Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on rahaa 100 euroa loppukuuksi

Vierailija
22.02.2025 |

Miten muilla pienituloisilla?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rahat riittää hyvin, en tiedä paljon tilillä nyt on. Tulot nousi kun jäin työttömyydestä eläkkeelle.

Vierailija
22/23 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee 2 hengen ruokiin tuon verran (emme lle pienituloisia) joten uskon että 1 ihminen selviää loistavasti 6pv

Se on itseasiassa 9 päivää tämä päivä mukaanlukien, koska on viikonloppu kuun alussa. Eläkkeitä ei maksella etukäteen vaan vasta viikonlopun jälkeen.

Jos ihminen selviää mielestäsi satasella hyvin 9 päivää, sittenhän sullekin pitää riittää 350 euroa koko kuukaudeksi, eikö?

Hyvin selviää 1 hlö  350 eurolla/kk ruuista tai 1e päivä!!  

Esim parhaillaan teen paistista pataa - liha ja sipulit maksoi 13e perunoita saa alle 1e kilo.

6 annosta upeaa ruokaa 2,33e annos. Jää vielä 9e päivän muihin ruokiin! 

Puolta halvemmalla olisin selvinnyt jos olisin ostanut porsaanlihaa - 5,99 kilo.

Mun tyttärellä menee n 300e ruokiin, tekee kaiken itse jokirapurisotoista alkaen!  

Et vaan osaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee 2 hengen ruokiin tuon verran (emme lle pienituloisia) joten uskon että 1 ihminen selviää loistavasti 6pv

Se on itseasiassa 9 päivää tämä päivä mukaanlukien, koska on viikonloppu kuun alussa. Eläkkeitä ei maksella etukäteen vaan vasta viikonlopun jälkeen.

Jos ihminen selviää mielestäsi satasella hyvin 9 päivää, sittenhän sullekin pitää riittää 350 euroa koko kuukaudeksi, eikö?

Hyvin selviää 1 hlö  350 eurolla/kk ruuista tai 1e päivä!!  

Esim parhaillaan teen paistista pataa - liha ja sipulit maksoi 13e perunoita saa alle 1e kilo.

6 annosta upeaa ruokaa 2,33e annos. Jää vielä 9e päivän muihin ruokiin! 

Puolta halvemmalla olisin selvinnyt jos olisin ostanut porsaanlihaa - 5,99 kilo.

Mun tyttärellä menee n 300e ruok

Sori 11e/päivä - ei 1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme