Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka rankkaa on jos opiskelee verkko-opiskeluna

Vierailija
07.03.2007 |

tradenomiksi? Mulla 2 lasta ja ajattelin jos hakisin lisäksi vielä päivätöihin. Laskut kun on maksettava.

Onko rankkaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi tosi rankkaa, jaksaisitko alkaa lukemaan/tekemään tehtäviä illalla sen jälkeen kun olet saanut lapset nukkumaan. Tekisit periaatteessa kolmea työtä yhden päivän sisällä ja vuorokaudessa ei ole kuin 24 tuntia. Nukkuakin täytyy jossain vaiheessa. Mutta en tiedä sinusta, itse pystyn keskittymään koulutehtävien pariin vasta kun tiedän voivani istua rauhassa paikallani ilman keskeytyksiä, (ja lapset muuten keskeyttävät yllättävän nopeassa tahdissa vuorotellen vaatien ties mitä). Itse pelkään että annan lapsilleni kauhukuvan opiskelusta, kun se vie niin paljon äidin aikaa. Vaikkakaan en olekaan kun silloin tällöin töissä samanaikaisesti ja pyrin olemaan lasten kanssa paljon.

Vierailija
2/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin, jos verkot on vedessä ja ei ole ottanut snorkkelia mukaan ja verkko täyttyy fisuista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä lähitapaamisia siis ilmeisesti parina päivänä viikossa, niinkö? Lisäksi sinun pitää muistaa, että kotitöitä tulee, ja reilusti - on laskettava niillekin aikaa töiden ja lasten lisäksi.

Itse opiskelen kahdessa oppilaitoksessa ja hoidan kotona yksinhuoltajana puolitoistavuotiasta poikaa. Kaikki on mahdollista kun on halua, motivaatiota ja kykyä aikatauluttaa ja organisoida.

Vierailija
4/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tekemiseen täytyisi löytyä mielekkyys, muuten kadotat sen ajatuksen jossain vaiheessa että miksi kummassa ryhdyit opiskelemaan. Töissä käynti ja lapset ovat hirmu sitovia, niistä jäävä aika jää opiskeluun, ja siinä se itsekuri täytyy löytyä että saa ítsensä oppimaan jotain uutta. Mihin kaikkeen aikasi riittää?

Vierailija
5/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sellaista opiskelua, johon sisältyy sekä verkko-opiskelua, itsenäistä opiskelua että lähitapaamisia, kutsutaan ihan yleisesti monimuoto-opiskeluksi ;)

Vierailija
6/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen suorittanut ammattitutkinnon monimuoto-opetuksessa lasten ollessa kotona kanssani (1,5v ja 3,5v aloittaessani). En tehnyt tuolloin muuta työtä, kuin työharjoittelut. Nyt opiskelen tradenomiksi päiväopetuksessa. Ekana vuonna en voinut kuvitella tekeväni töitä, sillä erilaisia projekteja oli koulunkin osalta niin paljon, plus 40 tuntia luentoja viikossa.

Tokana vuonna kykeni jo hommaamaan osa-aikaisen työn. Siinä monimuoto-opetuksessa on mielettömästi hommaa. En usko, että siinäkään voi samalla olla töissä, jos lapsiaan tahtoo joskus nähdä.