Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko epäkohteliasta tapailukumppanilta yhtäkkiä kadota reaaliaikasesta keskustelusta niin, että hän jää kuitenkin online?

Vierailija
21.02.2025 |

Ja vieläpä keskellä yötä, jolloin molemmilla olisi aikaa jutella reaaliaikaisesti. Niin yhtäkkiä katoaa keskustelusta ihan kesken juttelun, silti jää online.

Ja kyllä, vedin herneen nenään.

Väitti menneensä ryhmiin lukemaan ajankohtaisia uutisia ja jätti mut roikkumaan tunniksi. Kirjoitti vielä, että hetkinen.

Juttelu Telegramissa, joka on miltei kuin Whatsapp.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi epäkohteliasta keneltä tahansa, jos olette juttelemassa. Kyllä siinä pitäisi moikat tms sanoa ennen kuin lopettaa keskustelun.

No hän pyysi anteeksi ja myönsi, että olipa tylyä, kun pillastuin tuota "odota sekunti" ja odotuttaa mua ollen online yhden tunnin. Mutta kenen vika nyt on kun mä en ns. tullu vastaan vaan olin ihan herneet nenässä.

Vierailija
22/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Jätä se.

Tähän nyt tulee puolesta ja vastaan. PItäisikö naisten vain siis niellä kaikki ignooraaminen ja esittää, ettei mikään tunnu missään? Ja toinen saa sanoa kesken lauseen, että odota sekunti ja sitten on poissa kokonaisen tunnin, ollen silti paikalla, muttei meidän keskustelussa.

Oisko mun pitänyt ihan ignooraa tuo kohtelu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoo

Vierailija
24/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit vain mennyt nukkumaan.

Vierailija
25/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit vain mennyt nukkumaan.

Mutta kun meillä oli keskustelu kesken ja hän sanoi, että odota sekunti.

Odotinpa sitten tunnin siinä online. Sehän olis ollu multa tylyä mennä offline, kun sekunti piti odottaa

Vierailija
26/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
27/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt relaa vähän.

Vierailija
28/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ku tilanne päällä. Hän ei kirjoita mulle

Vierailija
29/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juttelen deittaillessa kyllä useampien kanssa. Jos olen online enkä kirjoita sinulle, niin on iso todennäköisyys että olen kirjoittamassa jollekulle muulle. Tai katsomassa kissavideoita. Tai lukemassa uutisia. Tai juoruamassa ystävän kanssa miten kyttäät online-oloani.

Ahdistaisi jos pelkkä DEITTI kyttäisi saatavillaoloani. Jos ei ole edes mitään keskinäistä suhdetta, niin silloin vastaan kun vastaan.

Vierailija
30/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisiin ei voi luottaa

Vierailija
31/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tylyä mut onko komea mies niin jäit roikkumaan kuitenikn vaikka se on epäkohtelias ja kirjoittelee muille naisille.

Vierailija
32/33 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pakkomielteinen ap on tarinoissaan korvannut italialaisen miehen nyt venäläisellä miehellä. 

Vierailija
33/33 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pakkomielteinen ap on tarinoissaan korvannut italialaisen miehen nyt venäläisellä miehellä. 

Oon eri tyyppi kuin se, joka on sen italialaisen kaa. Mulla on tää venäläinen ja tämmöstä säätöö :D

Mutta tilannepäivitys: sovimme asiat ja hän taas love bombas mua urakalla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi