Miten toimia miehen kanssa joka sanoo tympeitä kommentteja suutuksissaan ja ei halua keskustella asiasta
Nyt murjottaa omassa huoneessaan. Miten pitää positiivinen mieli jos toinen lukkiutuu eikä halua keskustella
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen? Itkettää.....oltiin erossa miehen kanssa ja palasin takaisin yhteen ja nyt tää on taas tätä. Mä en jaksa elää kohta. Mulla siis masennus kaiken lisäksi. Meidän piti myydä tää talo mutta ei saatu myytyä ja nyt pitää rempata kun mies ei suostu myymään tällä hinnalla. Kosteusvaurio asunnossa joka pitää korjata. Oon niin rikki nyt. Toinen on kuin ei mitään, pelaa kaverinsa kanssa. Hänellä nettituttuja. Oon itse ihan yksin
Ap
Se ei siitä muutu. Eroa lopullisesti ja etsi kunnon mies, tuhlaat elämäsi tuollaiseen tunnekylmään tahvoon.
t. ex-murjottaja
Pistää kengänkuva persikkaan ja sanoa moikat. Ei parisuhdematskua tuollainen tunnetaidoton moukka.
Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa. Yksin olisi varmasti mukavampaa kuin tuollaisen kanssa.
Poika tulee tänne huomenna kylään, on opiskelija, viipyy joitain päiviä. Haluaisin niin nähdä häntä. Lasten takia palasin yhteen kun mies pojan oli provosoimassa mua vastaan. Lapset aikuisia. Oon niin rikki ja itkettää. Mies varmaan haluaa jättää mut kun oon niin huono. Mä olin hetken aikaa niin onnellinen ja meillä oli mukavaa ja nyt tää. Mies kaikki turhautumisensa purki minuun. Aina mä valitan jne hän ei ikinä lähde kauppaan jne
Ja siis sanoin vain että eikö hän avaa mulle ovea josta lopullisesti hän suuttui. Kaupassa en osannut sovellusta käyttää ja siitä suuttui.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen? Itkettää.....oltiin erossa miehen kanssa ja palasin takaisin yhteen ja nyt tää on taas tätä. Mä en jaksa elää kohta. Mulla siis masennus kaiken lisäksi. Meidän piti myydä tää talo mutta ei saatu myytyä ja nyt pitää rempata kun mies ei suostu myymään tällä hinnalla. Kosteusvaurio asunnossa joka pitää korjata. Oon niin rikki nyt. Toinen on kuin ei mitään, pelaa kaverinsa kanssa. Hänellä nettituttuja. Oon itse ihan yksin
Ap
Jätät sen etkä enää palaa takaisin. Eiköhän tuo ole nyt katsottu ja nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin miten jätän kun rahat kiinni tässä asunnossa? Mihin mä muutan? Tässä asunnossa kuluja. Kun oisikin niin helppoa. Voisi vaan kääntää uuden sivun ja aloittaa alusta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin miten jätän kun rahat kiinni tässä asunnossa? Mihin mä muutan? Tässä asunnossa kuluja. Kun oisikin niin helppoa. Voisi vaan kääntää uuden sivun ja aloittaa alusta
Ap
Jätä sika, ota lammas
Jos mies on 48v. Hänellä voi olla vaihtarit. Eli vaihdekeppi temppuiloo. Takaosa voi myös päästää pahoja ilmastopäästöjä. Vie mies huoltoon pikimiten.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on 48v. Hänellä voi olla vaihtarit. Eli vaihdekeppi temppuiloo. Takaosa voi myös päästää pahoja ilmastopäästöjä. Vie mies huoltoon pikimiten.
On 48v
Ap
Ei ole täälläkään mikroilmeet ja kulmakarvojen koodisto hallussa. Vihkoon meni, naisella on jo matkalaukku kohta pakattuna.
En ole eläissäni tavannut naista joka ymmärtäisi miestä vaan nainen itse vaatii tiettyä teatteria joka pitää osata tai jäät vaihtopenkille.
Vierailija kirjoitti:
Poika tulee tänne huomenna kylään, on opiskelija, viipyy joitain päiviä. Haluaisin niin nähdä häntä. Lasten takia palasin yhteen kun mies pojan oli provosoimassa mua vastaan. Lapset aikuisia. Oon niin rikki ja itkettää. Mies varmaan haluaa jättää mut kun oon niin huono. Mä olin hetken aikaa niin onnellinen ja meillä oli mukavaa ja nyt tää. Mies kaikki turhautumisensa purki minuun. Aina mä valitan jne hän ei ikinä lähde kauppaan jne
Ja siis sanoin vain että eikö hän avaa mulle ovea josta lopullisesti hän suuttui. Kaupassa en osannut sovellusta käyttää ja siitä suuttui.
Ap
Tapaat nyt vaan sen pojan ja sitten pakkaat laukkusi ja kohti parempaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole täälläkään mikroilmeet ja kulmakarvojen koodisto hallussa. Vihkoon meni, naisella on jo matkalaukku kohta pakattuna.
En ole eläissäni tavannut naista joka ymmärtäisi miestä vaan nainen itse vaatii tiettyä teatteria joka pitää osata tai jäät vaihtopenkille.
Ei se teatteri kovin vaikeaa ole jos minäkin sen opin. Mitä teatteria tuokin muka on jos suuttuu siitä, ettei toinen osaa käyttää jotain sovellusta. Ilkeyttä se on.
Omassa huoneessaan? :D Onko teillä kuinka monta huonetta ja miten ne on jaettu teidän kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
NO KÄRSI SITTEN! Lopeta se mankuminen jos ei mikään neuvo kelpaa.
Ero > omaisuuden jako > vapaus > onnellisuus
Kun itse erosin vastaavasta jäärästä, jouduin ottamaan taloudellisesti takkiin, mutta sain elämäni takaisinja taloudellinen tilanne sitten taas palautui hyväksi myöhemmin. Jälkiviisaana voin todeta, että olisi pitänyt erota jo vuosia aiemmin. Toimi nyt, ap, aikaa ei ole hukattavaksi, koska elämä on lyhyt!
Miksi sellaisen ihmisen kanssa pitäisi toimia yhtään mitenkään? Yhteistä velkaa, yhteinen yritys, heikko itsetunto ja pelko ettei kelpaa kenellekään ... vai mikä saa sinut roikkumaan ikävässä ihmisessä?
Tiedätkö, että sinun elämäsi olisi paljon helpompaa ja mukavampaa ilman tuota mörökölliä. Seksiä on kyllä tarjolla yli oman tarpeen, joten sen vuoksi tuon turha antaa kiusata itseään parisuhteessa.
Et sinä olisi yksin, kun lähtisit siitä kohti omaa elämää ja uusia seikkailuja. Ja uusia ihmisiä, uusia tapaamisia ja kaikkea sitä, josta nykyisessä parisuhteessasi ei ole. Jättäisit taaksesi itkut, harmit, mökötyksen ja sen talon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Hankit vuokra-asunnon. Niin me muutkin teemme. Lapsesi ovat jo aikuisia. Olen tuhlannut tuon mörkön kanssa aivan liian suuren osan parasta ja ainoaa elämääsi. Tee nyt muutos. Ei raha ole se, jonka vuoksi täytyy kärsiä. Rahat siinä asunnossa vain ovat kiinni, et sinä itse! Tämän kun ymmärrät, olet saanut suuren askeleen elämässäsi eteenpäin. Kun jätät lainan maksamatta, jos sellaista vielä on, ulosotto myy asuntonne , maksaa lainan ja jakaa rahat. Ei ole huolta siitäkään.
Kyllä routa porsaan kotiin ajaa.