Onko Janni ja Jolle eronneet?
Joel Harkimo on lähdössä solopurjehdukselleen ja saattamassa lentokentällä olivat vain äiti ja veli ja Jolle kirjoitti tulevansa ikävöimään perhettään. Jannista ei mitään puhetta.
Kävin sitten vähän molempien somea läpi ja aika vähän he siellä toistensa päivityksissä enää näkyvät. Jolle on jakanut lähinnä tunnelmia lähestyvästä purjehduksesta. Hyvän joulun toivotuksetkin olivat vain Jollelta ja Harri-koiralta. Jannin viimeisin päivitys koski hänen hiuksiaan! Aika erikoista, huomioiden että aviomies on lähdössä 8kk reissulle. Ei yhteisiä läksiäisiä tai dinnereitä, saatikka mitään ikävöintiä ennakoivia juttuja.
Milloinkahan ero julkistetaan?
Kommentit (531)
E-pillerithän on nykyään se syy, miksi ihmiset valitsee sopimattoman kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei avioliitto ole yhteiskunnalle ilmaista. Kauhea paperisota molempiin suuntiin ja sukulaisten vaiva hääjuhlista.
Pyhä Avioliitto ei kaipaa muuta kuin siunauksen ja kaksi todistajaa, mitkä nekin tarvittaessa kirkon taholta järjestyy.
Mikä maksaa?
Eri instansseihin ilmoittaminen. Verotoimiston toimet. Juhlat sinänsä. Pesänjako. Oikeuteen meno mahdollisesti.
Mutta myös avioero maksaa ihmiselle vuosia elämästä. Surutyö. Henkinen prässi.
Pahin on menetetyt vuodet, jos näkemykset lapsen hankinnasta eroavat.
Kaikki tämä olisi vältettävissä, jos keskusteltaisiin papin kanssa rehellisesti toiveista.
Ihan oma moka jos jää vuosiksi huonoon liittoon, opetelkaa ottamaan vastuu omasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei avioliitto ole yhteiskunnalle ilmaista. Kauhea paperisota molempiin suuntiin ja sukulaisten vaiva hääjuhlista.
Pyhä Avioliitto ei kaipaa muuta kuin siunauksen ja kaksi todistajaa, mitkä nekin tarvittaessa kirkon taholta järjestyy.
Mikä maksaa?
Mikä maksaa, mikä maksaa? Pesänjako esimerkiksi. Jos on yhteistä omaisuutta. Talo myyntiin. Ei se käy niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä maksaa?
Eri instansseihin ilmoittaminen. Verotoimiston toimet. Juhlat sinänsä. Pesänjako. Oikeuteen meno mahdollisesti.
Mutta myös avioero maksaa ihmiselle vuosia elämästä. Surutyö. Henkinen prässi.
Pahin on menetetyt vuodet, jos näkemykset lapsen hankinnasta eroavat.
Kaikki tämä olisi vältettävissä, jos keskusteltaisiin papin kanssa rehellisesti toiveista.
Ihan oma moka jos jää vu
Jos jo alkujaan on ihan eriävät toiveet. Onko silloin järkevää edes mennä naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei edes yhteistä asuntolainaa. Eikö talokin ole hjalliksen?
Tontti on/oli Hjalliksen, talo on Jollen ja Jannin.Ei, vaan Jolle asuu isänsä kanssa Topeliuksenkadulla Helsingissä.
Siellä on ollut vuokralainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni on kyllä vetävän näköinen mimmi. Minä en haluaisi olla erossa tuon näköisestä vikkoakaan.
Janni on kaunis ja fiksun oloinen. Ei kaun olisi vapaalla jalalla.
Ei kauhean fiksulta kyllä vaikuta, jos ei halua tehdä lapsia miljönäärin pojan kanssa, vaikka on itse kohta 40v.
Toinen etsii seksuaalisuuttaan valtamerillä ja toinen lomailee tyttöystävänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Moni sanoo, että avioeron kokeminen on ollut elämän raskainta aikaa.
Onhan se sellaiselle ihmiselle joka ei ole tottunut tulemaan omillaan toimeen eikä ole kokenut muita vastoin käymisiä.
Jannista tulee nyt vähän Jennifer Aniston -fibat, kun se kieltäytyi lisääntymästä Brad Pittin kanssa, mutta naimisiin piti päästä. Eihän Jolle nyt mikään Brad Pitt ole, mutta Kouvolastako se Janni luulee löytävän paremman???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen haluaa suurperheen ja toinen ei ehdottomasti lapsia. Tosi selkeetä.
Jokaisen naimisiin haluavan pitäisi käydä pitkä yli tunnin keskustelu papin / tuomarin kanssa, halutaanko samoja asioita. Tämä vähentäisi avioeroja. Säästyisi yhteiskunnan rahat ja muutenkin turha vaiva turhista avioliitoista. Puolet avioliitoista päätyy eroon. Resurssien tuhlaamista.Sanoin aika pian että haluan lapsen. Biologinen klo tykitti. Täytyi kysyä saanko jo ottaa kierukan pois ja sain luvan. Menihän siinä aika ennenku tulosta tuli. Ero tuli muutaman vuoden kuluttua. Pääasia että sain lapsen.
Mä sanoin, että haluan lapsen. Toinen sanoi, että ok, mutta vain yhden. Siinä hetkessä olisi pitänyt älytä lähteä. Tulin heti raskaaksi. Eli voi olla biologisesti yhteensopiva, vaikkei muuten olisikaan. Kaikkein
Minulla ei ollut aikaa, hyvä että sain yhden. Poika sai 3 sisarpuolta mikä on hyvä juttu.
Janni pelkää että tulee Hjalliksen näköinen lapsi. Olisiko kannattanut miettiä sitä ennen papin aamenta? Vai onko Jollella ollut koko seurusteluajan tuo parta?
Voi tulla Leenan pituinen huippumallikin Jannin naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni on kyllä vetävän näköinen mimmi. Minä en haluaisi olla erossa tuon näköisestä vikkoakaan.
Ei kauhean fiksulta kyllä vaikuta, jos ei halua tehdä lapsia miljönäärin pojan kanssa, vaikka on itse kohta 40v.
Pidä moukka turpasi kiinni toisten asioista. Ei kuulu sulle.
Miksi näillä on koira? Kumpikaan ei ole ikinä kotona. Missä se koiraraasu nytkin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä moukka turpasi kiinni toisten asioista. Ei kuulu sulle.
Kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen alkaa haluta lapsia, kun se suuri rakkaus astuu elämään.
Kylläpä on harhainen käsitys elämästä. Toisaalta on olemassa naisia jotka löytäessään elämänsä miehen kuvittelevat sitouttavansa tämän itseensä hankkiutumalla raskaaksi. Harhainen mieli tekee joskus päättömiä ratkaisuja.
Ei todellakaan ole kyse sitouttamisesta. Juuri se oikea, jonka kanssa on fyysinen ja henkinen yhteys kohdallaan, - saa terveen lapsentekoikäisen naisen haluamaan jälkikasvua.
Älä viitsi. Kaikki eivät vaan halua lapsia ja kyse ei ole mistään sairaudesta.
Jolle haluaa suurperheen isäksi. Itse sanoi haas
Sinäkö mt läski muka itket tuntemattomien päätöksistä. Vedäppä vit.tu päähäsi syvälle.!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta heidän häät oli hiukan oudot. Janni halusi salata asiaa. Tuli mieleen, ettei halunnut profiloitua morsiamena. No jos kuitenkin menee naimisiin, niin vaimous on aika olennaista.
Jotenkin nopeasti ja hutaisten järjestetty. Olisiko ollut, että toinen painosti naimisiin ja halusi edetä suhteessa.
Eihän tuosta tule mitään, kun molemmat on omilla teillään maailmalla. Minusta naimisiinmeno, yhteiselämä ja perhe kuuluvat yhteen.
Ei niin, että toinen päättääkin yhtäkkiä alkaa rakentamaan ralliuraa ja toinen lähtee yksinpurjehdukselle. Ovat lapsellisia vielä molemmat.
Sinä voit elää elämääsi niinkuin haluat mutta yritä ymmärtää että kaikki eivät halua elää niinkuin sinä.
Mielestäni sinä olet lapsellinen kun yrität asettaLotta jätti jääkiekkoilijan, sitten vuorikiipeilijä usalainen ja nyt Sebastian, näyttelijä Kuustosen ex
Vierailija kirjoitti:
Miksi näillä on koira? Kumpikaan ei ole ikinä kotona. Missä se koiraraasu nytkin on?
Ei kannata lasta tehdä, jos ei edes koiraa viitsitä hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni on 33 v ja saa varmasti fiksumman.
Nyt tulee itku. Toinen haluaa isäksi, ja toinen kartturiksi .