Mitä alkoholin tilalle
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vedellä olen itse korvannut alkoholin seurassakin.
Eikö siinä ole vaarana vesipää?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile raitutta, on hyvä vaihtoehto.
Aivan hirveä ajatuskin. Sitten ainoa ilo olisi seksi eikä sitä voi harrastaa niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on parempi päihde kuin alkoholi. Haitallisuuspisteet alkoholi 23 ja kannabis 8.
Siitä tulee skitsofrenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jointti huuleen niin ei tee mieli alkoholia. Kannabis on muuten vähiten haitallinen päihde kaikin tavoin.
Mee nyt jonnekin niitten jointtiesi kanssa. Alkoholi on JUOMA, jota ei jollain imemisellä korvata. Sama kuin ehdottaisi syömisen korvaamista oksentamisella.
Yleensä alkoholiriippuvuus tarkoittaa riippuvuutta alkoholiin aineena, ei juomiseen toimintana.
Tällöin on olennaista, korvata päihdyttävä aine jollakin. Tässä ehdotuksessa toisella, vähemmän haitallisellla päihteellä.
Höps. Juominen on monelle se juttu. Sen voi korvata muulla juomalla.
Päihtyminen on se juttu ja laillisesti sen saa suomes
Vedä woke vttu päähäsi. Mikä sinä olet puhumaan kenenkään puolesta? Pössy tekee kyllä ihmisestä tyhmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile raitutta, on hyvä vaihtoehto.
Aivan hirveä ajatuskin. Sitten ainoa ilo olisi seksi eikä sitä voi harrastaa niin paljon.
Addiktin ajatuksia. Se pelko hälvenee pois, kun tilalle tulee tieto. Ettei sitä alkoholia tarvitse mihinkään. Sen tajuaa vasta kun on lopettanut.
Aika huonoja ideoita täällä. Itsekin mietin pitäisikö juominen lopettaa.
Mikään päihde ei tee ihmisestä viisasta. Woke tiltti on sun ihan oma ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan selvinpäin yritä olla. Hulluksi tulet.
Jätät alkoholin niin alat nukkumaan paremmin
Kärsin unettomuudesta. Ilman alkoholia nukun yössä pari tuntia. Jos otan muutaman niin saa sentään unta. Huonokin uni on varmaan parempi kun ei ollenkaan unta? Jos otan unilääkettä, olen tokkurainen koko seuraavan päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsin unettomuudesta. Ilman alkoholia nukun yössä pari tuntia. Jos otan muutaman niin saa sentään unta. Huonokin uni on varmaan parempi kun ei ollenkaan unta? Jos otan unilääkettä, olen tokkurainen koko seuraavan päivän.
Alkoholi vie unet varsinkin krapulassa. Voi mennä viikko kun ei saa kunnolla nukuttua. Vähiten haitallisella päihteellä ei ole tuota ongelmaa. Ei käytön aikana eikä sen jälkeen. Siitä kun ei tule mitään krapula oireita myrkyttömänä aineena. Samasta syystä siihen ei ole kuollut yhtään käyttäjää kun se on myrkytöntä ainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vettä juon 2 liraa päivässä. Ei ole vaarana edes kusipäisyys, kuten sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole oikeaa lääkettä. Mulla muuten sama ongelma. Ja siihen ei auta kuukausien tipattomia, unettomuus on ja pysyy, jopa pahenee kun siitä ei pääse pakoon hetkeksikään.
Siitä toimivasta sivuoireettomasta nukahtamislääkkeestä saan tapella vaikka se ehdottomasti nostaa elämänlaatua ja sen kautta pitää erossa alkoholista.
Toivottavasti saat apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä otetaan huumorikin niin kauhean vakavasti. Juopoilla on usein hermot kireällä niin ehkä se johtuu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä otetaan huumorikin niin kauhean vakavasti. Juopoilla on usein hermot kireällä niin ehkä se johtuu siitä.
Juoppo en ole koskaan ollut, siksi alkoholista luopuminen olikin niin helppoa. Tuo nyt vaan oli huonoa huumoria. Eiköhän ne alkoholinkäyttäjät ole syntyneet vesipäisinä, jos edes tiedät mitä vesipäisyys tarkoittaa.