Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ulkomailla asuminen on muuttanut sinua ja perhettäsi? Olettaen, että olette asuneet ulkomailla yhdessä.

Vierailija
20.02.2025 |

Saa kertoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tullut onnistumisen hetkiä paljon ja onnen hetkiä.

Vierailija
2/4 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin tullut onnistumisen hetkiä paljon ja onnen hetkiä.

Kertokaa positiivisia kokemuksia myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hymähtelee monelle asialle, ulkomailla asuessamme, ja sanoo että hälläväliä. Itse en ihan niin ajattele, vaan miedommin tuumaan että okei, näinkin siis voi asiat tehdä (eikä aina siten, kuin on lapsuudessaan Suomessa oppinut). Mutta ehkä se, että mies on vuorokauden 24 tunnista noin 13 tuntia pois kotoa (työssä ja työmatkalla ja työtapahtumissa) ja kaikki kuitenkin kotona sujuu, saa hänet sanomaan niin. Minulla on arkivastuu ja kamppailen enemmän mitä day careen ja pre schooliin ja kouluun tulee. Venymään olen oppinut!  Lapsille ulkomailla oleskelu on tuottanut pelkkää plussaa: suomen lisäksi on 2 muuta kieltä hallinnassa. Heidän avoin asenteensa  elämään ja muihin ihmisiin - riippumatta ihonväristä, silmien muodosta, uskonnosta jne - on parasta, mitä muualla asuminen on heille tuonut. Olen ylpeä heistä. 

Vierailija
4/4 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero tuli. Tutustuin nuoreen työkaveriin vähän liian läheisesti,  mies ei tykännyt ja otti eron. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä