Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö saunan ja kylpyhuoneen pakollisen remontin asunnon ostajille vai kannattaisiko se tehdä itse, jotta saisi paremman hinnan?

Vierailija
20.02.2025 |

Tilanne on seuraava:omakotitalon sauna ja sen yhteydessä olevat kylpytilat on purettu ja jäljellä siis betonirakenteet.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos remontoit niin laadukkaasti ja hyvällä maulla. Itse olen just asuntoa etsimässä. Olis ollut yks kiinnostava asunto hyvällä sijainnilla, mutta kaikki pinnat on vastoittain remontoitu niin rumaksi ja halvoilla materiaaleilla että ei voi ostaa, varsinkin kun hinta on remontin jälkeen sellainen, että ei kannata ostaa kun remontoida pitäisi kuitenkin uudestaan.

Vierailija
42/51 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos remontoit niin laadukkaasti ja hyvällä maulla. Itse olen just asuntoa etsimässä. Olis ollut yks kiinnostava asunto hyvällä sijainnilla, mutta kaikki pinnat on vastoittain remontoitu niin rumaksi ja halvoilla materiaaleilla että ei voi ostaa, varsinkin kun hinta on remontin jälkeen sellainen, että ei kannata ostaa kun remontoida pitäisi kuitenkin uudestaan.

No mikä sinun mielestäsi olisi kaunis? Kas kun se on ihan makuasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin parisen vuotta sitten katsomassa omakotitaloja. Jos olisi ollut pelkät betoniseinät en olidi ostanut. Toisaalta oli paljon kämppiä, joissa oli juuri remontoidut, eikä omaa makua lainkaan vastaavat kylppärit ja sen takia pyydettiin kovempaa hintaa. Jäi nekin ostamatta.

Vierailija
44/51 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis remontti. Mutta helpottaahan se myyntiä. 

Vierailija
45/51 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijaa paikalla? Nostaako uudet tilat asunnon arvoa? t.ap

Ei ehkä nosta asunnon arvoa samalla määrällä mitä remonttiin menee rahaa, mutta tuskin saat ikinä myytyä asuntoa tekemättä remonttia.

Tässä kommentissa näyttäisi olevan jotain pientä ristiriitaisuutta...

Lyhentää myyntiaikaa muttei nosta asunnon hintaa. 

Vierailija
46/51 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen nyt näkee ihan katsomalla kuinka suurimmassa osassa kämppiä on haettu se halvin ikeakeittiö, jossa on ne sielutttomat valkoiset neliskanttiset ovet ja kanttiset vetimet ja valkoiset leveät laatat jne. Ihan varmasti ottaisin mielummin sen keittiön hinnan alennusta ja ostaisin itselle mieleiset.

Vierailija
47/51 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen nyt näkee ihan katsomalla kuinka suurimmassa osassa kämppiä on haettu se halvin ikeakeittiö, jossa on ne sielutttomat valkoiset neliskanttiset ovet ja kanttiset vetimet ja valkoiset leveät laatat jne. Ihan varmasti ottaisin mielummin sen keittiön hinnan alennusta ja ostaisin itselle mieleiset.

Eli. Mikä sinun mielestäsi olisi kaunis? Millaisen keittiön, minkä värisen kylppärin haluaisit? 

Vierailija
48/51 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli. Mikä sinun mielestäsi olisi kaunis? Millaisen keittiön, minkä värisen kylppärin haluaisit?

Mustan ja mustan. Korkeakiilto.

Vierailija
49/51 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat remontit kannattaa vain jos on osaamista tehdä niitä itse tai lähipiirissä on joku joka voi tehdä halvalla. Muussa tapauksessa remontti kyllä nostaa asunnon arvoa, mutta ei niin paljoa mitä olet remontista maksanut. Myyntiaika voi tietysti olla pidempi, mutta käteen jää enemmän rahaa remontoimattomana.

Vierailija
50/51 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kosteusvahinko, niin ehdottomasti myyntiin purettuna. 

a) ostajan ei tarvitse miettiä, onko vahinko kunnolla korjattu, epäilyksiä on varmasti ja joku voi jättää ostamattakin sen vuoksi

b) et ole vastuussa enää sen remontoinnista, vaan vastuu on uudella omistajalla.

Tämä.

Vierailija
51/51 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apen asunnossa tehtiin 60-luvun kotiin pakollinen remontti kylpyhuoneeseen ja vessaan vesivahingon vuoksi. Amme pistettiin pois ja tuli harmaa laatoitus. Ihan tyylikäs. Kyseessä kerrostalo. Asunto meni hyvällä hinnalla eteenpäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi