Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras marketissa myynnissä oleva hiusvärimerkki?

Vierailija
19.02.2025 |

Vai onko kampaaja ainoa oikea osoite?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan sävytä tai värjää hiuksiaan itse?

Vierailija
2/8 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä parasta ei ole. On vain keskinkertaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

100  luonnollinen väri  Henna. Hoitaa hiuksia, ei sisällä hiuksia huonontavia kemikaaleja.

Helppo käyttää, halpa ja  väri pysyy tukassa

Vierailija
4/8 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat tekevät  työt  "tuntitaksalla  ", hitaasti , kun nopeamminkin voisi tehdä ja hinta on sen mukainen

.Enpä viitsi kampaamoon mennä värjäyttämään enää, värjään itse

Vierailija
5/8 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen lorealin casting creme glossiin. On sitten kestoväri toisin kuin paketissa harhaanjohtavasti kerrotaan. 

Vierailija
6/8 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan värit ovat hyvälaatuisia, valitse tarvitko kestovärin  vai miedomman riippuen tietenkin vaalennatko, tarvitko peittävän värin vai vain sävyttävän.

Vierailija
7/8 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomia markettien ruskeita kesto- ja kevytvärejä kokeilleena vastaukseni on ehdottomasti Casting creme gloss! Se ei vaikuta vahingoittavan hiuksia juuri lainkaan, vaikka värjäänkin aina koko pään, koska en osaa värjätä vain tyveä, ei haise pahalta (ei sisällä ammoniakkia) eikä polta päänahkaa ja väri säilyy pari kuukautta kauniina, vaikka haalistuukin pikkuhiljaa pesujen myötä vaaleammaksi. Mielestäni väri onkin oikeastaan luonnollisempi ja parhaimmillaan vasta muutaman viikon jälkeen, koska tällä värillä lopputulos on aluksi, kuten markettiväreillä useimmiten, melko tumma, mikä kannattaa huomioida sävyä valitessa eli suosittelisin valitsemaan astetta vaaleamman sävyn, jotta värjäystulos olisi heti suurin piirtein samanlainen kuin purkin kyljessä. Itse en ryhtyisi vaalentamaan etenkään ennestään värjättyjä hiuksia kotona vaan kääntymään samantien kampaajan puoleen, sillä sinne tuppaa lopulta päätymään joka tapauksessa epäonnistunutta, epätasaista, kusenkeltaista ja kärsinyttä kuontaloaan korjauttamaan... Kampaajallakin suosittelisin itse koko pään blondaamisen sijaan teettämään paljon ohuita folioraitoja, jolloin hiukset eivät kärsi yhtä paljon, lopputulos on luonnollisempi ja kauniimpi eikä tyvikasvu ole yhtä silmiinpistävä, jolloin huoltoväli on pidempi ja kukkaro kiittää. T. Yrityksen ja erehdyksen kautta aiheesta kokemusta kartuttanut 

Vierailija
8/8 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukemattomia markettien ruskeita kesto- ja kevytvärejä kokeilleena vastaukseni on ehdottomasti Casting creme gloss! Se ei vaikuta vahingoittavan hiuksia juuri lainkaan, vaikka värjäänkin aina koko pään, koska en osaa värjätä vain tyveä, ei haise pahalta (ei sisällä ammoniakkia) eikä polta päänahkaa ja väri säilyy pari kuukautta kauniina, vaikka haalistuukin pikkuhiljaa pesujen myötä vaaleammaksi. Mielestäni väri onkin oikeastaan luonnollisempi ja parhaimmillaan vasta muutaman viikon jälkeen, koska tällä värillä lopputulos on aluksi, kuten markettiväreillä useimmiten, melko tumma, mikä kannattaa huomioida sävyä valitessa eli suosittelisin valitsemaan astetta vaaleamman sävyn, jotta värjäystulos olisi heti suurin piirtein samanlainen kuin purkin kyljessä. Itse en ryhtyisi vaalentamaan etenkään ennestään värjättyjä hiuksia kotona vaan kääntymään samantien kampaajan puoleen, sillä sinne tuppaa lopulta päätymään joka tapauksessa epäonn

Multa myös ääni tälle! Mulla on todella pitkä tukka ja yksi purkki tätä riitti! Olin hyvin yllättynyt. Tosin olisi voinut valita kuitenkin vähän vaaleamman sävyn. Latvat imaisi vähän turhankin paljon väriä. Kuitenkin fiilis ihan hyvä tästä!

Mulla oli pitkään kampaajalla värjätty tukka, mutta en enää ollut tyytyväinen. Mun vaaleanruskeaksi värjätty tukka oli jo kuukauden jälkeen lähes punaisen oranssi. Mitkään sävytteet ei pelastanut tilannetta. Ei ole varaa laittaa 1-2 kk välein rahaa kampaajaan. Nyt tyydyn kotona värjäilyyn