Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päänahan psori ja hävettää mennä kampaajalle

Vierailija
20.02.2025 |

Vertaistukea kiitos !

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt värjäämässä hiuksia useasti, onhan se noloa kun päänahka kuoriutuu siinä käsittelyssä. Olen rehellisesti kertonut vaivasta. Kampaaja on pesun yhteydessä laittanut hoitavaa ainetta.. joka pehmentää päänahkaa. Mutta itselläni nuo värjäykset on helpottaneet päänahan kuntoa.

Vierailija
2/5 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kun ei sano mitään. Sitten teeskentelee kauhistunutta kun asia paljastuu ja syyttää kampaajaa virheestä ja vaatii saada rahat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaava kampaaja ei sellaista ala päivittelemään eikä kauhistelemaan, jos alkaa niin ei tarvitse enää mennä kyseisen tyypin luokse. Voihan hän suositella sulle jotakin shampoota ja hoitonesteitä jotka olisi herkälle päänahalle hyviä.

Vierailija
4/5 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy jonkun palvelutalon kampaajalla. Niissä käy myös talon ulkopuolisia asiakkaita. Niissä on totuttu siihen, että asiakkaalla voi olla myös sairauksia.

Minunkin kampaajani tuntuu kammovan joka näppyä päänahassani niin paljon, että ajattelin, että viimeinen käynti oli todellakin viimeinen käynti siinä kampaamossa.

Vierailija
5/5 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä mitä häpeemistä siinä on. Kai ne kampaajat on psoria ennenkin nähny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi