Mulla on rahaa 100 euroa loppukuuksi
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee 2 hengen ruokiin tuon verran (emme lle pienituloisia) joten uskon että 1 ihminen selviää loistavasti 6pv
Se on itseasiassa 9 päivää tämä päivä mukaanlukien, koska on viikonloppu kuun alussa. Eläkkeitä ei maksella etukäteen vaan vasta viikonlopun jälkeen.
Jos ihminen selviää mielestäsi satasella hyvin 9 päivää, sittenhän sullekin pitää riittää 350 euroa koko kuukaudeksi, eikö?
Hyvin selviää 1 hlö 350 eurolla/kk ruuista tai 1e päivä!!
Esim parhaillaan teen paistista pataa - liha ja sipulit maksoi 13e perunoita saa alle 1e kilo.
6 annosta upeaa ruokaa 2,33e annos. Jää vielä 9e päivän muihin ruokiin!
Puolta halvemmalla olisin selvinnyt jos olisin ostanut porsaanlihaa - 5,99 kilo.
Mun tyttärellä menee n 300e ruokiin, tekee kaiken itse jokirapurisotoista alkaen!
Et vaan osaa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee 2 hengen ruokiin tuon verran (emme lle pienituloisia) joten uskon että 1 ihminen selviää loistavasti 6pv
Se on itseasiassa 9 päivää tämä päivä mukaanlukien, koska on viikonloppu kuun alussa. Eläkkeitä ei maksella etukäteen vaan vasta viikonlopun jälkeen.
Jos ihminen selviää mielestäsi satasella hyvin 9 päivää, sittenhän sullekin pitää riittää 350 euroa koko kuukaudeksi, eikö?
Hyvin selviää 1 hlö 350 eurolla/kk ruuista tai 1e päivä!!
Esim parhaillaan teen paistista pataa - liha ja sipulit maksoi 13e perunoita saa alle 1e kilo.
6 annosta upeaa ruokaa 2,33e annos. Jää vielä 9e päivän muihin ruokiin!
Puolta halvemmalla olisin selvinnyt jos olisin ostanut porsaanlihaa - 5,99 kilo.
Mun tyttärellä menee n 300e ruok
Sori 11e/päivä - ei 1
Mulla rahat riittää hyvin, en tiedä paljon tilillä nyt on. Tulot nousi kun jäin työttömyydestä eläkkeelle.