Miksi iäkkäämmät kehottavat aina naisettomia menemään tansseihin
Ehkä teidän nuoruudessa siellä oli miehistä pulaa, mutta nyt kursseilla sekä itse lavoilla on n. 80% miesenemmistö jotka tappelevat niistä vähistä naisista.
Nuoria naisia ei näy käytännössä yhtään, vaan valtaosa on 45-50+. Kolmekymppisiäkin olen nähnyt yhden käden sormilla laskettavan määrän.
Moni ei myöskään halua ylijääneenä miehenä tanssia toisen miehen kanssa vaan lähtee paikan päältä pois.
Mitä tulee naisten hakuvuoroon, se on ihan yhtä nöyryyttävää kuin Tinder. Muutamaa hyvännäköistä ja pitkää miestä lähestyy melkein kaikki naiset vuorollaan, tavista tai lyhyttä miestä ei kukaan vaikka tällä olisi hyvät tanssitaidot.
Ainoa kerta kun nainen lähestyy rumaa mutta tanssitaitoista miestä on silloin kun se on joku naisen ex. tai tuttava.
En enää ikinä mene 33v taviksena tansseihin, sen verran nöyryyttävä kokemus kaikenkaikkiaan.
Ja ei, en lähtenyt kertaakaan pois vaikka jäin ilman paria molemmissa hauissa. Jäin vaan odottamaan tapahtuman loppua ja kiitin järjestäjää kohteliaasti.
Moni silti lähti silminnähdenkin v...tuneena kotiin sillä sekunnilla kun olisi ollut enää vaihtoehtona jonkun miehen kanssa tanssiminen.
Kommentit (77)
Jos et halua tanssia tai tehdä mitään muutakaan, niin mene sitten vaikka jonkun hyvän bändin keikalle. Aloita siellä keskustelu ihmisten kanssa ihan vaikka siitä bändistä ja keikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tulisi mieleenkään tansseissa ehdottaa mitään parisuhteeseen liittyvää naiselle tansseissa. siitähän voi joku erityisherkkä ahdistua ja sitten mies saa metoon.
Silti sitä käytetään pariutumisväylänä ja on käytetty ennen muinoinkin. Ja ihan yhtä karut oltavat siellä on perusmiehellä jos siellä on hyvännäköisiä ehdokkaita, etenkin kun naisia on niin vähän.
Ei se ole mikään vaihtoehto deittiäpeille kun ihan samat naiset ne ovat siellä tansseissa kuin äpissäkin, ei ole mitään erillisiä virtuaali vs. oikeita naisia jotka maagisesti madaltavat kriteerejä oikeassa elämässä.
Ja tässä kohtaa kiinnostaa ne omat kriteerisi. Muistan yhä kuinka palstalla joskus oli ketju, jossa ihmeteltiin miksei naapurintyttö-naisia näe missään.
Tätä kun muutaman sivun verran oli ihmetelty, että taviksiahan on kaikkialla, niin esimerkkinä tästä naapurintyttönaisesta esitettiin mm. meikittömäksi meikattu elokuvatähti, takavuosien miss Suomi jne.
Mies! Katso tarkasti tämä opetusvideo, niin opit tanssimaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus kuin sulla. Lisäksi vanhempani ehdottivat "harrastuksia". No, ellei jotain ompeluseuroja lasketa, lähes missä tahansa kerhossa tai harrastuksessa joka on organisoitua, on aivan massiivinen (90-99%) miesenemmistö.
Toki on joitain jossa on lähes yksinomaan naisia kuten jooga, ringette jne. mutta leimaudut creepyksi sillä sekunnilla kun ilmoittaudut sinne eikä se todellakaan toimi minään tutustumisväylänä. Naiset äkkäävät heti ettet ole siellä harrastuksen takia.
Missä organisoiduissa harrastuksissa on tämä miesvalta? Jääkiekko ja jalkapallo? Kaikki voi harrastaa kaikkea mutta jonkin verran harrastusmielenkiinnot ovat sukupuolittuneet
Ainakin työväenopistojen kurssit on naisia täynnä, sinne vaan!
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus kuin sulla. Lisäksi vanhempani ehdottivat "harrastuksia". No, ellei jotain ompeluseuroja lasketa, lähes missä tahansa kerhossa tai harrastuksessa joka on organisoitua, on aivan massiivinen (90-99%) miesenemmistö.
Toki on joitain jossa on lähes yksinomaan naisia kuten jooga, ringette jne. mutta leimaudut creepyksi sillä sekunnilla kun ilmoittaudut sinne eikä se todellakaan toimi minään tutustumisväylänä. Naiset äkkäävät heti ettet ole siellä harrastuksen takia.
Ei jossain joogassa tms. mitään negatiivista huomiota saa miehenä ellei käyttäydy sen arvoisesti. Joogaa ja juttelee mukavia niin kaikki menee hyvin.
Joskus 15 vuotta sitten nuorena miehenä kun kiinnosti käydä tanssimassa oli aika sama tilanne eli miehet oli enemmistö. Sitten kun oli naistenhakuvuoro niin kesti pitkään ennenkuin lähtivät omasta rivistään edes liikkeelle hakemaan tanssiparia. Vastavuoroisesti taas monesti kävi niin että kun oli miesten hakuvuoro niin osa naisista suoraan kieltäytyi tanssikutsusta ja jäivät mieluumin istumaan.
Aikansa tätä touhua katseli kunnes totesi että antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä se kai tarkoittaa että menkää ihmisten ilmoille koska ei teitä kukaan tule kotiovelta hakemaan.
Jos mies lähtee ihmisten ilmoille, niin kannattaa vältellä naisille puhumista, koska metoo
Älä nyt ole noin negatiivinen 😁
feminismi ja metoo tappoi kaiken positiivisuuden
Ainoastaan mies voi kirjoittaa tuollaista roskaa. Mene sitten Afganistaniin, siellä ei ole feminismiä tai itsemääräämisoikeutta naisilla.
Ei tarvitse kysellä naisen suostumusta eikä ole woke-ikärajoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, no niin. Otetaanpa nyt ihan rauhallisesti. Kannattaa käydä tansseissa, se on hyväksi hermoille ja sieltä se puolisokin sitten ihan varmasti löytyy - niin löytyi 50-luvulla, joten kyllä nytkin.
Jep. Samoin kun töihinkin vain "mennään" kuten vanhoina hyvinä aikoina. Hattu kourassa vaan johtajan paikkeille niin siitä urkenee loppuelämän kestävä ura josta sitten eläkkeelle.
Huvittava vertaus surullisesta faktasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä organisoiduissa harrastuksissa on tämä miesvalta? Jääkiekko ja jalkapallo? Kaikki voi harrastaa kaikkea mutta jonkin verran harrastusmielenkiinnot ovat sukupuolittuneet
Wanha porvari työviksen kurssilla; eikä herätä huomiota, minkäänlaista! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isommilla kylillä ehkä kaikkien vastntulijoiden puoluekanta ei ole tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei heru tansseista jos ei siellä kerran naisia käy. Menkää ravintolaan, messuille, tapahtumiin, lenkille yms yms.
Itse antaisin miehenä vinkin, että naisia kannattaa lähestyä positiivisella tavalla röyhkeästi (kuitenkin kohteliaasti). Itsevarmuus on hyve näissä hommissa. Hiljaiset hissukat, niinkun minäkin ennen, jää auttamatta ilman. Joskus voi olla myös liikkeellä sillä asenteella että pitää vain hauskaa ja juttelee ihmisille ilman taka-ajatuksia. Tämäkin kannustaa potentiaalisia kumppaneita lähestymään toisiaan.
Vaikka nykyään tätä ei saa sanoa, niin olkaa MIEHIÄ. Päättäväisiä ja itsevarmoja. Tämä vetoaa suurimpaan osaan naisista vaikka moni väittää muuta, koska nykyaika.
en ainakaan itse halua ravintolassa, lenkillä jne. tulla jonkun miehen ahdistelemaksi, vaan olen siellä ihan aikuisten oikeasti syömässä tai
Kerro paikat minne menet keskustelemaan ja oleman iskun kohteena?
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus on, että tanssilavoilta on hyljeksityn miehen vaikeampi vielä löytää kuin Tindereistä. Se on vielä ulkonäkökeskeisempi lihatiskimaailma. Tinderissä sentään profiilitekstit, viestittely tms. voi joskus toimia, vaikka miehen kuvat ei heti kovasti viehättäisi. Tanssipaikoilla se on aika lailla pelkästään se ulkonäkö. Sama kuin yökerhoissa.
Kuin vaikeaa on käydä parturissa, ajaa parta, käydä suihkussa ja pukeutua siisteihin vaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Mies! Katso tarkasti tämä opetusvideo, niin opit tanssimaan!
Itse ainakin lähtisin heti tanssimaan, jos miehellä olisi noin mahtavat muuvit.
Monessa vapaaehtoisjärjestössä on naisenemmistö. Spr, vapepa, partio esimerkiksi hyviä vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus on, että tanssilavoilta on hyljeksityn miehen vaikeampi vielä löytää kuin Tindereistä. Se on vielä ulkonäkökeskeisempi lihatiskimaailma. Tinderissä sentään profiilitekstit, viestittely tms. voi joskus toimia, vaikka miehen kuvat ei heti kovasti viehättäisi. Tanssipaikoilla se on aika lailla pelkästään se ulkonäkö. Sama kuin yökerhoissa.
Meinasin, ettei naisilla ole samaa ongelmaa? :D
En ollut koskaan ollut sillä tavalla kaunis, että minusta oltaisiin aidosti kiinnostuttu. Yläasteella haukuttiin rumaksikin ihan estoitta.
Elämäni kaikki parisuhteet olleet sellaisia, että olen ollut vaihtoehto B tai jopa C. Tämä näkynyt niin, että minulle on ollut vaan ilmeisesti pakko tuoda ilmi, ettei olisi kanssani jos olisi ollut enemmän vientiä. Saatettu siis ihan suodattamatta kertoa, miten olisi toivonut enemmän onnea deittirintamalla, tai kuinka harmittavaa kun se ihastuksen kohde ei koskaan katsonut päinkään.
Deittisovelluksissa sain olla todella rauhassa. Mätsejä tuli (kun osa vetää ilmeisesti kaikki oikealle), mutta keskusteluita aniharvoin. Aloitin niitä aluksi innokkaasti myös itse, mutta niihin ei vastattu tai koko mätsi poistettiin.
Nyt olen ollut yksinäni jo muutamia vuosia. Välillä käy hetkittäinen ajatuksissa toive, että olisin joskus parisuhteessa ja toiselle se aito ihastuksen kohde. Mutta tuskinpa tulee koskaan tapahtumaan. En ole sellaiseen riittävän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin, ettei naisilla ole samaa ongelmaa? :D
En ollut koskaan ollut sillä tavalla kaunis, että minusta oltaisiin aidosti kiinnostuttu. Yläasteella haukuttiin rumaksikin ihan estoitta.
Elämäni kaikki parisuhteet olleet sellaisia, että olen ollut vaihtoehto B tai jopa C. Tämä näkynyt niin, että minulle on ollut vaan ilmeisesti pakko tuoda ilmi, ettei olisi kanssani jos olisi ollut enemmän vientiä. Saatettu siis ihan suodattamatta kertoa, miten olisi toivonut enemmän onnea deittirintamalla, tai kuinka harmittav
Eri. Tanssilavoilla kukoistaa vielä entisajan tyyli. Suurin osa ajasta on miestenhakuja. Seassa välillä naistenhakuja tai sekahakuja.
Ööö, missä sinua saa lähestyä jos ei livenä. Jos vastaus on tinder niin 0/5