Miksi mies lähenteli minua kun katsoimme elokuvaa 🤥
Menin hänen luokseen ja katsoimme elokuvaa. Sitten hän yritti lähennellä. Miksi? Oli elokuvakin kesken 🤥
Kommentit (26)
Haukottessa venytteli ja laittoi sitten käden kaulasi taakse?
Tuo on kumma kun ei sanota suoraan että tapaa seksin takia. Sitten suututaan kun nainen ei halua.
Vierailija kirjoitti:
No silleen vaa yritti lähennellä 🤥 hämmennyin vähän kun oli elokuva kesken 🤥 mies tykkäsi myös strategisista lautapeleistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silleen vaa yritti lähennellä 🤥 hämmennyin vähän kun oli elokuva kesken 🤥 mies tykkäsi myös strategisista lautapeleistä
Olet ottanut Netflix & chillin kirjaimellisesti.
Oliko tuo strateginen lautapeli ouijalauta?
Miksi valehtelet?
Pitäisi pestä suu oikein kunnolla ja kovakouraisesti, te-toimiston tädin suorittamana.
Ei pitäisi koskea ilman lupaa, mutta toisaalta molemmat varmaan ymmärsivät, jos ei siis ole ystävistä kyse, ettei mies pelkän elokuvan takia naista kutsunut, vaan halusi vähintään pientä romantiikkaa tms?
Ne etsivät sänkyseuraa. Elokuvalla houkuttelevat sinne. Se on katalaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi koskea ilman lupaa, mutta toisaalta molemmat varmaan ymmärsivät, jos ei siis ole ystävistä kyse, ettei mies pelkän elokuvan takia naista kutsunut, vaan halusi vähintään pientä romantiikkaa tms?
Ei olla ajatustenlukijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vähän tyhmä tai lapsellinen, jos ei moinen tule mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oli elokuvasta puhuttu. Minulla oli leffaeväät mukana 🤥
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, mikä on niska?
Hurjaa nähdä kielen köyhtyvän tätä vauhtia.
Mistä minä, hyvä Pertti, voisin tietää, miksi sinun fantasiamaailmassasi tapahtuu asioita, joilla ei ole yhteyttä todellisuuteen...
Sen näkee selvästi nokastasi, kun nyt valehtelet.
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä, hyvä Pertti, voisin tietää, miksi sinun fantasiamaailmassasi tapahtuu asioita, joilla ei ole yhteyttä todellisuuteen...
Miehellä oli iso parvisänky. Ja kasa strategisia lautapelejä 🤥 yritin katsoa elokuvaa ja olla ajattelematta niitä lautapelejä.
Vierailija kirjoitti:
Havitteli vähän kinuskiaukkoa😋
Minulla oli kuukautiset ja maha ruikulilla 🤥 ja leffasta puhuttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole seksi koko ajan mielessä. Treffit ei tarkoita automaattisesti seksiä.
-100/5