Käyttöhuoneiden vastustajat, oletteko käyneet viime aikoina sairaalan päivystyksessä katsomassa millainen meno siellä on?
Ne ovat täynnä narkkareita jotka hoidattavat paiseitaan sekä muita ongelmiaan ja normaaliväki istuu tunteja odottamassa vuoroaan. Eikö olisi parempi, että olisi ne käyttöhuoneet josta saisivat sitä hoitoa, eikä heidän tarvitsisi tukkia päivystystä?
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Käyttöhuoneet voitaisiin kyllä avata poliisivalvonnassa. Kaikki jotka käyttävät siellä huumeita pitäisi pidättää ja tuomita käyttörikoksesta.
Parempi olisi jos poliisi lopettaisi narkoelukat tavattaessa. Ei ne mitään ihmisiä ole vaan jätepaskaa. kaikki. Miksi pitää hengissä saastaa jos on keinot päästä näistä eroon.
Käyttöhuone on tietenkin diilerin unelma. Siihen eteen vaan myymään huumeita. Ei pidä sallia. Nollatoleranssi narkeille ja myynnille esim. Kampissa niin loppuu käyttökin.
Kirveellä vaan iskuja narkoelukoitten päähän niin oppivat olemaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttöhuoneita vielä, mistä helvetistä teitä ymmärtäjiä löytyy?
EI niitä käyttöhuoneita narkkeja varten pidä tehdä, vaan meidän normaaleiden ihmisten viihtyisyyden vuoksi. Ymmärtäkää jo, että nyt koko kaupunki on käyttöhuonetta ja neuloja on joka paikassa. Pitää kokeilla kaikki keinot jotta ongelma saadaan vähenemään. Kiusallaanko te näitä käytöhuoneita vastustatte, vai miksi ette halua että ongelmaan puututaan?
Jos neuloja jaetaan niin miten niiden määrä vähenee?
Mulle on aivan sama mitä siellä tehdään, kunhan kokeillaan edes jotain eikä mennä vuodesta toiseen tekemättä mitään. MIksi tätä ei voida kokeilla?
Ei, vaan Suomen tulisi sopia yhteistyösopimus Angolan kanssa. Nämä narkit voisi laivata sinne ja pakottaa siellä raivaamaan jalkaväkimiinoja. Jokainen voittaa: Angola saa niitä pois maastosta ja viattomat lapset eivät niihin kävele. Suomalaiset voittavat, kun ei tarvitse elättää narkkia. Narkki voittaa, koska saa reippailua raikkaassa ulkoilmassa ja hyödyllistä, rehellistä työtä. Kun on raitistinut, voi palata Suomeen. Jos kesken räjähtää miinaan, no sekin on hyvä homma.
Vierailija kirjoitti:
Käyttöhuone on tietenkin diilerin unelma. Siihen eteen vaan myymään huumeita. Ei pidä sallia. Nollatoleranssi narkeille ja myynnille esim. Kampissa niin loppuu käyttökin.
Diilerin unelma on tämä nykyinen tilanne, jotain pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
narkkarit pakkovieroitukseen ja sen jälkeen vankilaan
Eihän ole varaa edes vapaaehtoiseen vieroituksen ja sä puhut jo pakkohoidosta. 😀
Unohdetaan se fakta että raitistunut narkkari on tuottava yksilö. Miksi ei haluta siihen sijoittaa?
Koska raitistunut narkkari on utopiaa. Samoin kuin raitistunut alkoholisti. Näitä ei ole. Nappi otsaan nisteille on nopein ja helpoin tapa siistiä tienoot ja säästää veromaksajien rahat.
Narkit jättää ilman hoitoa ja näin onneksi alkaa tapahtumaankin. Jossain haastattelussa kehtasi joku äm mä itkeä,.kun käsi oli tulehtunut ja lääkäri vaan nauro ja heitti ulos. Tämä on ainoa oikea tapa kohdella narkkareita. Peuk ku siivoa narkkarit tilastoista ja hyvä niin
Tarvitaan vaan kovemmat estot huumeidenkäyttöön niin vain se estää. Huumeiden myynnistä kovemmat tuomiot. Poliisi siivotkoon kaikki narkit pois. Narkeille pitää antaa porttikiellot Helsingin myyntipaikoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttöhuoneita vielä, mistä helvetistä teitä ymmärtäjiä löytyy?
EI niitä käyttöhuoneita narkkeja varten pidä tehdä, vaan meidän normaaleiden ihmisten viihtyisyyden vuoksi. Ymmärtäkää jo, että nyt koko kaupunki on käyttöhuonetta ja neuloja on joka paikassa. Pitää kokeilla kaikki keinot jotta ongelma saadaan vähenemään. Kiusallaanko te näitä käytöhuoneita vastustatte, vai miksi ette halua että ongelmaan puututaan?
Jos neuloja jaetaan niin miten niiden määrä vähenee?
Mulle on aivan sama mitä siellä tehdään, kunhan kokeillaan edes jotain eikä mennä vuodesta toiseen tekemättä mitään. MIksi tätä ei voida kokeilla?
Koska kaikki tietää että niiden määrä ei vähene jos niitä jaetaan. Miten olisi jos neuloja ei enää saisi mistään?
No, itse ajattelen, että pitäisi olla niin, että jos ihminen on sairastunut riippuvuuteen hän saisi huumeet laillisesti vaikka reseptillä. Huumekauppa ei silloin kannattaisi. Itse näen, että se on kuitenkin se isoin ongelma tässä kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
narkkarit pakkovieroitukseen ja sen jälkeen vankilaan
Eihän ole varaa edes vapaaehtoiseen vieroituksen ja sä puhut jo pakkohoidosta. 😀
Unohdetaan se fakta että raitistunut narkkari on tuottava yksilö. Miksi ei haluta siihen sijoittaa?
Koska raitistunut narkkari on utopiaa. Samoin kuin raitistunut alkoholisti. Näitä ei ole. Nappi otsaan nisteille on nopein ja helpoin tapa siistiä tienoot ja säästää veromaksajien rahat.
Selkeästi sinulla on yksi tavoite: Trollata täällä asiattomuuksia jotta ketju poistuu.
Päihteet on aina valittu elämäntapa. Näille ei pidä antaa yhtään hoitoa. Hyvä vaan, että kärsivät ja kuolevat verenmyrkytykseen yms. Jos ei kiinnosta olla osa yhteiskuntaa, niin ei tarvi kinuta ja itkeä hoidon perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja noita pahempia terveysongelmia saisi estettyä kun on puhtaat välineet ja opastetaan oikea pistotekniikka.
Ei saisi. Kanadan kokemukset asiasta kertovat tästä jos vaivaudut tutustumaan yhtään asioihin. Ai niin, ideologiahan se on sinulle todellisuutta tärkeämpää.
Eivät käyneet vihervassun unelmat toteen: ongelmat vain lisääntyivät.
HAM voisi asentaa videokamerat Tennispalatsin ympärille ja suora videokuva poliisille, josta diilerit yksi kerrallaan napattaisiin.
Vierailija kirjoitti:
No, itse ajattelen, että pitäisi olla niin, että jos ihminen on sairastunut riippuvuuteen hän saisi huumeet laillisesti vaikka reseptillä. Huumekauppa ei silloin kannattaisi. Itse näen, että se on kuitenkin se isoin ongelma tässä kaikessa.
Jaa, että.ihan pitäisi palkita huumeiden vetäminen puhtaalla kamalla. Mistä noin tyhmiä ihmisiä tulee? Putositko lapsena päällesi?
Vierailija kirjoitti:
Maalaiset taas meuhkaa ketjussa ymmärtämättä miten paha huumeongelma Suomessa jo on. Poliisi on itse sanonut ettei sillä ole resursseja puuttua huumeongelmaan. Eivät edes anna sakkoja tai pidätä enää.
Se on kova ongelma, mutta mihin sijoittaa käyttöhuoneet. Fakta on se, että kukaan ei halua niitä omille kulmille.
Vierailija kirjoitti:
Ne myyvät ne lääkkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaiset taas meuhkaa ketjussa ymmärtämättä miten paha huumeongelma Suomessa jo on. Poliisi on itse sanonut ettei sillä ole resursseja puuttua huumeongelmaan. Eivät edes anna sakkoja tai pidätä enää.
Se on kova ongelma, mutta mihin sijoittaa käyttöhuoneet. Fakta on se, että kukaan ei halua niitä omille kulmille.
Ei saa olla nimby ja kuka tahansa saattaa alkaa narkata, sinäkin!
Niitä pitäisi olla joka korttelissa, tuskin kun on ostanut huumeen, lähtee jollain bussilla matkustamaan käyttöhuoneeseen. toiselle puolelle kaupunkia. Vähin äänin monista isoista kaupungeista on postettu käyttöhuoneet, tai niitä on korkeintaan yksi.
Kaunis ajatus tietysti.