Van Houten / O,Boy
Siis mulla on pirusti tota Van Houten kaakaota , mutku se ei oikeen toimi . Onko kellään reseptiä , että voiko siitä tehdä tota O,Boyta ??
Kommentit (6)
Van Hoyten on sokeritonta kaakaota, joten sun täytyy lisätä siihen rutkasti sokeria, jotta saat siitä mitenkään yhtä makeaa kuin O'Boy
Ei siitä O'boyta saa. Mutta jos haluat juoda sitä kaakaona, niin vispaa se kaakao kuumaan maitoon, lisää sokeria maun mukaan ja ripauksen suolaakin voi laittaa. O'boyn makua saa lisäämällä vaniliinisokeria. Joidenkin mielestä chili antaa tuolle kaakaolle parhaan maun.
Se Van Houten nimenomaan toimii, OBoy ei. Oikeassa kaakaossa saat laitettua makeuden mieleiseksi ja maidon tms osuutta voit myös säätää paremmin. Van Houten toimii myös leivonnassa paremmin, eli on paljon monikäyttöisempi tuote kuin OBoy ikinä. Meksikolaiseen chiliruokaankin laitetaan usein joko tummaa suklaata tai kaakaojauhetta. Opettele hyvä ihminen, äläkä vänise kuin vauva.
Vierailija kirjoitti:
Van houten maistuu homeelle. Laita maitojauhetta ja sokeria, mutta ei se varmaan paremmaksi muutu. Itse juon fazerin tummaa hunajalla ja joskus agave/vaahterasiirappi/taatelisiirappi jne. En tiedä saatko hunajallakaan home houtenia peittoon.
Oletko kenties maistanut vuosia vanhaa Van Houtenia? Se on todella saattanut homehtua. Ei se yleensä maistu homeelle, tai makuaistisi on vääristynyt syystä tai toisesta.
Kannattaa vispata se Van Houten kylmään maitoon ja sitten kiehauttaa niin jää paakut pois. Tämä ihan vain vinkiksi kaikille oikean kaakaon juojille.
Van houten maistuu homeelle. Laita maitojauhetta ja sokeria, mutta ei se varmaan paremmaksi muutu. Itse juon fazerin tummaa hunajalla ja joskus agave/vaahterasiirappi/taatelisiirappi jne. En tiedä saatko hunajallakaan home houtenia peittoon.