Kannattaa risteilylle ottaa hytti jos ei olla yli yön yli?
Kommentit (28)
Myydäänkö jollain laivoilla risteilyä ilman hyttiä?
Mä oon lähös ilman hyttiä. Aamulla lähtö ja illalla takas.
Vierailija kirjoitti:
Piknik-risteilyille myydään, niille lähdetään aamulla ja tullaan takaisin illalla. Maarianhaminassa on laivan vaihto.
Kannattaa niin on paikka missä levätä jos on vaikka juoksennellut Tallinnassa päivän. En ole itse ottanut mutta viimeksi jäin kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin viking ljnella ei oo pakko valita?
Suosituilla lähdöillä esim lauantai-aamupäivä et löydä vapaata istumapaikkaa laivalta, ainakin pääset istumaan.
Toinen hyöty jos matkalla tulee paljon käveltyä esim kohteessa perillä, niin mukava päästä lepäämään eikä joudu laivalla kävelemään ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lähös ilman hyttiä. Aamulla lähtö ja illalla takas.
Voi sen hytin ottaa pelkälle paluumatkalle jos väsyttää ja on paljon ostoksia mukana.
Ei, aina voi istua kahvilassa, baarissa tai clubilla.
Kerran otettiin takasin tulllessa jotta saatiin nukuttua. Tuli sen verran viiniä juotua lounaalla ettei väsy tuli.
Kannattaa. Ruuan jälkeen kiva lepäillä ja ostoksia voi viedä kätevästi välillä hyttiin.
Missä oikein sitten harrastaa seksiä baaritutun kanssa ellei ole hyttiä?
Vierailija kirjoitti:
Esim päivä Tallinnassa-risteily
Otan aina hytin parinkin tunnin laivamatkalle, että saan tavarat hyttiin, ja on oma vessa ja lepopaikka.
On kiva käydä hytissä vähän istuskelemassa/loikoilemassa. Ostoksetkin voi jättää kätevästi hyttiin sitä mukaan, kun niitä tekee. Voihan siellä ajan kuluksi vähän nauttia juomistakin.
Kannattaa. Laivalla on ankeaa palloilla ja lusia pakolla kahviloissa. Paljon mukavampaa viedä kamat hyttiin ja välillä vaikka oikaista.
Vierailija kirjoitti:
Missä oikein sitten harrastaa seksiä baaritutun kanssa ellei ole hyttiä?
Päiväreissuilla harvemmin tapaa ketään. Mutta jos on jo mukana panoseuraa niin hytti on hyvä olla.
Oon pyrkinyt ottamaan jonkinlaisen hytin jonne pääsee omaan rauhaan ja saa ulkovaatteet jne säilöä. En suuremmin viihdy ruuhkassa etsien paikkaa istua. Ja metelissä.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, näin on ollut jo vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piknik-risteilyille myydään, niille lähdetään aamulla ja tullaan takaisin illalla. Maarianhaminassa on laivan vaihto.
Ilman hyttiä pääsee myös Helsinki -Tallinna-Helsinki risteilylle. Olen käynyt hytillä ja ilman. Hytti on kiva mutta ei pakollinen.
Jos valitsee risteilyn Helsinki-Tallinna, onko sinne Tallinnaan pakko mennä?
Jos on eläin matkassa niin kannattaa.