Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tätä ongelmaa?

Vierailija
19.02.2025 |

Jos mies näkee teeveessä kauniin naisen tai naisia jää (joskus harvoin) suu auki tuijottamaan. Saattaa ihan töllöttää kuin transsissa. Ei julkisilla paikoilla samalla tavalla töllötä. Vaikka kyse on teeveestä niin itsestäni tuntuu sillä hetkellä siltä kuin koko naiseus vedettäisiin vessasta alas ja olen aivan turha. Kyse on kuitenkin pelkästä teeveestä eikä tuijotuksen kohde välitä. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole tuollaista ongelmaa. Minä voin aivan vapaasti sanoa televisiota katsoessani, että onpas komea mies, samoin mieheni voi jotakin naista sanoa kauniiksi.

Vierailija
22/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin kaunis, mutta tavallinen kauneuteni on turhaa kaunottariin verrattuna. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole tuollaista ongelmaa. Minä voin aivan vapaasti sanoa televisiota katsoessani, että onpas komea mies, samoin mieheni voi jotakin naista sanoa kauniiksi.

Ei minulla ole koskaan varaa tuollaiseen. ap

Vierailija
24/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin kaunis, mutta tavallinen kauneuteni on turhaa kaunottariin verrattuna. ap

Mietin miksi näen vaivaa ulkonäköni eteen. Miksi pidän itsestäni huolta ja elän terveellisesti. Miksi? Siis muuten kuin lapsen takia. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi