Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasiko joku, että oli lakko?

Vierailija
22.02.2025 |

Tänä aamuna ilmeisesti loppunut, itse en huomannut mitenkään tuota lakkoa

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuulu ammattiliittoon koska palkkani kaupassa on 3400,00 € kk ja olen ihan rivityöntekijä. Mutta en valitse vuorojani teen mielelläni iltaa ja viikonloppuja. Että sitä saa mitä tekee ei kannata valita, jos valitset niin palkka on mitä on ja se sä tiedät valinta on sinun...

Vierailija
42/55 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut, kävin torstaina kaupassa, 3 myyjää jotka olleet aiemminkin siellä töissä, Eräs vielä kauan ollut. Ajattelin eikö hän ole liitossa.  Kaikkea ruokaakin oli. Ei lakkovahteja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärvistelin ilman herkkuja siksi, että myyjät saisivat parempaa palkkaa.

Minä ostin tiistaina ruokien ohella herkkujakin niin paljon, että on vielä huomennakin millä herkutella. Maanantaina menen taas viiden päivän tauon jälkeen kauppaan.

Vierailija
44/55 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut mitenkään, helposti pystyi oleen kolme päivää ilman kaupassa käyntiä.

Vierailija
45/55 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakon voi huomata, jos ostaa Thai Cubea. Bongattavissa Kitchen Joy pakastealtaalla.

Vierailija
46/55 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ? Saatko siitä hirveestikin kiksejä, jos kommarit lakkoilee

Vierailija
47/55 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut. Olin sairaana melkein koko viikon.

Vierailija
48/55 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, etten huomannut. Vasta kun kiinnitin huomiota kaupassa epätavallisen mukavaan ostoskokemukseen ilman ruuhkia ja kirkuvia ipanoita, muistin että nythän tosiaan oli joku lakko menossa.

Vierailija
49/55 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonloppuna reissussa tyttären luona. Ei ollut tavallisesti 24h avoinna ollut kauppa auki, samoin kuin hänen kotiansa lähimmät kaupat olivat menneet jo kiinni ennen kuin pääsin perille torstaina. Perjantaina piti käydä jo aikaisin kaupassa, että ehdittiin ennen kuin se sulkeutui.

Vierailija
50/55 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ay johtajat hei miksi teillä on tälläisen palkat siis saatte yli 200.000,00 euroa vuodessa ja kokouspalkkiot päälle ? Ja kaikki tuo maksetaan ay- jäsenmaksuilla teille ? Pienipalkkaiset jäsenet kustantavat teidän palkat saatte hävetä.

Vierailija
51/55 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää maksaa jäsenmaksuja, jos ne menevät suuripalkkaisten ay johtajien taskuun.

Vierailija
52/55 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomasin. Tein ostokseni kolmen päivän varalle etukäteen. 

Kiitos lakkoilijoille ay-väelle menneinä aikoina ja nyt.

Vierailija
53/55 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupanalalla ja yksityiseen työttömyys kassaan ei tarvitse lakkoilla ja edut samat, kuin ay liikkeilläkin. Mikä hyvä niin paljon pienemmät jäsenmaksut.

Vierailija
54/55 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut yksityiseen työttömyyskassaan mihin minäkin. Olen hiton tyytyväinen...

Vierailija
55/55 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaupanalalla ja yksityiseen työttömyys kassaan ei tarvitse lakkoilla ja edut samat, kuin ay liikkeilläkin. Mikä hyvä niin paljon pienemmät jäsenmaksut.

Ja sulle kelpaa korotukset ym. Meilläpäin tollaset rikkurit ei kauan töissä pysty olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme