Elon Muskilta täydellinen näpäytys kaikille häntä mustamaalaaville:
Nämä syytökset siitä että Elon olisi Putinin ostama : "hänellä ei olisi varaa ostaa minua" :)
Julkaiseekohan Suomen valtamedia tämän lausunnon?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Muskin firmassa oli muutama vuosi sitten 17-vuotias tietokonenörtti harjoittelemassa, ja se sai potkut, kun antoi salaista tietoa kilpailijalle.
Nyt se on 20-vuotiaana töissä Dogessa, ja sillä on vapaa pääsy USAn tietokantoihin. Putin hykertelee bunkkerissaan.
Tämä kertoo kaiken tilanteesta.
Osti ääniä trumpalle ja siinä sivussa sai hienon lippalakkiviran missä saa luvan kanssa kyykyttää ihmisiä.
Olisikohan E palkannut myös sen oletetun Vastaamo-hakkerin Dogeen?
Musk itse saa kyllä touhuiluistaan nyt näpäytyksiä. Hänen vaatimiaan työviikon raportteja ei niin vaan suostuta tekemään, Kanadassa halutaan jo poistaa häneltä äidin puolelta tuleva kansalaisuus...
Vierailija kirjoitti:
Monet Donaldin ja Elonin päätökset ovat olleet Kiinalle suotuisia, suorastaan erinomaisia, ja johtaneet siihen, että Kiinassa hymyillään tyyliin: emme itse asiassa tarvitse ystäviä, koska meillä on tuollainen vihollinen.
Huoh... tätä teidän tasoa. Ei mikään ihme kun presidenttikin kuvittelee vielä sotilaallisesti nuijivan venäjän. Olemme siirtyneet ajattelun jälkeiseen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Musk itse saa kyllä touhuiluistaan nyt näpäytyksiä. Hänen vaatimiaan työviikon raportteja ei niin vaan suostuta tekemään, Kanadassa halutaan jo poistaa häneltä äidin puolelta tuleva kansalaisuus...
Lukeeko se ite kaikki ne raportit?
Aamulla join kaffetta, avasin tietokoneen, luin meilit. Eka meili oli Muskilta joka on &@€?%$ jne
Koirat haukkuu, karavaani kulkee. 🥳
Musk on väkivaltaisen myötähäpeällinen. Tuottaa voimakasta kipua kuunnelle häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti setää ei saa arvostella. On muute Etelä-afrikasta kotoisin, käynyt koulua rotuerottelun aikaan valkoisten koulussa.
Ilmankos käsi nousee yläviistoon oikea oppisesti
Hauska juttu on että sitä dodgy doggy jotakin ei ole virallisesti olemassakaan valtion virastona. Eli kaikki mitä tekevät on ilman lupaa ja mahdollisesti rikollista.
Usa on oikeusjuttujen luvattu maa. Saa nähdä minkälaisia joukkokanteita keksivät.
Niistä lento-onnettomuuksista on jo jutut vireillä, syyttävät lentoviranomaisia ja hallitusta.
Ei omista, vaan hänen tämänhetkinen positionsa omaava henkilö voi ohjailla niitä. Tuosta hommasta ei siellä ainakaan nykyään voi eläköityä, vaan päätyä ainoastaan tappolistalle. Seuraaja sitten miettii miten poistaa vanha alistaja kuvioista ja saada ympäri maailmaa aiemmin piiloteltuja rahavaroja haalittua hallintaansa. Siinä ei edeltäjää paljoa aiemmin hillotut miljarditkaan auta, kun vastassa on täysin korruption kyllästämän ja häikäilemättömän valtion uusi tsaari vastapuolena.