Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
1541/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Subjektiivinen kokemus, joten turha ottaa kovin vakavasti. Itse tunnen 2 yli 40vuotiasta neitsyt miestä. Molempien seura todella mukavaa, eikä ulkonäössä ole mitään valittamista. Heidän kanssaan muutaman tunnin kauemmin kun oleskelee, ymmärtää syyn. Järkyttävä naisviha, puhetta naisten satuttamisesta, täysin harhaisia kuvitelmia itsestään ja kyvyistään, ei minkäänlaista kykyä ymmärtää oman toimintansa ongelmallisuutta. Molemmat ovat selvästi jollain ristiretkellä kostamassa koko maailmalle, oman asennevammansa takia.

Naisten saaminen ei oikeasti ole mitään rakettitiedettä; ole mukava, älä aseta ulkonäkö kriteerejä ja kohtele naista kunniottaen.

Siis näiden miesten seura on sinusta todella mukavaa? Todella mukavaa kuunnella naisvihaa? Huh huh. 

Nörttien kanssa voi olla ihan mukavaa ja rentoa jutella nörttijuttuja. Tosin mun tuntemilla neitsytnörttimiehillä ei ole naisvihamielisiä asenteita. Pikemminkin yleistä välttelyä ja estoisuutta. Että jos nainen tekee aloitteen, niin mies torppaa paniikissa. 

Vierailija
1542/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole ei mutta kaikella on seurauksensa.  Myös naisten kollektiivisilla päätöksillä."

Täh? Minä teen ihan itse päätökseni, haluanko jonkun kanssa seurustella vai en  ja niin varmasti tekevät muutkin naiset. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, kenet joku toinen nainen valitsee tai on valitsematta.

En ole tämmöisestä kuullutkaan, että tosielämässä jossain "jaettaisiin miehiä".

Naiset kollektiivina päättävät keitä miehiä ei päästetä osalliseksi yhteiskunnasta lainkaan.  Se alkaa jo peruskoulussa kun tytöt päättävät ketä luokan pojista kiusataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo aika hullua, ettei ole vuosien aikana päässyt edes yksille treffeille, ajatelkaa, ei edes siihen pisteeseen, että ylipäätään tapaisi jonkun kasvotusten, useista sovelluksista ja yrityksistä huolimatta.

En toki kaveria tunne, mutta ihan hyvännäköinen ja tekee ihan ok palkattua työtä, joskin ei hohdokasta sellaista. Redditissä joku kirjoitti että harva nainen haluaa sanoa tapailevansa bussikuskia. 

Mikähän tän tyypin muu sosiaalinen elämä on? Miten suhtautuu ihmisiin? Keskustelutaito? Katsekontakti? Flirttailu? Onko sinut omissa nahoissaan ja omassa kropassaan? Osaako lukea toisten kehonkieltä? Paljonko on as-piirteitä? Paljonko jotain yleistä estyneisyyttä, joka lehtijutussa ei suoraan käy ilmi?

Taas älytön lista vaatimuksia. Mitä väliä miehen sosiaalisella elämällä sinulle on, jos mies on siihen itse tyytyväinen? Ja flirttailu? Tuo "taito" on varma jänniksen merkki.

Vierailija
1544/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole ei mutta kaikella on seurauksensa.  Myös naisten kollektiivisilla päätöksillä."

Täh? Minä teen ihan itse päätökseni, haluanko jonkun kanssa seurustella vai en  ja niin varmasti tekevät muutkin naiset. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, kenet joku toinen nainen valitsee tai on valitsematta.

Naiset kollektiivina päättävät keitä miehiä ei päästetä osalliseksi yhteiskunnasta lainkaan.  Se alkaa jo peruskoulussa kun tytöt päättävät ketä luokan pojista kiusataan.

Ihan oikeasti! Hakekaa apua tohon läheisriippuvuuteen. Sulla saa olla ehtoja ja rajoja. Läheisriippuvaisen vahvin tunnusmerkki on rajattomuus. Tiktokissa naiset menevät herkästi terapiaan, jos huomaavat olevansa läheisriippuvaisia. Sen sijaan te miehet meette lehtiin,nettiin tai riehumaan kolmeksi tunniksi kadulle kunnes poliisit tulee karjumaan.

Vierailija
1545/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisin että Risto unohtaa suomalaiset naiset, tai ylipäätään länsimaiset. Itään kumppanin hakuun, mars!

M

Maa on pullollaan ukrainalaisia naisia, sellaisia nelikymppisiä, joilla muutama lapsi. Todella monet ovat aikeissa jäädä Suomeen. Siinä olisi ikisinkuilla miehillä elämänsä tilaisuus. Aika kauniita kuitenkin nuo ukrainalaiset ja kulttuuri ei eroa kovinkaan paljoa suomalaisesta.

Vierailija
1546/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yhteiskunnalla tarkoitat kauniita nuoria naisia unohtaen kokonaan, kuinka koko lapsuutesi olet elänyt naisen hoivaamana ja naisilta ylenpalttisesti tukea saaden (70 % opettajien ajasta ja koulujen tarjoamista tukitoimenpiteistä menee pojille). Tyttönä ja naisena sinun odotettaisiin pärjäävän omin avuin. Jotenkin tuntuu, että kaikki tämä poikien hyysääminen tuottaa itsekkäitä ja etuoikeutetuksi itsensä kokevia miehiä, jotka syyttävät naisia, kun eivät saa kaikkea haluamaansa panostamatta itse ollenkaan.

Vierailija
1547/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No josko liittyis ettei ole libidoa eikä paljon testosteroniakaan, kohta kellään. Suomi taitaa olla aika toksinen paikka. Enkä tarkoita henkisesti. Mut hei viis tosiasioista. Ei ole mahdoton tajuttava. Sanoisin että syy on mainittu ja ollut julkisuudessa jo jonkinaikaa. Vähintään  30 vuotta ja päälle. Pistäisivaan osata yhdistää asioita!

Mut turha tutkia mitään. Ei ei ja ei! Voi tätä maata

Vierailija
1548/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?

Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla. 

Parinvalinnalla ja re

Sinusta on valhe että valtaosa avioeroista - siis selkeä enemmistö - lähtee naisen aloitteesta, niin Suomessa kuin maailmalla? 

Vierailija
1549/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂Naiset kollektiivina 😂🤣😂 Virtu mikä urpo.

Vierailija
1550/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No josko liittyis ettei ole libidoa eikä paljon testosteroniakaan, kohta kellään. Suomi taitaa olla aika toksinen paikka. Enkä tarkoita henkisesti. Mut hei viis tosiasioista. Ei ole mahdoton tajuttava. Sanoisin että syy on mainittu ja ollut julkisuudessa jo jonkinaikaa. Vähintään  30 vuotta ja päälle. Pistäisivaan osata yhdistää asioita!

Mut turha tutkia mitään. Ei ei ja ei! Voi tätä maata

Jos nuoret miehet lopettaisivat ylensyönnin, testosteronitasot nousisivat. 

Vierailija
1551/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka mies ei saa kaunista akkaa. Tai ei akkaa ollenkaan. Riston junat on taitaneet mennä jo ajat sitten.

Vierailija
1552/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä kaikkein pahin aloitus. Tekisi mieli vastata että entä sitten?

Vain suomalainen nainen kokee vilpittömän kohteliaisuuden, vaikkapa nyt kauniina pitämisen, suoranaisena vittuiluna! Lähestypä näitä nyt sittten.

Et nyt tajua, että jos vaikka 100 miestä laittaa viestin "hei sinä kaunis", alkaa tuntumaan, että aloitus on kopsattu jostain ohjekirjasta, ja toisekseen kopsattu ihan kaikille.

Lisäksi se kertoo pinnallisuudesta ja ettei toinen edes yritä peitellä sitä. Totta kai ilahdun, jos mies sanoo hieman myöhemmin kauniiksi, mutta että heti kärkeen? Laiskaa!

Eri. Jos 100 miestä laittaa sinulle viestiä, niin et voi edes ymmärtää aloitusta. Sinulla on mahdollisuus nirsoilla noin. Tämä ei ole haukkumista vaan realiteetti.

Voi lopeta jo. Teille on useasti sanottu miksi ette pärjää Itä-Euroopassa. Bulgariassa ja Turkissa miesten oletetaan muutaman viestin jälkeen tietävän haluaako tavata. Sinä miehenä järjestät treffit joko ylellisestä ravintolasta tai viikonlopun kylpylähotellista. Viet kukkia. Tilaat mennen tullen taksin. Autat takin,tuolien sekä ovien suhteen.

Vierailija
1553/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arka mies ei saa kaunista akkaa. Tai ei akkaa ollenkaan. Riston junat on taitaneet mennä jo ajat sitten.

Hän ei n bussifani. Tuo oli jo mielenpahoitus.

Vierailija
1554/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisin että Risto unohtaa suomalaiset naiset, tai ylipäätään länsimaiset. Itään kumppanin hakuun, mars!

M

Maa on pullollaan ukrainalaisia naisia, sellaisia nelikymppisiä, joilla muutama lapsi. Todella monet ovat aikeissa jäädä Suomeen. Siinä olisi ikisinkuilla miehillä elämänsä tilaisuus. Aika kauniita kuitenkin nuo ukrainalaiset ja kulttuuri ei eroa kovinkaan paljoa suomalaisesta.

Slaavikulttuuri eroaa aika hitostikin Pohjoismaalaisesta kulttuurista..

Vierailija
1555/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?

Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.&

Naiset hakevat Suomessa yleensä eroa, koska vastuut liitossa kasaantuvat naisille. Moni nainen pitkittää eron hakemista lasten takia loputtomiin, osa ei eroa ollenkaan, vaikka puoliso on pelkkä taakka. Miesten en ole havainnut ikinä jäävän suhteeseen, joissa heillä on se yksinraatajan osa. Silloin miehillä on olematon kynnys erota ja lapsetkin saatetaan jättää sairastuneen naisen yksinhoidettaviksi.

Vierailija
1556/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo aika hullua, ettei ole vuosien aikana päässyt edes yksille treffeille, ajatelkaa, ei edes siihen pisteeseen, että ylipäätään tapaisi jonkun kasvotusten, useista sovelluksista ja yrityksistä huolimatta.

En toki kaveria tunne, mutta ihan hyvännäköinen ja tekee ihan ok palkattua työtä, joskin ei hohdokasta sellaista. Redditissä joku kirjoitti että harva nainen haluaa sanoa tapailevansa bussikuskia. 

Mikähän tän tyypin muu sosiaalinen elämä on? Miten suhtautuu ihmisiin? Keskustelutaito? Katsekontakti? Flirttailu? Onko sinut omissa nahoissaan ja omassa kropassaan? Osaako lukea toisten kehonkieltä? Paljonko on as-piirteitä? Paljonko jotain yleistä estyneisyyttä, joka lehtijutussa ei suoraan käy ilmi?

Taas älytön lista vaatimuksia. Mitä väliä miehen sosiaalisella elämällä sinulle o

Ai että mitä väliä sillä on miten mies suhtautuu ihmisiin jos mies on itse tyytyväinen? Et voi olla tosissasi. -eri

Vierailija
1557/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas älytön lista vaatimuksia. Mitä väliä miehen sosiaalisella elämällä sinulle o

Ei oo mitään vaatimuksia, vaan syitä miksi ei ole naista elämään siunaantunut. Jos on itse tyytyväinen siihen ettei koskaan tapaa ketään, niin ei ole ihme, ettei tapaa naistakaan ja on sosiaalisesti vaikeeta kohdata naisia edes äpeissä. Samoin yleisellä estyneisyydellä torppaa kaiken mikä vois alkaa ja as-piirteet estää tajuamasta että jotain edes vois alkaa. 

Vierailija
1558/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

No eikö täällä moni mies ollut nimenomaan kyllästynyt suomalaisiin naisiin ja Suomen "toksiseen kulttuuriin" ja neuvonut katsomaan puolisoa idästä.

Vierailija
1559/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Jep, muutaman kerran kävin treffeillä ukrainalaisen kanssa, puhui ihan ok suomea. Mutta sen verran tuli kulttuurierot selväksi että jätin niihin pariin kertaan.

Vierailija
1560/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei symppaisi jos kyseessä olisi nainen. Ei kukaan. Lihava, ruma, päälle 35 v neitsytnainen, ketään ei kiinnosta. Ei tehtäisi artikkelia. 

Eihän sellasta oo olemassakaan.😅Nainen saa aina

Itsellä ikää 50, en ole saanut kertaakaan elämässäni. Olin jo nuorena ruma ja lisäksi olen sosiaalisten tilanteiden pelkoinen ja estynyt.