8v tyttö mukaan lenkkikaveriksi?
Olen ylipainoinen ja aloittelemassa lenkkeilyn,en siis juoksua vain reipasta kävelyä ainakin aluksi. Yksin on tylsä kävellä joten ajattelin ottaa tytön mukaan kun tuttavat asuvat kaukana. Minkä pituinen lenkki on tytölle sopiva? Anteeksi tyhmä kysymys,mielipiteitä vain haen kun on ollut tutuilla sanomista.
Kommentit (9)
Minä kun kirjoittelen täältä keväisestä Keski-Euroopasta... ;) t. 2
Täällä on niin kamalan liukasta että pyörä on vielä varastossa mutta sauvat voisivat olla hyvät!
mun tyttö " tunkesi" mun lenkkikaveriksi 7-vuotiaana. Meikäläinen puuskuttaa ja tyttö joko juoksee tai pyöräilee. Mennään yleensä pururadalle. Jos tyttö väsyy, hän kiipeilee kuntoilutelineillä sen aikaa kun minä kierrän rataa. Sun ei tarvi kuunnella kenenkään ihmettelyjä, jos edes ymmärsin oikein (miksi kenelläkään voisi noin myönteiseen asiaan olla sanomista??)
Täällä meilläpäin ihmisillä on tapana kauhistella kaikkea. Katsos kun tyttö voi saada syömishäiriön kun äiti pakkosyöttää laihdutuspropagandaa sanoi eräs psykologi. Ja minä en ikinä puhu laihduttamisesta vaan terveydestä.
kauhistella kun lapsi liikkuu. Eikös ihan lastenohjelmissakin opeteta että pari tuntia päivässä pitäisi liikkua?! Olen sitä mieltä, että anna ihmisten töllistellä vain, jos tyttösi haluaa sinun mukaasi. Ota aluksi hänet pyöräilemään ja sitten juoksemaan. Ei kannata välittä todellakaan, jos joku kateellinen naapurin raili töllistelee.
Siis muuallakin kuin ohjatussa lapsille tarkoitetussa harrastusryhmässä.
tuulipuku suhisten, et välitä yhtään katseista. Eivätkä he sinusta..(kunnes syksyllä olet ostanut ihanan uuden vaatesetin laihtuneeseen varteesi:_))
nimin. tiedän mistä puhun, kahistelin itsekin 20 kiloa pois.
t;5
Tsemppiä laihariin!