Elon Muskilta täydellinen näpäytys kaikille häntä mustamaalaaville:
Nämä syytökset siitä että Elon olisi Putinin ostama : "hänellä ei olisi varaa ostaa minua" :)
Julkaiseekohan Suomen valtamedia tämän lausunnon?
Kommentit (171)
Tiesittekö muuten että Elon Muskin nykyinen äitipuoli on myös hänen siskopuolensa? Muskin isä oli tutustunut häneen kun hän oli neljä vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin vanhan kgbjyyrän kiristämä, ei ostama.
millähän sitä autistia kiristetään :D ehkä peliacco tiedoilla
Jos tietäisimme, niillä tiedoilla ei enää voisi kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Ap se uskoo mitä YouTube laitetaan, sieltä juurikin löytyy kaikki sellainen tieto jolla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä. Jokainen voi sinne laittaa omiaan.
Mitä horiset, tomppeli? Sieltä nimenomaan löytyy se OIKEA tieto, josta esim. Suomen luotettava (tuplalainausmerkeissä) media ei hiisku sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö muuten että Elon Muskin nykyinen äitipuoli on myös hänen siskopuolensa? Muskin isä oli tutustunut häneen kun hän oli neljä vuotias.
Punavihreissä sillä meritoituu asiantuntijaksi ja lauman vetäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Poliitikkojen vanhin läppä, minua ei voi ostaa, koska olen rikas.
Siis: olen rahan perään, mutta lisäraha ei kiinnosta minua.
Näin se on, kandee uskoa.
Köyhissä maissa on melkein aina enemmän korruptiota kuin rikkaissa. Jos perhe näkee nälkää, jokaisen virkamiehen ja poliitikon selkäranka taipuu, kun dollarinkulmaa vilauttaa.
Köyhä Venäjä ei voi maksaa Muskille niin paljon, että Musk huomaisi semmoista pikkusummaa. Todennäköisesti Venäjä kiristää häntä jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa, kun kiristämällä saa ilmaiseksi?
Eikä Putinilla ole varallisuutta ostaa mitään. Hänellä on vain kerrostalokolmio, auto ja peräkärry.
Putin käytännössä omistaa kaikki Venäjän luonnonvarat.
Maailmassa kukaan ei omista mitään.
Onkohan tää näpäytys Trumppikselle kun Putte sai sen puolelleen ihan ilmatteeks, ei tarvinnu ees maksaa 🤔
Musk käyttää sitä lapsiraasua suojakilpenä julkisissa tilanteissa :(
Vierailija kirjoitti:
Elon ei osaa pelata edes videopelejä itse.
Tällästä se on kun pösilö uskoo kaikki herjat mitä samanhenkiset suoltaa. Elon on aina pelannut paljon, nuorempana kaverin kanssa koodasivat myös pelejä joita myymällä pääsivät vaurastumisen alkuun. Nykyisin ei varmaan aika riitä sellaiseen pelaamiseen kun on tärkeämpääkin tekemistä. Kuinka monta peliä sinä olet koodannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elon ei osaa pelata edes videopelejä itse.
Tällästä se on kun pösilö uskoo kaikki herjat mitä samanhenkiset suoltaa. Elon on aina pelannut paljon, nuorempana kaverin kanssa koodasivat myös pelejä joita myymällä pääsivät vaurastumisen alkuun. Nykyisin ei varmaan aika riitä sellaiseen pelaamiseen kun on tärkeämpääkin tekemistä. Kuinka monta peliä sinä olet koodannut?
Niin söpöä! Oot ihastunut Muskiin. Boylove!
Tiesittekö että tämän pipolaarilta vaikuttavan palsternakin ja punavihreiden pojittelema ja ilkkuma, Elonin doge tiimin huippuälykäs nuorukainen onnistui luomaan keinoälyavusteisen ohjelmiston jolla on vihdoin saatu luettua vesuviuksen palaneen kirjaston kaivauksissa löytyneet hiiltyneet yli 2000v vanhat papyruskääröt.
Pojan kohtalo lienee sama kuin herrat Trump ja Elon itse, heidän jätettyä läpikriminaali demokraattinen puolue tomuna jalkoihinsa; hylkiö, typerys, känsel ja insel.
Kylläpä nyt vassua ahdistaa kun maailman rikkain huippuälykäs hylkäsi woke-aatteen ja valitsi sijaan republikaanit. Elonin missio on koko ikänsä ollut kestävä kehitys, hyvinvointi ihmiskunnalle, uudet keksinnöt ja uusi teknologia. Rahoillaan hän toteuttaa tätä koko ajan. Tesla oli mullistava jättiharppaus vihreän energian käyttöönotossa ja kaikki siitä innostui. Nytkö se onkin sitten muuttunut saasteeksi? Pösilöt. Mutta Elon on jo menossa eteenpäin. NASA ei enää tee avaruuslentoja vaan ostaa ne Elonilta. Aurinkoenergian käyttö, tekoäly, Marsin tavoittaminen... jäämme odottamaan uusia saavutuksia jotka ovat jo vireillä. Ja vassu se itkee ja jankkaa jostain persuista ja puuttinista! Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt vassua ahdistaa kun maailman rikkain huippuälykäs hylkäsi woke-aatteen ja valitsi sijaan republikaanit. Elonin missio on koko ikänsä ollut kestävä kehitys, hyvinvointi ihmiskunnalle, uudet keksinnöt ja uusi teknologia. Rahoillaan hän toteuttaa tätä koko ajan. Tesla oli mullistava jättiharppaus vihreän energian käyttöönotossa ja kaikki siitä innostui. Nytkö se onkin sitten muuttunut saasteeksi? Pösilöt. Mutta Elon on jo menossa eteenpäin. NASA ei enää tee avaruuslentoja vaan ostaa ne Elonilta. Aurinkoenergian käyttö, tekoäly, Marsin tavoittaminen... jäämme odottamaan uusia saavutuksia jotka ovat jo vireillä. Ja vassu se itkee ja jankkaa jostain persuista ja puuttinista! Säälittävää.
No tuo nyt on tuollaista arkista vanhan maailman älykkyyttä. Mutta entäpä sukupuoliäly ja naisäly. Hehe.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että tämän pipolaarilta vaikuttavan palsternakin ja punavihreiden pojittelema ja ilkkuma, Elonin doge tiimin huippuälykäs nuorukainen onnistui luomaan keinoälyavusteisen ohjelmiston jolla on vihdoin saatu luettua vesuviuksen palaneen kirjaston kaivauksissa löytyneet hiiltyneet yli 2000v vanhat papyruskääröt.
Pojan kohtalo lienee sama kuin herrat Trump ja Elon itse, heidän jätettyä läpikriminaali demokraattinen puolue tomuna jalkoihinsa; hylkiö, typerys, känsel ja insel.
Päätyy Muskin hyväksikäyttämäksi. Ei nimittäin siedä itseään älykkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tää näpäytys Trumppikselle kun Putte sai sen puolelleen ihan ilmatteeks, ei tarvinnu ees maksaa 🤔
Hyvä seksivideo on arvokkaampi kuin mikään määrä rahaa. Kuten trumpin matelu puten edessä todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassy näkertää taas kuin pieni orava 🐿 uik uik. Onko se Elon nyt itse tehnyt kaiken mm. Teslalla ja SpaceX:llä kun ei itseään älykkäämpiä siedä vai eikö ole. Kaikkiako se Elon käyttää hyväksi 😅 olet sinä melkoinen komeljanttari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä seksivideo on arvokkaampi kuin mikään määrä rahaa. Kuten trumpin matelu puten edessä todistaa.
Siksi koko vasen laita läpi maailman imuttelee sorosin pyyppyaukkoa. HäsäHäsä Kokemusasiantuntijuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassy näkertää taas kuin pieni orava 🐿 uik uik. Onko se Elon nyt itse tehnyt kaiken mm. Teslalla ja SpaceX:llä kun ei itseään älykkäämpiä siedä vai eikö ole. Kaikkiako se
Sovitaanko, että palataan asiaan vaikka 10 vuoden päästä? Sinuthan löytää tältä palstalta, eikö?
Kun syntyy on maailman köyhin kun kuolee on maailman rikkain.