Elon Muskilta täydellinen näpäytys kaikille häntä mustamaalaaville:
Nämä syytökset siitä että Elon olisi Putinin ostama : "hänellä ei olisi varaa ostaa minua" :)
Julkaiseekohan Suomen valtamedia tämän lausunnon?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti setää ei saa arvostella. On muute Etelä-afrikasta kotoisin, käynyt koulua rotuerottelun aikaan valkoisten koulussa.
Eikös Musk pitäisi palauttaa Etelä-Afrikkaan, koska on muukalaisten lapsi. Ja myös Trump Saksaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei meille ole minkäänlaista väliä miksi hän kannattaa Putinia. Ainoastaan, että kannattaa. Ja muutkin tekosensa kyllä mustamaalaavat häntä ihan omasta puolestaan.
Teslan myynti on romahtanut. Ei ihmiset ihan tyhmiä ole.
Ap se uskoo mitä YouTube laitetaan, sieltä juurikin löytyy kaikki sellainen tieto jolla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä. Jokainen voi sinne laittaa omiaan.
Poliitikkojen vanhin läppä, minua ei voi ostaa, koska olen rikas.
Siis: olen rahan perään, mutta lisäraha ei kiinnosta minua.
Näin se on, kandee uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa, kun kiristämällä saa ilmaiseksi?
Eikä Putinilla ole varallisuutta ostaa mitään. Hänellä on vain kerrostalokolmio, auto ja peräkärry.
Putinin omaisuuden arvio on 200 miljardia. Kaikki varastettuja.
A.H.
Narsismi check
Huumeet check
Traumat check
Elon Musk check, check, check.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa, kun kiristämällä saa ilmaiseksi?
Eikä Putinilla ole varallisuutta ostaa mitään. Hänellä on vain kerrostalokolmio, auto ja peräkärry.
Zelenskyn omaisuuden arvio on 200 miljardia. Kaikki varastettuja.
Ei tarvii ostaa, jos tarjolla on venäläistä aivopesua ja kaunista huippumalli huoranpillua.
Epäilen, että joku tulee jossain vaiheessa ns täräyttämään Muskin hengiltä...
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti setää ei saa arvostella. On muute Etelä-afrikasta kotoisin, käynyt koulua rotuerottelun aikaan valkoisten koulussa.
Tämähän on jo erittäin vanhaa tietoa. Hänen taustansa on hyvinkin vahvasti na t si pohjainen vanhempia ja isovanhempia myöten. Ei ollut käsimerkit sattumaa.
Muskille tuli Trumpin jälkeen konkurssi. Kukaan enää osta noiden hullujen jäljeen jenkkituotteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on jo erittäin vanhaa tietoa. Hänen taustansa on hyvinkin vahvasti na t si pohjainen vanhempia ja isovanhempia myöten. Ei ollut käsimerkit sattumaa.
Iskä Musk haukkui juuri podcastissa poikansa maanrakoon.
Anal Musk, tuo äärioikeistolaisten suosikkituoksu leijuu vahvana ketjun yllä.
Ei Puten tarvinnut ostaa. Muski antoi ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Elon ei osaa pelata edes videopelejä itse.
Elon osaa hankkia rahaa ja maksaa veroja sekä työpaikkoja Amerikan kansalle.
Ei meille ole minkäänlaista väliä miksi hän kannattaa Putinia. Ainoastaan, että kannattaa. Ja muutkin tekosensa kyllä mustamaalaavat häntä ihan omasta puolestaan.