Lenne vai Jonathan?
Iänikuista pohdiskelua...Pojalle vajaa 5v on hankittuna Remun 2-osainen puku kevääksi, mutta haalarillekin voisi olla käyttöä ja lähinnä mietin ostaisinko Lennen vai Jonathanin haalarin. Kumpaa suosittelet? Hinnassa ei taida hirmu suurta eroa olla? Entäs mitoitus? Remu on 116cm ja siinä on sopivasti kasvunvaraa.
Kommentit (11)
Mä sanoisin, että kumpikin varmaan aika yhtä hyviä eli osta se, kumpi enemmän silmää miellyttää. Meilläkään ei tosin Lennestä kokemusta, Jonathania on ollut. Jos tuolle Pompelmon linjalle lähdetään, niin odotas... ehkä tää menee suht oikein:
4 välikausihaalaria
3 talvihaalaria
4 toppahousut (kahdet henkselimallia)
2 toppatakkia
5 paria välikausihanskoja
5 paria toppahanskoja
5 toppahattua
3 välikausihattua
2 mikrokankaista välikausitakkia
1 mikrokankainen kaksiosainen puku
2 välikausihousut
Mistään noista ei mitään valittamista. Kaikki lähteneet meiltä hyvässä kunnossa uusiin kohteihin. Kaikista eniten on ikävä ensimmäistä välikausihaalaria, joka oli minusta tosi laadukkaista materiaaleista ja tosi klassinen väritykseltään ja tyylikäs.
Annoin sitten lapsen valita itse värin ja siten merkinkin ;) Meillä ollut Jonathanilta 1 välikausihaalari ja Lenneltä 1 välikausipuku ja 1 talvihaalari. Hanskoja molemmilta. Ovat mielestäni aika samanlaisia laadultaan, kummastakaan ei ole ollut huonoa sanottavaa.
Päädyttiin Lennen haalariin, väri miellytti enemmän kuin Jonathanissa.
Täytyy sanoa, että ovat laadullisesti täysin samalla viivalla. Yhtä hyvä ostos kumpi tahansa. Eli ulkonäkö ratkaisee.
Eli Jonathanista on vain peppusauma teipattu ja Lennestä kaikki housuosan saumat.
Jonathanissa ei ole sinänsä mitään vikaa,yhtä hyviä olleet käytössä...mutta ulkonäöllisesti olen tykästynyt enemmän Lenneen.
Vaikuttaa laadukkaammilta ja yksityiskohtia on enemmän näissä tän kevään haalareissa. Vaikka siis Jonathaniinkin olen ollut tyytyväinen käytössä. Paitsi housuihin, kun ovat niin kapeita, ettei alle saa kunnolla vaatetta+ilmaa. Edes ruipelolla.Mukava ylläri oli myös, että haalari on tosiaan teipatumpi.
lennen ja jonathatnin hanskoja, vk ja talvi. jontahanin teddyvuoriset oli todella hyvät. lennen mun mielestä ei pidä vettä vkt siis.
viime keväänä oli lennen vk-haalarihousut. ihan hyvät, mutta yksi asia ärsytti: jalan kuminauhat rispaantuivat tosi nopeasti, ja koska ovat ommeltu suoraan lahkeeseen kiinni, niiden uusiminen on työlästä. jonathanin vastaavissa haalarihousuissa on kyllä samaa kuminauhaa (joka kuluu siis nopeasti, ei samanlaista tosi kestävää kuin esim. reimatecin haalareissa) mutta jontahanissa ne on kiinni napeilla ja kapuasta saa uudet tilalle jos kulu. se on suuri etu.
Haalarin vuori on puuvillaa,eikä luista lainkaan.Sama juttu vk-housuissa.
Jonathanin puolesta liputan, Lennestä ei kokemusta. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen kaikkiin Jonathanin tuotteisiin:
2-osainen vk puku
toppahaalari
välikausihanskat 3 paria
toppahanskat 2 paria
4 erilaista hattua
Yhdessäkään ei ole ollut valittamista