Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia miehen kanssa joka sanoo tympeitä kommentteja suutuksissaan ja ei halua keskustella asiasta

Vierailija
20.02.2025 |

Nyt murjottaa omassa huoneessaan. Miten pitää positiivinen mieli jos toinen lukkiutuu eikä halua keskustella

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne kommentit sitten on?

Vierailija
2/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano pahasti, sano hyvästi.

Vierailija
4/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 4-vuotias ole mikään "mies".

Vierailija
5/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä MIES 13v? Kun murjottaa omassa huoneessaan😅

Vierailija
6/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä.

Vierailija
7/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen mieslspsen kanssa? Mitä hyvää tuollaisessa murjotukseen ja manipulointiin perustuvassa suhteessa on? 

Vierailija
8/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elä ärsytä sitä tahalleen aina.

Lopeta nalkutus.

Vierailija
9/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen poislähtemistä, aluksi vaikka kauppaan, vanhempien/ystävän luo, elokuviin, ihan minne tahansa pois. Toki niin, että ennen lähtöä kerrot siitä tyyliin: koska kanssasi ei pysty keskustelemaan asiasta, haluan päästä pois tästä epätyydyttävästä pattitilanteesta. Ilmoittele, kun olet valmis keskustelemaan. No, jos kerran kommunikaatio ei pelaa tämän jälkeenkään, niin sitten on parempi erota. 

Vierailija
10/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhuoneeseensa meni murjottamaan. Nyt ilmeisesti pelaa koneellaan jonkun kaverinsa kanssa. Mut jätetään aina yksin selviytymään

Ap

Vierailija
11/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Saattaa haistattaa vitut ja sen jälkeen olla kuin ei mitään. Mököttää vaan kun HÄNTÄ on taas niin verisesti loukattu.

Vierailija
12/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen poislähtemistä, aluksi vaikka kauppaan, vanhempien/ystävän luo, elokuviin, ihan minne tahansa pois. Toki niin, että ennen lähtöä kerrot siitä tyyliin: koska kanssasi ei pysty keskustelemaan asiasta, haluan päästä pois tästä epätyydyttävästä pattitilanteesta. Ilmoittele, kun olet valmis keskustelemaan. No, jos kerran kommunikaatio ei pelaa tämän jälkeenkään, niin sitten on parempi erota. 

Mul ei ole autoa. Auto miehen. Oon tässä jumissa, ei varaa nyt erota. Kaikki rahat kiinni asunnossa johon tulossa iso remppa. Enkä mä usko että kukaan huolii enää mua. Oon näköjään aika raskasta seuraa kun en kelpaa

Ap

Vierailija
13/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies turmeli perintöpiironkini ja sitten kun suutuin hän alkoi murjottaa siitä kun häntä kritisoidaan. 

Vierailija
14/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit kimppaan ääliön kanssa?

Vierailija
15/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyä että ketä sä panet/aiot panna🤔

Vierailija
16/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää oikeasti hyvät ihmiset suostuko moiseen henkiseen pahoinpitelyyn, että "jäätte yksin selviytymään", jos ette saa ongelmia selvitettyä keskustelemalla, teitä on haukuttu tms. eikä pyydetä anteeksi, jne. Häipykää ihan oikeasti sellaisesta suhteesta hyvissä ajoin, eli kunnioittakaa itseänne sen verran, että lakkaatte olemasta kynnysmattoja!

Vierailija
17/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työhuoneeseensa meni murjottamaan. Nyt ilmeisesti pelaa koneellaan jonkun kaverinsa kanssa. Mut jätetään aina yksin selviytymään

Ap

Mistä sun pitää selviytyä?

Vierailija
18/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa haavat.

Vierailija
19/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä teen? Itkettää.....oltiin erossa miehen kanssa ja palasin takaisin yhteen ja nyt tää on taas tätä. Mä en jaksa elää kohta. Mulla siis masennus kaiken lisäksi. Meidän piti myydä tää talo mutta ei saatu myytyä ja nyt pitää rempata kun mies ei suostu myymään tällä hinnalla. Kosteusvaurio asunnossa joka pitää korjata. Oon niin rikki nyt. Toinen on kuin ei mitään, pelaa kaverinsa kanssa. Hänellä nettituttuja. Oon itse ihan yksin

Ap

Vierailija
20/43 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika se jätä.

Murjottaminen on henkistä väkivaltaa, se ei siitä opi ellei itse suostu terapiaan lähtemään. 

t. ex-murjottaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan