HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Subjektiivinen kokemus, joten turha ottaa kovin vakavasti. Itse tunnen 2 yli 40vuotiasta neitsyt miestä. Molempien seura todella mukavaa, eikä ulkonäössä ole mitään valittamista. Heidän kanssaan muutaman tunnin kauemmin kun oleskelee, ymmärtää syyn. Järkyttävä naisviha, puhetta naisten satuttamisesta, täysin harhaisia kuvitelmia itsestään ja kyvyistään, ei minkäänlaista kykyä ymmärtää oman toimintansa ongelmallisuutta. Molemmat ovat selvästi jollain ristiretkellä kostamassa koko maailmalle, oman asennevammansa takia.
Naisten saaminen ei oikeasti ole mitään rakettitiedettä; ole mukava, älä aseta ulkonäkö kriteerejä ja kohtele naista kunniottaen.
Miksi pitäisi kohdella kunnioittavasti sukupuolta joka tekee ÄÄNEKKÄÄSTI selväksi ettei kunnoita sinua?
Vastatkaa feministit!
Menehän nyt iltapesulle ja pisulle. Sulle tekee yöunet nyt hyvää 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Subjektiivinen kokemus, joten turha ottaa kovin vakavasti. Itse tunnen 2 yli 40vuotiasta neitsyt miestä. Molempien seura todella mukavaa, eikä ulkonäössä ole mitään valittamista. Heidän kanssaan muutaman tunnin kauemmin kun oleskelee, ymmärtää syyn. Järkyttävä naisviha, puhetta naisten satuttamisesta, täysin harhaisia kuvitelmia itsestään ja kyvyistään, ei minkäänlaista kykyä ymmärtää oman toimintansa ongelmallisuutta. Molemmat ovat selvästi jollain ristiretkellä kostamassa koko maailmalle, oman asennevammansa takia.
Naisten saaminen ei oikeasti ole mitään rakettitiedettä; ole mukava, älä aseta ulkonäkö kriteerejä ja kohtele naista kunniottaen.
Miksi pitäisi kohdella kunnioittavasti sukupuolta joka tekee ÄÄNEKKÄÄSTI selväksi ettei kunnoita sinua?
Vastatkaa feministit!
Määrittele minulle ensin, mitä kunnioitus sinun mielestäsi pitää sisällään? Pitää varmistaa ensin, että puhutaan samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muijille ei enää kelpaa tavallinen mies.
Pitää olla korkeasti koulutettu tai vähintään vakituinen työpaikka. Tavalliset miehet ei kelpaa, kun suomiakat voi aina saada Tinderistä ulkomaalaisen nappisilmän. Meidän miesten täytyy hakea nainen Aasiasta, kun niitä ei tänne suomiakat halua.
On se tosiaan kumma juttu, ettei suomalaisille naisille kelpaa tällaiset törkyturvat. Suomalainen nainen on "muija" tai "akka", aasialainen on nainen. Jep jep.
Omassa ikäluokassani muija on aivan normaali sana ja naiset itsekin puhuivat ja puhuvat itsestään muijina. Ei siihen liity mitä
Kylläpä vain riippuukin; sinun kokemuksesi ei ole objektiivinen kaiken kattava totuus, get over it.
täällä akka on sitä paitsi äärettömän ruma sana naisesta mutta tämäkin on varmasti sinulle täysin maailmaa mullistava tieto koska vain sinun subjektiivinen näkemyksesi on totuus.
Vierailija kirjoitti:
"No niitähän sinä et sitten suhteeseen saa :D"
Olen kyllä tainnut löytää oikean helmen teidän paskojen miesten joukosta, kiitos vaan huolenpidostasi.
Miksi sinä ansaitsisit helmen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muijille ei enää kelpaa tavallinen mies.
Pitää olla korkeasti koulutettu tai vähintään vakituinen työpaikka. Tavalliset miehet ei kelpaa, kun suomiakat voi aina saada Tinderistä ulkomaalaisen nappisilmän. Meidän miesten täytyy hakea nainen Aasiasta, kun niitä ei tänne suomiakat halua.
On se tosiaan kumma juttu, ettei suomalaisille naisille kelpaa tällaiset törkyturvat. Suomalainen nainen on "muija" tai "akka", aasialainen on nainen. Jep jep.
Omassa ikäluokassani muija on aivan normaali sana ja naiset itsekin puhuivat j
Minä Minä minä. Mikä helvetin pakkomielle on tulla jankuttamaan sitä omaa henkilökohtaista mielipidettään asiaan jossa puhutaan ison ihmisjoukon asioista yleisesti? Sinun yksittäisellä mielipiteelläsi ei ole mitään arvoa eikä se kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No niitähän sinä et sitten suhteeseen saa :D"
Olen kyllä tainnut löytää oikean helmen teidän paskojen miesten joukosta, kiitos vaan huolenpidostasi.
Miksi sinä ansaitsisit helmen?
Teidän incelien aivopierut on kyllä käsittämättömlä 😂 Sä olet katkera naiselle, joka kehuu löytäneensä hyvän miehen 😂 Sun laiseen paskakasaanko sen olisi pitänyt tyytyä?
Olen Riston kaltainen ja haaveillut naisesta koko aikuisiän. Voin sanoa että jos sellaisen mieluisan löydän niin tulen kyllä palvomaan naista aivan täysin. Mitenköhän nainen sen oikein ottaa, voiko ymmärtää.
Jos saisin naisen ostasin sille paljon lahjoja ja hieroisin jalkoja joka päivä. 😍🤗
Vierailija kirjoitti:
Olen Riston kaltainen ja haaveillut naisesta koko aikuisiän. Voin sanoa että jos sellaisen mieluisan löydän niin tulen kyllä palvomaan naista aivan täysin. Mitenköhän nainen sen oikein ottaa, voiko ymmärtää.
Palvominen ei ole tervettä, eikä tukahduttava rakkaus ja ripustautuminen. Sellainen parisuhde ei tule kestämään, vaan nainen pyristelee siitä jossain vaiheessa irti. Terve parisuhde on toistensa rakastamista, kunnioittamista ja kumppanuutta, ja sen pitää olla tasavertaista ja vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan hourupäältä. Toivottavasti se nainen juoksee karkuun. Ei ole tervettä palvoa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voi olla mutta sitähän sinä et voi tietää kuka on ja kuka ei. Ainahan se pedo-taipumuskin vaimolle yllätyksenä tulee ellei sitten ihan yhdessä sitä piilotella."
En tiedä, miksi sinua ketuttaa niin kovasti, että mieheni ei ole käyttänyt ilotyttöpalveluita. Soimaako omatunto kuitenkin? Pieni ääni takaraivossasi kuiskaa, että ehkä olisi pitänyt kuitenkin jättää väliin, sillä nyt olen miesten pohjasakkaa...
Niin, pointti on vain se että sinä et ole miehesi etkä tiedä mitä hän on tehnyt tai jättänyt sinulle kertomatta. Tuskin sinulle olisi mitään seikkailuistaan ilotyttöjen tai alaikäisten kanssa kertonut. Jos joku kertoo niin se on se tyttären kaveri jota puristi perseestä :D
Älä kanna huolta asiasta. Kyllä nämä asiat on tässä 30 aviovuoden aikana selvitetty, joten kyllä minä to
KETÄÄN EI KIINNOSTA SUN KUSINEN UKKOSI!
Kukaan ei symppaisi jos kyseessä olisi nainen. Ei kukaan. Lihava, ruma, päälle 35 v neitsytnainen, ketään ei kiinnosta. Ei tehtäisi artikkelia.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei symppaisi jos kyseessä olisi nainen. Ei kukaan. Lihava, ruma, päälle 35 v neitsytnainen, ketään ei kiinnosta. Ei tehtäisi artikkelia.
Onhan näitä tehty miehistä ja naisista.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin naisen ostasin sille paljon lahjoja ja hieroisin jalkoja joka päivä. 😍🤗
Pyyteettömästi? Niin vissiin..
Vierailija kirjoitti:
Eihän sellasta oo olemassakaan.😅Nainen saa aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sellasta oo olemassakaan.😅Nainen saa aina
Herää, pahvi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset antako sääliä näille tapauksille. Sille on syynsä, jos naiset joka kerta päättävät ohittaa noita tyyppejä.
Tiedän henkilökohtaisesti pari tuollaista oman elämänsä ristoa, jotka vaikuttavat ihan ookoolta sen ensimmäisen sekunnin.
Jos ihmiset välttelevät sinua, vika on sinussa!
Ristolla on kuitenkin kavereita ja sosiaalista elämää. Ongelma todennäköisesti on se, että Riston alueella naiset ovat kouluttautuneet korkeammalle kuin bussikuski ja sitten lähteneet isompiin kaupunkeihin duuniin. Osa miehistä väistämättä jää ilman kumppania pienemmissä paikoissa.
Jos Risto muuttaisi Tampereelle (jutun mukaan hän ei vaikuta umpikonservatiivilta, se olisi este parisuhteelle), niin hänellä olisi vientiä aivan eri tavalla.
Kysyntä/tarjonta. Pikkupaikkakunnilla osa miehistä jää yksin, ja isommilla osa naisista.&n
Kuopiossa on 126 000 ihmistä, ei se ole esimerkiksi mikään Ilomantsi.
On tääkin kyllä käsittämätöntä, että millainen sosiaalinen paine on voinutkaan olla aikana ennen somea ja nettiäkään. En vain voi yhtään käsittää tätä ajatusmaailmaa, että kaikkien oli pakko pariutua ja jämiä pilkattiin avoimesti. Käsittämätöntä.