Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän tässä olisi tapahtunut, jos sukupuoliroolit olisi olleet toisinpäin?

Vierailija
21.02.2025 |

Olin viime viikonloppuna baarissa. Siinä tanssilattialla kaverini kanssa innokkaasti tanssimuuveja suorittaessani onnistuin vahingossa läimäisemään ohikulkevaa miestä avokämmenelläni kunnolla takamukselle. Ja kyse siis oikeasti oli aivan täysi vahinko!

Kauhistuin ihan hirveästi, ja näin jo mielikuvissani lentäväni baarista ulos niljakkaan ahdistelijan leima otsassa (baarin näytöillä pyöri tasaisin väliajoin muistutus turvallisesta tilasta ja että ahdistelusta pitää ilmoittaa henkilökunnalle). 

Mies pysähtyi ja kääntyi, ja minä aloin pyytelemään anteeksi ja selittämään että oikeasti oli vahinko, anteeksi kauheasti.

Mitä teki mies? Otti asian huumorilla, ja jäi hetkeksi vielä tanssimaankin minun ja kaverini kanssa.

...jotenkin epäilen, että tilanteen käydessä toisinpäin, olisi lopputulos ollut jotain aivan muuta...

(ja minä olen siis nainen) 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos persiille läimäyttäjä olisi ollut mies, kukaan ei olisi uskonut tapahtuneen olleen vahinko. 

Vierailija
2/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos persiille läimäyttäjä olisi ollut mies, kukaan ei olisi uskonut tapahtuneen olleen vahinko. 

Niin luulen minäkin. Ja tajusin kyllä että olisi ollut ihan hirveää ja noloa, jos tästä olisi nostettu meteli ja minua syytetty  ahdistelijaksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän käy miehiä jo sääliksikin. 

Vierailija
4/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelkästään sukupuolikysymys. Jos rumalla miehellä sattuu sama vahinko niin riski on huomattavasti korkeampi kuin komealla.

Vierailija
5/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vahingossa läimitään toista takapuolelle?

Vierailija
6/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin äiti tuntuu olevan miehen roolissa. En ymmärrä mitä naisille on tapahtunut.

Vierailija
7/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan käynyt tanssimassa jossain yökerhossa? Siinä kun innostuu musiikin mukaan ja on paljon porukkaa liikkeellä niin joskus voi sattua yhteentörmäyksiä tavalla tai toisella.

Vierailija
8/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis tein jotain liikettä jossa olin jotenkin tuomassa käsiä vuorotellen levällään sivulta eteenpäin, ja mies käveli tungoksessa vierestäni jolloin läimäytin toisen käteni sitten suoraan takamuksellensa.

Ap

Vierailija
9/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan käynyt tanssimassa jossain yökerhossa? Siinä kun innostuu musiikin mukaan ja on paljon porukkaa liikkeellä niin joskus voi sattua yhteentörmäyksiä tavalla tai toisella.

Jos tanssilattialla on paljon porukkaa, niin miten siinä mahtuu heiluttelemaan käsiä niin, että kämmen sattuu just osumaan toisen takapuoleen?

Vierailija
10/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tein jotain liikettä jossa olin jotenkin tuomassa käsiä vuorotellen levällään sivulta eteenpäin, ja mies käveli tungoksessa vierestäni jolloin läimäytin toisen käteni sitten suoraan takamuksellensa.

Ap

Oho, on siinä ollut pitkä mies, kun sinun hartiat oli miehen takapuolen korkeudella. Eikä tuo liike onnistu tungoksessa.

Vierailija
11/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tanssilattialla on paljon porukkaa, niin miten siinä mahtuu heiluttelemaan käsiä niin, että kämmen sattuu just osumaan toisen takapuoleen?

Mietippä sitä.

Vierailija
12/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ymmärrettävää, että naisia perseelle läpsivä mies heitetään hevon helevetiin baarista. Toivottavasti ainakin näin tapahtuu.

Jos olet viaton mies, joka et koskaan itse läpsisi naisia päziille, ärtymyksesi toki kohdistuut naisia läpsiviin miehiin, eikös vaan? EIkä niihin naisiin, jotka hermostuvat ahdistelevista miehistä.

Vierailija
13/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oho, on siinä ollut pitkä mies, kun sinun hartiat oli miehen takapuolen korkeudella. Eikä tuo liike onnistu tungoksessa.

Siis käteni liikkuivat minun sivullani, mutta ei toki hartian tasolla vaan alaviistossa. Näköjään et usko että näin voi käydä, mutta joskus totuus on tarua ihmeellisempää. Ja siis kyllähän minuakin hävetti hirveästi ja olin kauhuissani kun ajattelin myös, ettei mies usko että kyse vahingosta ja kohta lennän ulos baarista.

Mutta vahinko se todellakin oli, ihan vilpittömästi. 

Ap

Vierailija
14/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

juujuu, ihan nainen olet ap, juujuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän