Haluan töitä. En halua olla työtön. Mistä niitä töitä saa?
Avoin hakemus on jo Baronalle, Duunitoriin, Kuntarekryyn, Academicworkille ja Eezyyn. Toki myös Te-palveluihin mutta sieltä ei ikinä tule minkäänlaisia yhteydenottoja.
Varsinaisia hakemuksia laitan tasaiseen tahtiin, n. 2-3 per päivä 2023 lopusta lähtien. Koulutuksena on tuta-inssi.
Ei pääse edes siivoamaan tai paistamaan pihvejä vaikka laittaa suoran hakemuksen (kyllä! Minulla on hygieniapassi). Missä mättää? Pitääkö luovuttaa ja jäädä vain kotiin katselemaan elokuvia?
Ikää on 37, eli en mielestäni olisi ihan valmis vielä työkyvyttömyyseläkkeelle. Olisi kiva saada palkkaa ja työtä johon mennä joka aamu.
Kommentit (117)
Ei mistään saa töitä. Turhauttaa!
Vierailija kirjoitti:
Voi että, mä luopuisin mun työpaikasta, jos mut päästettäisiin eläkkeelle.
Yli 40 vuoden työhistoria myös raskaissa töissä. Nyt IT asiantuntijana. Työ on kivaa, mutta mun kroppa ei kestä enää, se on ihan loppuunajettu. Kädet on rikki, niskat ja hartiat jumissa ja silti vaan vedetään päivästä toiseen. Hommia on ihan hirveästi ja joka päivä tulee tunti ylitöitä.
Nainen, 53v
Mikä ihme IT- työ, ja mikä loppuunajettu kroppa työpöydän ääressä, kädet rikki??
valitettavasti tilanne on se että jos onkin avoin paikka jossakin niin EU maiden tuhoaja Ursula Von Der Leyen EU eliittinsä kanssa lähettää sitä kohden lisää muslim-islam-yms. halpatyövoimaa Suomeen päivittäin
Kesä tulee, metsä täynnä marjoja. Kerätään ja myydään.
Henkilökohtaisen avustajan hommia on vaikka mitenkä. Just hain kahteen eri välitysfirmaan ja heti parissa päivässä tuli teams-kutsu ja sen jälkeen tarjottiin asiakkaita. Mulla ei mitään koulutusta alalle ja oman duunin oheen etsin taskurahaa varten näitä. Saisi kyllä tehdä ihan niin paljon kuin jaksaisi.
Tehtaasta mä sain töitä. Kyllä se loppujen lopuksi kotona tylsistymisen voittaa..
Kuulemma töihin voi vaan mennä.
Kai hallituksen sanaan voi luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Tehtaasta mä sain töitä. Kyllä se loppujen lopuksi kotona tylsistymisen voittaa..
Hyvä. Tehtaita vaan vähän jäljellä Suomessa.
Soitat vaan Satoselle ja töitä järjestyy heti!
Ala maanviljeliäksi kun se on kuulema niin helppoa ja rahaa suorastaat tuputetaan heille.Laita sitten se kello soimaan ajoissa,sillä et voi nukkua puoleenpäivään ,klo 5 pitäisi jo aamukahvit keittää.
Kyllähän töitä on tarjolla vaikka kuinka paljon, mutta ei semmosia töitä mistä saisit sellaisen palkan millä elät. Tämmöistä se nyt on itse kullakin.
Nyt keräät porukan joilla sama motivaatio( ylimalkaisesti kirjoitan) muuttaa pois suomesta. Säästöjä oltava hieman. Kimppakämppä jostain tarkoin harkitusta maasta. Tyyliin 6 hengen porukka. Vuokra kämppä sieltä aluksi ja jokainen tuntosarvet päässä hakee töitä. Kimppa asuminen täytyy vain sietää. Kun rahatilanne paranee niin siitä kohti parempaa. Tyyliin tv frendit.Pienin askelin kohti tulevaisuutta. Ei täällä suomessa kukaan enää jaksa veroja maksella varsinkin kun mitään ei jää säästöön työnteosta. Kaikki hinnat kallistuu. Siihen vielä lisäksi otetaan elätettäviä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen insinööri, mutta teen työtä hoitoalalla. En koskaan päässyt alani töihin kiinni.
Itse valmistuin DI:ksi kolme vuotta sitten ja olen ollut työelämässä siitä lähtien tasan 2 kuukautta. Tekisi mieli lopettaa hakemusrumba kun palkkatyötä ei saa edes hanttihommista puhumattakaan oman alan töistä.
Päivittäin käy mielessä, onko mielekästä jatkaa elämää tällaisessa maailmassa.
Olen miettinyt samaa.
Tässä olisi mukava etätyö mahdollisuus, jos olet kyllästynyt työttömyyteen tai haluat lisäansioita, niin tämän avulla onnistuu, tätä voi tehdä missä ja milloin vain itselle sopii
Tehtävänä on vastailla asiakkaiden viesteihin, mahdollisuus tienata jopa 300€ viikossa viikossa, itsekin olen pitkän työttömyyden jälkeen tienannut tässä tosi mukavasti lisää säästöjä, hyvin rentoa ja mukavaa puuhaa, nyt olisi uusille tekijöille tarvetta
Palkkio maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi tarjolla paljon bonuksia joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota huomattavasti, suosittelen todellakin jos kukkaro kaipaa lihotusta, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659
Up