Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytääkö Tinderistä seuraa, jos haluaa ihan tavallisia asioita?

Vierailija
19.02.2025 |

Kuten yhteisiä iltakävelyjä, aamukahvia, omakotitalon ja koiran, mutta ei irtoseksiä tai mitään kinkyilyä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet varakas. muulla ei ole Tinderissäkään merkitystä.

Vierailija
22/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein joku aika sitten tilin tinderiin jossa veetuilen naisille

Joo seuraan näitä instan kautta, sieltä löytyy Tinderin paskimmat. Tosi kypsää ja kannattavaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset siellä nykyään etsivät maksaja-terapeutti-siittäjää. Miehelle tarjolla koiran virka.

Vierailija
24/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet varakas. muulla ei ole Tinderissäkään merkitystä.

Hohhoijaa. Itse iskin Tinderistä prsaukisen sosiaalityöntekijän. Minä taas olen yksinyrittäjä, toimeentulo välillä erittäin ok mutta aina epävarmaa. 

Vierailija
25/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset siellä nykyään etsivät maksaja-terapeutti-siittäjää. Miehelle tarjolla koiran virka.

Siis koirako mielestäsi maksaa, terapoi ja siittää? Kannattaisiko etsiä ammattiauttaja?

26/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää. Mutta ole ihan hitsinpitsin tarkkana ettei tavaton esiinny tavallisena.

Vierailija
27/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa itse vaikka niitä profiileja. Suurin osa yli 30-vuotiaita, rupsahtaneita, ex-reissaajia, joiden parhaat vuodet mennyt rantabileissä ympäri maailman. Ei siinä mitään, mut kannattis olla itselleen edes rehellinen.

Vierailija
28/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis koirako mielestäsi maksaa, terapoi ja siittää? Kannattaisiko etsiä ammattiauttaja?

Tätä minäkin olen niille tapailemilleni naisille sanonut? Ethän sinäkään ole poikkeus, mutta normaalina suomalaisena naisnarsistina projisoit kaiken miehiin.

Vierailija
29/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein joku aika sitten tilin tinderiin jossa veetuilen naisille

Sinkkuäitejä on kiva höynäyttää tinderissä.

Vierailija
30/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata 

Vierailija
31/39 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae seuraa elävän elämän puolelta jos oikeat ihmiset kiinnostavat. Tinderissä kiiltokuvia.

Arjen khotaamisissa ei vain ole tullut ketään vastaan, että asiassa olisi romanttista kiinnostusta. Baareissa en välitä käydä ja kahvilassa jne. kohtaamiset ovat liian lyhyitä kiinnostumiseen. Töissä olen töissä ja seuran treeneissä ei ole oman ikäisiä sinkkuja tullut vastaan. Deittisivut ja -sovellukset tarjoavat mahdollisuuden kontaktin saamiseen. Ihan tavallisia suomalaisia ihmisiä olen eri palveluissa kohdannut ja kaikilla ollut sama arjen ongelma. Kotoa ei kukaan ole tullut hakemaan ja arjen ympyröistä ei ole myöskään kumppania löytynyt.

Vierailija
32/39 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae miestä maksamaan yhtään mitään. Omistusasunto, auto, mahdollisuus monipuoliseen vapaa-aikaan eli taloudellisesti pärjään ilmankin. Ja kyllä, olen sinkkuäiti, exäni ei maksa elatusmaksuja vaan osallistuu tasapuolisesti lapsen kasvatukseen ja kuluihin.

Vain naisista sanotaan halventavasti "yh-äiti", miehille tällaista termiä ei edes ole? Ilman äitejä teitäkään ei olisi joten vähän kunnioitusta kiitos 

Vierailija
33/39 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae seuraa elävän elämän puolelta jos oikeat ihmiset kiinnostavat. Tinderissä kiiltokuvia.

Olisinhan minäkin sitten "oikeana ihmisenä" siellä.

Ap

Vierailija
34/39 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae miestä maksamaan yhtään mitään. Omistusasunto, auto, mahdollisuus monipuoliseen vapaa-aikaan eli taloudellisesti pärjään ilmankin. Ja kyllä, olen sinkkuäiti, exäni ei maksa elatusmaksuja vaan osallistuu tasapuolisesti lapsen kasvatukseen ja kuluihin.

Vain naisista sanotaan halventavasti "yh-äiti", miehille tällaista termiä ei edes ole? Ilman äitejä teitäkään ei olisi joten vähän kunnioitusta kiitos 

Yh-isät ovat kovin harvassa, joten heistä ei juuri puhuta. Heitäkin kyllä löytyy. Yksinhuoltajuus itsessään ei ole minusta halventavaa tai ihmiselle haitaksi. Parisuhdemielessä toisen osapuolen yksinhuoltajuus toki aiheuttaa omat hankaluutensa suhteen alkuvaiheissa, kun koitetaan tutustua toisiinsa.

Vierailija
35/39 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tavallinen asia on harrastaa matkustamista ja joka toinen viikko ne käy jossain tahitilla.

Vierailija
36/39 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on kuin peräaukko, sitä kaivelee ja rapsuttaa mielellään mutta jos sormia haistaa sen jälkeen niin tulee hyhhyhh olo.

Tarkoitit varmaan, että sinne työntää kyllä peniksensä mutta jälkeenpäin joutuu siivoamaan paskaa?

Vierailija
37/39 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset halua ihan tavallista parisuhdetta. Olen huomannut että miehen pitää olla pitkä komea pelimies jolla on paljon suhteita takana. Sellasia miehiä naiset haluaa. Ja sitten miehellä pitää olla kaikkea tekemistä ja harrastuksia ettei se edes ehdi naisen kanssa kävelylenkille. Itse ovat naiset kertoneet että seurustelevat sellaisten miesten kanssa.

Vierailija
38/39 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies niin saat, mutta älä ole ronkeli iästä.  Muista että ne on vaan numeroita.  Reilu viiskymppisenäkin on yli tarjontaa parikymmentä vuotta vanhemmista naisista.  Eivät enää mitään seksipetoja välttämättä.

Hyi!

Vierailija
39/39 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, millaisessa paketissa niitä tavallisia asioita pitäisi saada vs millainen paketti olet itse.

Ja kyllä, tarkoitan ensisijaisest ulkonäköä.

Jos tavoittelet miehiä jotka saisivat hyvänä päivänä paremmannäköisen kuin sinä, he

a) eivät matchaa kanssasi, tai todennäköisemmin

b) matchaavat kanssasi ja voisivat panna sinua, mutta etsivät parisuhteeseen parhaimmannäköistä mitä voisivat hyvänä päivänä saada

Kylmä totuus on tämä.

Tinderin valuvika on siinä, että miehet ovat valmiita matchaamaan alaspäin muun muassa:

- saadakseen enemmän matcheja

- koska pantavaksi kelpaa melkeinpä kuka vain

Siksi naiset valitsevat ensin komeimmat mitä voivat "saada", ja alkavat etsimään yhteensopivuutta näiden miesten joukosta. Mutta ämä miehet toimivat samoin, ja haluavat naisen joka on ulkonäöllisesti likipitäen samaa tasoa, ja siksi syntyy näitä tilanteita joissa seiskan Tinder-nainen on kasin tai ysin miehelle pelkkä pano.