, että exiläni on ollut pidempiä. Olen rehellisesti kertonut, että pitkän peniksen kanssa minua ainakin yleensä sattuu. Paksuus on enemmän se mikä ratkaisee. Ja ei toi 17cm. mielestäni ole edes pieni vaan ihan normi penis.
No ei ole tosiaan pieni, kun on 2 cm yli keskimitan.
Mutta mitä tarkoitat, että sanot suoraan, jos on jotain vikaa? Mitäs se auttaa, jos miestä ei muuten ole jättämässä? Eihän sille voi mitään tehdä, jos vika on anatominen.
UCSF:n vuonna 1996 tehdyn tutkimuksen mukaan tyypillinen erektiossa oleva siitin on 10,1¿15,9 cm pitkä terskan kärjestä häpyluuhun asti mitattuna, keskiarvon ollessa 13,0 cm. Tämä on vain tilastollinen mittaus ja siittimen koko saattaa poiketa huomattavastikin näistä arvoista.
(Wikipedia)
While results vary across studies, the consensus is that the average human penis is approximately 12.7-15 cm (5-5.9 in) in length and 12.3 cm (4.85 in) in circumference when fully erect. The average penis size is slightly larger than the median size. Most of these studies were performed on subjects of primarily European descent; worldwide averages may vary.
A research project, summarizing dozens of published studies conducted by physicians of different nationalities, shows that worldwide, erect-penis size averages vary between 9.6 cm (3.7 in) and 16 cm (6.2 in).
Wikipedia (englanti)
17-senttinen penis on huomattavasti pidempi, kuin keskimittainen.
ei homma muutenkaan toimi. Toki pyrin keksimään jonkun muun syyn enkä ala suoraa penistä haukkumaan. Mutta kerran on täytynyt sanoa itseään täynnä olevalle miehelle joka kuvitteli olevansa jumalan lahja naisille, että tietääkö kuinka pieni hänen peniksensä on ja se ei tuota minkäänlaista nautintoa kenellekkään. Ja myös sen ette hän näytä tietävän naisista yhtään mitään. Normaalisti toki pyrin toimimaan ja asettelemaan sanomiseni nätisti. Itsellä on tosiaan pidempiaikaisilla seurustelukumppaneilla ollut jopa huomattavasti isompi penis kuin nykyiselläni, mutta nykyisen kanssa osamme sopivat paremmin yhteen. Itsellä sattuu aika herkästi jos miehellä pidempi penis.
Pitäs joku nicci tähän keksiä et näkee kuka vastaa ja kenelle :)
Vierailija:
Siis itsellä on ollut muutamia suhteita joissa miehellä on ollut pieni penis. Itselle seksi on niin tärkeä osa parisuhdetta, että jos seksi ei tyydytä niin ei homma muutenkaan toimi. Mutta kerran on täytynyt sanoa itseään täynnä olevalle miehelle joka kuvitteli olevansa jumalan lahja naisille, että tietääkö kuinka pieni hänen peniksensä on ja se ei tuota minkäänlaista nautintoa kenellekkään.
Oletpa tyly ja kylmä ihminen.
Itse olet (omasta mielestäsi) taivaan lahja maailmalle. Täydellinen nainen!
Omalla miehellä on 22cm ja entisellä 20cm..
Vierailija:
Oho,minä en ole nähnytkään alle 20 centtistä!
Omalla miehellä on 22cm ja entisellä 20cm..
Ovatko miehesi afrikasta?
Mieheni on tumma, karvainen, se hirnahtaa iloisesti minut nähdessään ja sen nimi on Matador <3
Vierailija:
Monella on ihan syystäkin. Liian pienellä ei vaan tee mitään. Suhteet kariutuu jo ennen kuin kunnolla alkaakaan pillipippeleiden kanssa.
Ja tällä naisella on arvot kohdallaan.
Unelmien nainen...NOT
Luonto on antanut pienen pippelin... Sitä ei juuri jatketa millään.... Vai onko konsteja??? taitais olla parempi kun vetää itsensä jojoon jos Se on tärkein.... Eiks pienellä munalla ole hyvä panna pyllyyn ja käyttää jotain muuta suurta ( dildoa ) siihen toiseen. Ja kun on riitävän pienen pieni niin voi panna korvaan ihan huolella.
Jotenkin Suuresti Näin Naisten Päivänä Hymyilyttää....
Kannattaiskohan naisten hommata noi Geisha kuulat että sais paikat vähän tiukemmiksi ja saattais joskus jokin vähän tuntuakin....
Ja onneksi pienimunaisella on vikkelä kieli ja sormet....
Jos kehutaan sen takia, että on vikkelä kieli, onko mitään naurettavampaa. Olla naisporukan puheenaiheena, että " en ole ikinä niin pientä pippeliä nähnyt, en edes tuntenut sitä sisällä, mutta oli sillä kyllä vikkelä kieli" hohhoijaa. Painajaismaista. Koittakaa ny naiset tajuta, että peniksen koolla on suuri merkitys miehen itsetunnolle miesten keskuudessa, saunailloissa yms. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, ei sitä nainen voi ymmärtää. Se on aivan totta, että 15 senttisellä hoitaa saman asian kuin 20 senttiselllä, mutta silti jää mieltä kaihertamaan, että tuntuisikohan naisesta paremmalta hieman pitempi ja paksumpi. Ainakin pitemmällä on mahdollisuus moniin asentoihin, jotka lyhyellä ovat hankalia, esim. seisaaltaan takaapäin, tarpeeksi pitkä pysyy hollilla, lyhyt luiskahtaa ulos yms.
Vierailija: