Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkien ja kurvikkaiden aikuisten naisten seksikkäät vaatteet?

Vierailija
22.02.2025 |

Olen pitkä, isorintainen ja isopyllyinen 80-luvulla syntynyt. Aiemmin olin selvän hoikka, nyt ns. normaalipainoinen. Käytän maksimissaan vaatekokoa L. Vartalotyyppi siis etäisesti verraten aiempi Katy Perry, Tyra Banks tai Sara Sieppi, mutta vaihdellen elämäntilanteen mukaan.

Haluaisin toki, että arkivaatteetkin istuvat, mutta kaipaisin ennen kaikkea nyt semiseksikkäitä treffeillemenovaatteita yms., joissa en näytä parikymppiseltä... Sellaiselta, joka on sullonut itsensä liian pieniin muovisiin kiinavaatteisiin. Tämänhetkinen nuorisomuoti ylisuurine nahkatakkaineen ja hampuusityyleineen ei iske.

Rintojen tai ihon siis ei tartteis olla framilla, mutta vaatteen tulisi istua ja mairitella kroppaa. Tehdä vaikutus.

MISSÄ on kurvikkaiden aikuisten naisten seksikkäitä ja _oikean mittaisia_ vaatteita? Onko niitä? :'D

Kaikki pienille/keskimittaisille eteläeurooppalaisille tehdyt huonolaatuiset Zara-hepenet on vitsi tämän kokoiselle.

Yleistä keskustelua teemasta kiitos. Kaipaan vertalaiskommentteja. <3

Voitte vinkata ihan yksittäisiä vaatteitakin, mekkoja ja paitoja eritoten, oon vähän hukassa teeman kanssa. Ostan muuten satunnaisilta merkeiltä, Andiatasta trendikkäämpiin ja edullisempiin, sekä second handia. Loppukommenttina: Sointu Borg on ainakin allekirjoittanutta hoikempi ja hyvin ajanmukaisen trendikäs, mutta hän ainakin välillä löytää myös klassisempia asuja. Ehkä kyse onkin välillä enemmän asenteesta ja mm. meikistä ja hiuksista, kuin vaatteesta itsestään?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan