HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2236)
Eikö dösäkuskit tienaa kohtuu hyvin. 3500kk ainakin Turussa kuulemma. Sehän on jo perus insinöörin palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei symppaisi jos kyseessä olisi nainen. Ei kukaan. Lihava, ruma, päälle 35 v neitsytnainen, ketään ei kiinnosta. Ei tehtäisi artikkelia.
Eihän sellasta oo olemassakaan.😅Nainen saa aina
Tarkoitit varmaan että mies saa aina. Nainen saattaa saada munaa muttei saa :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet tietävät tämän olevan tilanne naisten kanssa AINA. Nainen on miehen kanssa vain hyötyäkseen, täydellinen parasiitti.
Ja silti naisettomuutta valtakunnallista mediaa myöten ulvotaan. Onpa miehet tyhmiä.
Mies rakastaa ja nainen rahastaa - näinhän se on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei symppaisi jos kyseessä olisi nainen. Ei kukaan. Lihava, ruma, päälle 35 v neitsytnainen, ketään ei kiinnosta. Ei tehtäisi artikkelia.
En kyllä kehtaisi moisesta ongelmasta mennä julkisesti vinkumaankaan enkä kaipaa kenenkään sympatiaa. Käsittelen itse tunteeni asian suhteen ja keskityn elämässäni muihin asioihin. Aina on ollut ihmisiä, jotka eivät löydä kumppania. Get over it, get on with it.
Vierailija kirjoitti:
Olen Riston kaltainen ja haaveillut naisesta koko aikuisiän. Voin sanoa että jos sellaisen mieluisan löydän niin tulen kyllä palvomaan naista aivan täysin. Mitenköhän nainen sen oikein ottaa, voiko ymmärtää.
Millaista naista etsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tietävät tämän olevan tilanne naisten kanssa AINA. Nainen on miehen kanssa vain hyötyäkseen, täydellinen parasiitti.
Ja silti naisettomuutta valtakunnallista mediaa myöten ulvotaan. Onpa miehet tyhmiä.
Mies rakastaa ja nainen rahastaa - näinhän se on aina ollut.
Mä oon sitten vissiin tyhmä, kun maksan miehen kanssa kaiken 50/50. Jos kerran teitä auliisti kaiken maksavia ukkoja on pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa aina halutessaan seksiä, naisten tarvitsee olla vain kauniita eli naisilla sinkkuus ja seksittömyys on aina naisen oma valinta. Miehillä taas ei näin ole koska miehen täytyy olla aloitteellinen ja käytännössä kaikki naiset haluaa niitä 10% miehistä eli niitä tasokkaimpia miehiä. Missä tasa-arvo? Miksi miesten tasa-arvoa ei huomioida koskaan?
Tämä on jo monta kertaa sinullekin kerrottu: kyllä, jos kelpuuttaa kenet tahansa ja millaiseen suhteeseen tahansa. Jos haluaa että joku juoppo ja haiseva halitoosi-heikki 69v käy panemassa säännöllisesti, niin varmasti sellaisen suhteen saa. Aika harva vain haluaa just sitä. En rehellisesti sanottuna usko että sinäkään todellisuudessa kenet tahansa XX-kromosomillisen hyväksyisit suhteeseen. Vaikka kriteerien tiukkuudessa on varmasti eroja, niin silti sinullakin ne on olemassa.
Onhan tuo aika hullua, ettei ole vuosien aikana päässyt edes yksille treffeille, ajatelkaa, ei edes siihen pisteeseen, että ylipäätään tapaisi jonkun kasvotusten, useista sovelluksista ja yrityksistä huolimatta.
En toki kaveria tunne, mutta ihan hyvännäköinen ja tekee ihan ok palkattua työtä, joskin ei hohdokasta sellaista. Redditissä joku kirjoitti että harva nainen haluaa sanoa tapailevansa bussikuskia.
No ei tuo komea ole. Mutta jos on esim miehekäs persoona ja hyvä luonne, joku nainen voi ihastua häneen. Mutta jos on sellainen tossukka ja kuvailee itseään "kiltiksi" en tiedä. Yleensä naiset ihastuu puoliksi ulkonäköön ja puoliksi luonteeseen, tietysti ulkonäkö kiinnostaa ensisijaisesti niinkuin naisissa se kiinnostaa miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu on käyny niinkin et mies tuli käsille ennen kun ehti kissaa sanoa. Se siitä saamisesta...
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aika hullua, ettei ole vuosien aikana päässyt edes yksille treffeille, ajatelkaa, ei edes siihen pisteeseen, että ylipäätään tapaisi jonkun kasvotusten, useista sovelluksista ja yrityksistä huolimatta.
En toki kaveria tunne, mutta ihan hyvännäköinen ja tekee ihan ok palkattua työtä, joskin ei hohdokasta sellaista. Redditissä joku kirjoitti että harva nainen haluaa sanoa tapailevansa bussikuskia.
Mäkään en oo koskaan ollu treffeillä. Ei oo silleen varta vasten tavattu, et olis menty vaikka leffaan tai ravintolaan tms..
Mutta on miehiä ja miesseuraa silti ollut. Se ei vaan ol ollu sellasta hakemalla haettua. 🙄
Kalju bussifanaattinen tapaus. Onko vielä vinot silmät? Ei ihme, jos naisia ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että "saa" itseään 20 vuotta vanhemmilta rapajuopoilta on nollan arvoinen asia.
Vaikka olen itse lihava, jos en saa hyvännäköiseltä mieheltä olen mielummin ilman.
Lelut on keksitty ja ajan saa kulumaan muutoinkin mm. harrastusten ja ulkoilun parissa (kyllä, lihava nainen voi ulkoilla!).
Vierailija kirjoitti:
Oon nainen ja kukaan ei oo koskaan kysynyt Suomessa treffeille. Suomi on vähän outo maa sillai, ei täällä ihmiset juttele tai lähesty toisia. Netissä vaan kaikki tapaa ja sieltä minäkin löysin kumpppani. Jos naisia ei lähesty kukaan IRL niin miksi miehiä lähestyisi? Muttta siinä mielessä outoa, ettei sovelluksista kukaan ole lähtenyt Riston matkaan. Onkohan tuolla sit tosi huonot sosiaaliset taidot tai vastaavaa? En sano pahalla,mutta yleensä naiset odottaa että mies juttelee enemmän kuin "moi" tai "miten menee" :) Miehet ja naiset kun kiinnostuu kumppanissa eri asioista. Onneksi niitä taitojakin voi reenata hieman. Täällä puhuu moni totta että Riston näköisiä miehiä näkee päivisin prismoissa naisystäviensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitin "naisissa käynnin" eli baareissa ringin pyörimisen n. 19-vuotiaana kun pääsin maalta kaupunkiin. Ensimmäiset treffit sainkin sitten heti 31-vuotiaana.
Olin - ja olen hieman vieläkin - hyvin itsekriittinen ja halusin suojautua nauretuksi tulemiselta ja semmoiselta. Tietenkin tuo vaikutti nyt ensinnäkin ja sitten yleinen nörttiaura. Lopuksi sosiaalinen kypsymättömyys :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että "saa" itseään 20 vuotta vanhemmilta rapajuopoilta on nollan arvoinen asia.
Vaikka olen itse lihava, jos en saa hyvännäköiseltä mieheltä olen mielummin ilman.
Lelut on keksitty ja ajan saa kulumaan muutoinkin mm. harrastusten ja ulkoilun parissa (kyllä, lihava nainen voi ulkoilla!).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nainen ja kukaan ei oo koskaan kysynyt Suomessa treffeille. Suomi on vähän outo maa sillai, ei täällä ihmiset juttele tai lähesty toisia. Netissä vaan kaikki tapaa ja sieltä minäkin löysin kumpppani. Jos naisia ei lähesty kukaan IRL niin miksi miehiä lähestyisi? Muttta siinä mielessä outoa, ettei sovelluksista kukaan ole lähtenyt Riston matkaan. Onkohan tuolla sit tosi huonot sosiaaliset taidot tai vastaavaa? En sano pahalla,mutta yleensä
Aloitteellisuus ns. oikeassa elämässä on demonisoitu ja muutenkin sovelluksista on tullut normi pariutumisessa, vaikka toki moni yhä löytää kumppanin kaveripiiristä, töistä ja harrastuksista.
Mutta mitä täälläkin lukee aiheita lähestymisistä, moni vetoaa että harrastuksissa ollaan harrastamassa, kaupassa ollaan kaupassa, salilla ollaan treenaamassa, töissä ei saa jne. "Jättäkää ihmiset rauhaan" ja sitten samaan hengenvetoon ihmetellään miksei miehet tee aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen Riston kaltainen ja haaveillut naisesta koko aikuisiän. Voin sanoa että jos sellaisen mieluisan löydän niin tulen kyllä palvomaan naista aivan täysin. Mitenköhän nainen sen oikein ottaa, voiko ymmärtää.
Haaveet ja todellisuus ovat kaksi eri asiaa. Nainen on ihminen myös siinä kuin sinäkin. Välillä olette väsyneitä, välillä on erimielisyyksiä jne. Sinä luulet nyt palvovasi toista mutta kun elät sitä arkea yhdessä, epäilen vahvasti, että et palvo. Tämä ei ole mikään syytös vaan vain muistutus siitä, että todellisuus ei ole sama kuin kuvitelmat, arki on arkea ja toisen olemassaoloon tottuu nopeasti. Harvaa edes kiinnostaa olla palvonnan kohde ja enemmän haetaan tasapuolista kumppanuutta.
Kannattaa olla realistinen eikä jossitella ja rakentaa pilvilinnoja. Eivät sellaiset voi toteutua koska emme elä missään saduissa. Hyvä yhteisen elämän voi saada mutta se on eri asia. Ymmärrän, että on vaikeaa hahmottaa tilanne, josta ei ole kokemusta ja joka on haaveissa muodostunut tietynlaiseksi. Silti kannattaa yrittää pysyä ajatustensa kanssa suhteellisen "neutraalilla" alalla: älä aseta toistaiseksi kuvitteellista puolisoa jalustalle joksikin jumaluudeksi äläkä toisaalta myöskään uppoa netin naisvihajuttuihin. Kumpikin on kaukana todellisesta maailmasta.
Ei tuollaista sosiaalista painetta ole koskaan ollut. Olen elänyt valtaosan elämästäni ennen somea, ja kyllä silloin oli naimattomia ihmisiä, jotka olivat arvostettuja, ei heitä pilkattu elleivät itse antaneet siihen aihetta. Jonkun ihmisen subjektiivinen kokemus ei tee siitä objektiivista tosiasiaa.