Onko Janni ja Jolle eronneet?
Joel Harkimo on lähdössä solopurjehdukselleen ja saattamassa lentokentällä olivat vain äiti ja veli ja Jolle kirjoitti tulevansa ikävöimään perhettään. Jannista ei mitään puhetta.
Kävin sitten vähän molempien somea läpi ja aika vähän he siellä toistensa päivityksissä enää näkyvät. Jolle on jakanut lähinnä tunnelmia lähestyvästä purjehduksesta. Hyvän joulun toivotuksetkin olivat vain Jollelta ja Harri-koiralta. Jannin viimeisin päivitys koski hänen hiuksiaan! Aika erikoista, huomioiden että aviomies on lähdössä 8kk reissulle. Ei yhteisiä läksiäisiä tai dinnereitä, saatikka mitään ikävöintiä ennakoivia juttuja.
Milloinkahan ero julkistetaan?
Kommentit (531)
Hei haloo maakravut, eihän Jolle ole nyt menossa maailmanympärireissuun, vasta muutaman viikon harjoittelumatka Atlantin yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä jaksossa Jolle kertoi siitä purjehdusretkestä Jannille aamiaispöydässä ja toinen vaan murahteli, että jaa joo eikä kysynyt mitään lisäkysymyksiä tai näyttänyt olevan yhtään kiinnostunut toisen puheista. Oli kyllä todella kylmää meininkiä.
Janni ei ole Iholla sarjassa edes juuri näkynyt, tuon yhden aamiaishetken vilahti ja siitä minullakin jäi tosi epämääräinen ja kylmä olo. Ei siinä mitään, jos suhteessa molemmat toteuttaa omia unelmiaan, mutta yleensä silloin toisen unelmista ollaan kuitenkin kiinnostuneita. Tuo ei vaikuttanut yhtään siltä. Toinen vain ynähtelee eikä kommentoi mitään.
Tuo oli 9. jakson alku. Toinen vaan sanoo hmmm, niin, hmm. Jolle pohtii, että pitäis varmaan vaihtaa kokonaan se kone, ja toinen ihmettelee, että mikä kone, no sen veneen kone. Tuli tunne ettei J
Toisaalta onko tuo niin ihmeellistä. Minun puoliso on intohimoinen golffari ja välillä selittää minulle jotain golfsvingiin liittyviä juttuja, en minä golfista mitään ymmärrä enkä ole lajista erityisen kiinnostunut joten lähinnä vaan nyökyttelen niille jutuille koska mitä muutakaan siinä voi tehdä. Meillä on sitten toki muita yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita.
onhan tuola instassa, menkää katsomaan, ystävänpäivän aikoihin....
Vierailija kirjoitti:
Kulissi, kaupallinen liitto. Hyvin näytelty.
Jotain tällaista minäkin olen epäillyt kun nuohan on kohta nelikymppisiä ja lasta ei vain kuulu.
Vierailija kirjoitti:
No siitä huolimatta oli todella omituista, ettei vaimonsa ehtinyt edes lyhyesti saattamaan ja toivottamaan hyvää matkaa. Oli kai työkiireitä. Luulisi, että saa päättä aikataulunsa sen mukaan, että olisi tuonne hetkeksi ehtinyt. Saa nähdä eroaako nämä ennen sitä varsinaista kisaa. Jos eroaa niin se on varmasti Jollelle kova paikka. Janni varmaan on vaan sillain "yhm, jaa".
Ero siitä kiekkomiehestä taisi olla todella kova kolaus, Jannihan hehkutti silloin jossain lehdessä olevansa ihan hullun rakastunut ja sitten tulikin yhtäkkiä lempatuksi ja muutaman kuukauden päästä kiekkoilija bongattiin lomailemasta toisen naisen kanssa ja seuraavana vuonna menivätkin jo avioon ja lapsikin syntyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tällaista minäkin olen epäillyt kun nuohan on kohta nelikymppisiä ja lasta ei vain kuulu.
Tuleeko yllätyksenä, että kaikki ei halua tai voi saada lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiasiat ei kuulu ulkopuolisille, huolehtikaa omista lisääntymisistänne. En myöskään usko että sen enempää Jannin kuin Jollenkaan on pakko tyytyä mihinkään kulissiin, pärjäävät varmasti omillaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei ole sanottu mitään julkisuudessa joten ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla perheellisillä ei ole mitään muuta elämää kuin ne lapset ja sitten hoomoilasina ihmettelevät kun joku muu elää eritavalla kuin he itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni täytti syksyllä 33v, ei hän mikään nelikymppinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä jaksossa Jolle kertoi siitä purjehdusretkestä Jannille aamiaispöydässä ja toinen vaan murahteli, että jaa joo eikä kysynyt mitään lisäkysymyksiä tai näyttänyt olevan yhtään kiinnostunut toisen puheista. Oli kyllä todella kylmää meininkiä.
Janni ei ole Iholla sarjassa edes juuri näkynyt, tuon yhden aamiaishetken vilahti ja siitä minullakin jäi tosi epämääräinen ja kylmä olo. Ei siinä mitään, jos suhteessa molemmat toteuttaa omia unelmiaan, mutta yleensä silloin toisen unelmista ollaan kuitenkin kiinnostuneita. Tuo ei vaikuttanut yhtään siltä. Toinen vain ynähtelee eikä kommentoi mitään.
Tuo oli 9. jakson alku. Toinen vaan sanoo hmmm, niin, hmm. Jolle pohtii, että pitäis varmaan vaihtaa kokonaan se kone, ja toinen ihmettelee, että mikä kone, no sen veneen kone. Tuli tunne ettei J
Moniako naisia kiinnostaa aamiaisella jonkun koneen vaihto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen aika olisi ollut jo 10 vuotta sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen aika olisi ollut jo 10 vuotta sitten!
Tai sitten voi olla että se ei ole ikinä. Käsittämätöntä että joku vielä nykypäivänä kehtaa huudella tuollaista, edes täällä.
Yleensähän ne eroaa ja kärsii liitoissaan, jotka eniten hehkuttaa julkisesti. Näillä voi olla ihan järkimenoa, että somesta pidetään poissa parisuhdeasiat. Molemmilla on vielä omat jutut ja riittävästi omaa rahaa, niin voivat olla ihan onnellisia.
Minusta tuo kuulostaa aivan ihanneliitolta, että kumpikin saa toteuttaa unelmiaan ja tehdä tärkeitä juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ne on ollu ihana pari! Toivottavasti ei oo ero tullu.
Ihana tai ei, harvan suhde kestää tuollaisia unelmia. Suhde kuihtuu, jos eletään vain oman elämän kautta. Väkisinkin tulee vastaan myös muita, jotka ovat läsnä ja vieressä eivätkä toisella puolella palloa toteuttamassa omia juttuja. Etenkin kun ollaan vielä suhteellisen nuoria, elämä on tässä ja nyt.
Kaikki ei halua sellaista suhdetta jossa kokoajan nyhjätään puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä janni paljon kotonaan viihdy, viikkoja rallittelee milloin missäkin. Onko jopa miehinen ammatti.
Elää omannäköistä elämää ja sekös mammoja harmittaa. Ja nyt eletään vuotta 2025, ei enää ammatteja tarvitse luokitella tuolla tavalla.
Joel on kivan tapainen kaveri. Helppo tietenkin olla. Onnea vaan rikkaalle ja sen vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä ole yhteisiä unelmia
Mistä sinä sen tiedät? Ja jos nyt ihan totta puhutaan, niin monissa liitoissa ei ole muuta yhteistä kuin asuntolaina ja pari penskaa joiden takia sinnitellään kimpassa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä janni paljon kotonaan viihdy, viikkoja rallittelee milloin missäkin. Onko jopa miehinen ammatti.
Juu, tietenkin kotona hellan ääressä pitäisi naisen pysyä. Eikä tietenkään mitään miehistä ammattia, sisäkkö tai kotiopettajattaren virka ovat naiselle sopivia ammatteja.
Mä en aavistanut että tuo Jolle on noin kova jätkä? Oikea purjehtija. Pidin sitä tuollaisena seurapiirilumihiutaleena, mutta näköjään onkin ihan jotain muuta.