HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samanikäinen poika, jolla samanlaisia ongelmia. Ja mun näkemys on, että se on tuo tietty masentuneisuus ja apatia, joka yhä lisääntyy mitä pidempään vastentahtoinen sinkkuus jatkuu, joka alkaa huokua ihmisestä ja työntää muita pois.
Varsinkin mieheltä vieläkin odotetaan, että on se joka tulee ja vie, joka on määrätietoinen ja energinen ja "tuo lisäarvoa" naisen ehkä muutenkin jo oikein hyvään sinkkuelämään. Sitten jos on tämmöinen vähän surumielinen mies, joka tuijottelee päivisin parkkipaikkaa kyyneleet silmissä, ehkä vähän ujokin, niin vaikeaa voi olla löytää naista.
Aina oletetaan että ulkonäkö on se tärkeä, mutta niin Risto kuin mun poika on siinä mielessä ihan perustaviksia, ei rumia ei päät kääntävän komeita, ja tavisten keskuudessa "supliikki", hyvä energia ja asenne määrää pitkälti sen, kuka saa seuraa ja kuka ei.
Mistäköhän se johtuu, että naisia ei yleensä miehettömyys masenna niin, että pitää alkaa apaattiseksi? Itse luulen, että syy on testosteronissa, jonka vuoksi miehet juoksevat siellä täällä muna ojossa, jos siihen on mahdollisuus. Se paine on ilmeisen kova ja aiheuttaa kuulemani mukaan ihan kipua.
Silti en ymmärrä sitä, että miehet syyttävät omista biologisista ominaisuuksistaan ja niiden helpottamisesta naisia. Kyllä naisetkin kärsivät kuukautiskipunsa ihan itse, puhumattakaan synnytyskivuista. Miehet eivät voi asiaa auttaa, mutta ei ole myöskään naisten velvollisuus helpottaa miehiä heidän biologisissa tarpeissaan vasten tahtoaan. Tätä eivät monet miehet ymmärrä.
Ei se kikkelin laitto sinne limaiseen reikään ole mikään kummoinen kokemus, eikä yhtään sen enempää jonkun naisen naaman nuoleminenkaan. Jonnin joutavaa touhua. Pyh. Aivan yliarvostettua ja turhaa hypetystä. Minäkin tuhlasin enempi kuin puolet elämästäni noihin joutavuuksiin, vaikka olis voinut senkin ajan tehdä jotain oikeesti hauskaa ja mukavaa.
Risto keskittyy nyt rauhassa vaan työhön, harrastamiseen ja kavereiden kanssa puuhasteluun, ja unohtaa naiset.
40-kympin korvalla Ristoilla on sitten vientiä kun saman ikäisillä naisilla biologinen kello tikittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä Ristot ei taida ymmärtää, kuinka paljolta murheelta ovat säästyneet.
Ei todellakaan!
Se että jonain dösäkuskina hinkuu päästä maksamaan elareita pienestä palkasta akalle, keskiverto suomi-akalle, jonka ainoa tähtäin on ollut koko ajan saada vain kersa itselleen ja joku pöljä maksamaan se, on jotenkin aivan helvetin käsittämätön mentaaliakrobatia. Jos se pillun saaminen on muka se juttu, niin kävisi huåran tykönä polkemassa kuin tulpatonta mopoa niin huomaisi ettei todellakaan ole vaivan arvoinen se kusinen suolenpätkä. On kiva joo, mutta lopunviimein täysin ylimainostettu värkki. Mistään erikoisesta ei lopulta jää paitsi.
On sinulla kaunis käsitys naisista. Varsinainen helmi koko ihmiskunnalle.
"Aika iso osa suomalaisista miehistä ja naisista on käytöksen perusteella kirjolla vaikkei mitään virallista diagnoosia olisi. Ja sehän on tosiaan kirjo jossa on tosi vaikeita ja tosi lieviä tapauksia, eikä tosi lievät edes hakeudu mihinkään tutkimuksiin. Mutta sekin voi haitata pariutumista todella paljon kun esim. kommunikaatiota tai mikroilmeitä ei ymmärretä yhtään.
-lievä autisti itsekin"
Suomessa on kai muita länsimaita hieman vähemmän autismia. Enemmän on sitten varmaan sosiaalisten tilanteiden pelkoa, aleksitymiaa ja välttelevää kiintymyssuhdetyyliä. Ehkä myös persoonallisuushäiriöitä kuten estynyt ja eristäytyvä.
"Olet varmaan oikeassa. Osaatko sanoa miksei pojallasi ole esimerkiksi laajempaa kaveripiiriä, jonka kautta se kumppani olisi varsinkin teinivuosina löytynyt helpommin ?"
Hän on aina ollut yksinäinen, tosin ei siitä erityisemmin kärsinyt lapsena tai nuorena. Sellainen nörttityyppi, joka tykkäsi itsekseen kotona koodailla ja pelata jne. Hyvin introvertti luonne, ja varmasti tottumattomuuttaan sosiaalisesti aika kömpelö vaikka treffeillä. Eikä välttämättä osaa jutella semmoisista tavallisista arkiaiheista vaikka haluaisikin. Ala josta hän tekee parhaillaan väitöskirjaa, elektroniikka ja tietotekniikka, scifi, pelit, niistä juttua riittäisi, mutta ei taida naisista kovin moni olla kiinnostunut.
Eli mun pojan tapauksessa ongelma on, että hän ei ole ennen oikein edes välittänyt ihmisseurasta, mutta on nyt havahtunut siihen että perheen haluaisi, ja siihen pitäisi löytää nainen. Mutta kun naisia tosiaan löytää helpommin jos on kaveripiirejä ja kodin ulkopuolisia harrastuksia jne joten on tavallista vaikeampi löytää nyt erakkoeläjänä, joka sitten jostain Tinderistä yrittää etsiä. Riston suhteen tilanne oli tuossa mielessä vähän parempi, koska hänellä oli kavereita ja soittaa kitaraakin.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako Ristolle kalju lihava nainen, joka on työkyvyttömyyden vuoksi eläkkeellä jo 23-vuotiaana?
Niinpä niin, ei kelpaa.
Perusteletko vielä, että miksi tuo on Riston taso?
Riston tilanne on surullinen. Vaikuttaa mukavalta ja fiksulta ihmiseltä mutta koulut on jäänyt käymättä ja muutenkin ilmeisesti vähän laiskotellut elämäänsä läpi. Naiset nykyään ovat koulutettuja ja haluavat miehensä myös olevan ainakin jossain asiassa kunnianhimoinen.
Ulkonäönkään ei pitäisi olla este, Risto kun nimenomaan kuuluu siihen komeimpaan 5% miehistä ja olisi jopa sitä kansikuvamateriaalia jos haluaisi itseensä hieman panostaa. Kasvojen piirteet ovat todella, todella harvinaisen komeat.
Toivottavasti löytää itselleen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Se on just, kun pitäisi osata kommentoidakin niille naisille jotain muutakin kuin "moi".
Tämähän on juuri naisten yleisin avausrepliikki. Ironista eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Ristoa rupesi siis vituttamaan kun ei kelpaa naisille? aikamoista.. vika on oltava siis kaikissa naisissa jotka kiusaavat Ristoa kun eivät antaudu kaljulle, ujolle, rumalle, lyhyelle miehelle..
Miksi seurustelu on mielestäsi "antautumista"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa aina halutessaan seksiä, naisten tarvitsee olla vain kauniita eli naisilla sinkkuus ja seksittömyys on aina naisen oma valinta. Miehillä taas ei näin ole koska miehen täytyy olla aloitteellinen ja käytännössä kaikki naiset haluaa niitä 10% miehistä eli niitä tasokkaimpia miehiä. Missä tasa-arvo? Miksi miesten tasa-arvoa ei huomioida koskaan?
Mitä tasa-arvoa on siinä, että saa random-Jampalta seksiä? Te miehet ette koskaan ymmärrä sitä, ettei sellainen suurinta osaa naisia kiinnosta. Miksi te ette näe ja suostu ymmärtämään sitä naisista? Naisten olisi ymmärrettävä miesten seksuaalisia haluja, mutta miehet eivät voi koskaan edes yrittää ymmärtää naisen biologiaa. Jo raskautumisen mahdollisuus on sellainen, jota miehillä ei ole, mutta josta nainen maksaa kovan hinnan kehollaan.
Ilmeisesti tosiaan on hirveä tasa-arvo-ongelma, että nainen teoreettisesti saisi jonkun sänkyyn, jos kelpaisi vaikka spurgu eikä haittaisi, ettei itse saa orgasmia koska ei tiedä, viitsiikö partneri tehdä sen tavalla, joka toimii ko. naisen kanssa.
Ehkä tämän ongelman voisi ratkaista siten, että vanhat mummot alkavat antaa puutteessa oleville miehille käsihoitoja, joka lopetetaan heti, kun miehellä alkaa vähän seistä. Sitten oltaisiin onnellisesti tasoissa eikä miesten tarvitsisi enää kadehtia. Hyvää seksiä saisivat vanhaan malliin kummassakin sukupuolessa ne, jotka onnistuvat houkuttelemaan partnerin, joka viitsii antaa kunnollista seksiä. Mikä on todennäköisesti naisille jopa vaikeampaa kuin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa aina halutessaan seksiä, naisten tarvitsee olla vain kauniita eli naisilla sinkkuus ja seksittömyys on aina naisen oma valinta. Miehillä taas ei näin ole koska miehen täytyy olla aloitteellinen ja käytännössä kaikki naiset haluaa niitä 10% miehistä eli niitä tasokkaimpia miehiä. Missä tasa-arvo? Miksi miesten tasa-arvoa ei huomioida koskaan?
Entäs rumat naiset?
T. ruma nainen
Perse pystyyn niin kyllä siihen pökkääjä ilmaantuu paikalle.
Ja tästä miehet ovat kateellisia? Kyllä teillekin varmasti aina joku vanha pubiruusu löytyy.
Kyllähän mies paremman puutteessa ja hätätilanteessa lastin lennättää vähän elähtäneeseenkin rööriin! T: M65+
Kiitos, ikämies, kun opastat näitä nuorempia, jotka täällä jaksavat ruikuttaa kuinka naisille löytyy aina joku, miehille ei yhyy epistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina voi voittaa 🤷
Seksielämä ja parisuhde ei ole mitään voittamista, vaan normaali tarve ja normaalielämää 95 prosentille ihmisistä.
Normaali tarve kyllä, mutta kyllä se kumppani pitää jotenkin puolelleen _voittaa_.
Vierailija kirjoitti:
"Ja tietysti Tinder. Sinne Holopainen on luonut tilin monta kertaa ja yhtä monta kertaa poistanut sen pettyneenä.
Joinain aamuina Holopainen ei haluaisi nousta sängystä. Hän itkee tyynyynsä.
Tai sitten hän tuijottaa ikkunasta parkkipaikkaa."
Itsari auttaa, toimii todistustetusti jokaisen in-celin kohdalla. N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja huorissa juoksee, mutta kukaan nainen ei saa sitä koskaan selville. Niivvarmaan. :D :D :D
En usko, että ketään naista kiinnostaa, mitä tämä tekee.
Ettekä saa myöskään selville onko miehenne juossut huorissa vai ei :)
Saatte miehet kuulostamaan niin oksettavilta, että ilomielin elää ilman :) Juoksennelkaa rauhassa, ketään ei kiinnosta :)
Vierailija kirjoitti:
"Olet varmaan oikeassa. Osaatko sanoa miksei pojallasi ole esimerkiksi laajempaa kaveripiiriä, jonka kautta se kumppani olisi varsinkin teinivuosina löytynyt helpommin ?"
Hän on aina ollut yksinäinen, tosin ei siitä erityisemmin kärsinyt lapsena tai nuorena. Sellainen nörttityyppi, joka tykkäsi itsekseen kotona koodailla ja pelata jne. Hyvin introvertti luonne, ja varmasti tottumattomuuttaan sosiaalisesti aika kömpelö vaikka treffeillä. Eikä välttämättä osaa jutella semmoisista tavallisista arkiaiheista vaikka haluaisikin. Ala josta hän tekee parhaillaan väitöskirjaa, elektroniikka ja tietotekniikka, scifi, pelit, niistä juttua riittäisi, mutta ei taida naisista kovin moni olla kiinnostunut.
Eli mun pojan tapauksessa ongelma on, että hän ei ole ennen oikein edes välittänyt ihmisseurasta, mutta on nyt havahtunut siihen että perheen haluaisi, ja siihen pitäisi löytää nainen. Mutta kun naisia tosiaan löytää helpommin jos on kav
Onko poikasi kertonut, miksi nyt yllättäen on havahtunut haluavansa naisen ja perheen, jos ne eivät ennenkään ole hänen kiinnostuksen kohteisiin kuuluneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän kuukautisten aikaan panettaa, vaikka silloinhan ei edes voi lisääntyä/se on tosi, tosi, tosi vaikeaa? Mitä järkeä siinä on biologian kannalta?
Syötö e-pillereitä? Mulla hormonaalinen ehkäisy teki ton, että taukoviikolla panetti. Sitten lopunaikaa taas ihan aseksuaali...
Nykyään syön kun kuulin että miehetkin voivat tulla raskaaksi.
M62
Epäiletkö ettei biologinen kellosi ole käynyt vielä loppuun? Voiko 62v setämies olla vielä hedelmällisessä iässä?
Kyllähän se on riski että insinööri lähtee alulle jos joku pökkää kakkoseen.
USAID lähetti 20 miljoonaa vuodessa talibaneille kortonkien ostoon. Muskin porukka on leikkaamassa kyseisen erän, muuta tuolta organisaatiolta saattaisi silti lohjeta muutama dollari setämiesten kumihankintoihin.
Naisten olisi korkea aika katsoa peiliin!
Me tavalliset miehet olisimme loistavia poikaystäviä, mutta eihän työtön amis kelpaa nirppanokille.
"Mistäköhän se johtuu, että naisia ei yleensä miehettömyys masenna niin, että pitää alkaa apaattiseksi? Itse luulen, että syy on testosteronissa, jonka vuoksi miehet juoksevat siellä täällä muna ojossa, jos siihen on mahdollisuus. Se paine on ilmeisen kova ja aiheuttaa kuulemani mukaan ihan kipua."
Mä kyllä vastoin tahtoani miehettömänä häntä muutaman vuoden vanhempana naisena ymmärrän hyvin Riston kokemuksia, ja mullakin on välillä tuota surumielisyyttä ja apatiaa, jolloin tuijottelen kyynelsilmin ikkunasta ulos vaan ja suren sitä miten elämä ja hedelmälliset vuodet valuu ohi, ja kuinka merkityksetöntä mun yksinäinen elämä on. Eli ei se vain miehet ole. Toki me naiset ehkä ollaan taitavampia peittämään tämä, esim. mä esitän ihmisten edessä rempseää menevää tyyppiä joka nyt ei ole vaan vielä malttanut vakiintua kun on niin paljon harrastettavaa ja saavutettavaa ja ties mitä. Ei kellään ole aavistustakaan, että minä olen sellainen tyyppi, joka yksinäisinä viikonloppuina ja juhlapyhinä itken kovaa osaani rumana hyljeksittynä naisena.
Tutustuminen on mahdollista, mutta minä valitettavasti olen ihmisenä todella hitaasti lämpenevää sorttia. Viesteillä pommittaminen ei edesauta tarkoitustasi, vaan voi johtaa estolistalle joutumiseen. Mikäli minun puoleltani ei tule vastakaikua, niin siitäkin huolimatta pyrin toiminnassani asiallisuuteen ei lyttäämistä tms. Toivon todellakin, että ymmärrät EI-vastauksen tarkoituksen.
ei ehkä kuulosta maailman helpoimmin lähestyttävältä ihmiseltä kuitenkaan