Onko työttömälle maksutonta opiskella avoimessa ammattikorkeakoulussa?
Jos suorittaa korkeintaan sen enimmäismäärän eli 5 op kuukaudessa? Jostain luin että ne kurssit olisivat työttömälle työnhakijalle maksuttomia. Pitääkö paikkansa? Kellään kokemusta?
Kommentit (7)
Minulla ei ainakaan olisi varaa noihin kursseihin. Tai olisi, mutta sille rahalle on muutakin käyttöä. Eli ei ole ns. ylimääräistä.
Kaikkea te työttömät vaaditte mutta mistään te ette itse haluaisi maksaa mitään. Miksi meidän muiden pitäisi maksaa sinulle palveluita kun sinä et tee mitään meidän hyväksi?
Jotkut AMK tarjoaa kursseja ilmaiseksi jos on työtön. Eli pitää vaan etsiä kaikki koulut läpi ja katsoa mitkä on minkäkin säännöt. Ainakin jamk on yksi näistä. Lisäksi muissakin kouluissa on ilmaisia kursseja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea te työttömät vaaditte mutta mistään te ette itse haluaisi maksaa mitään. Miksi meidän muiden pitäisi maksaa sinulle palveluita kun sinä et tee mitään meidän hyväksi?
Höpö, höpö. Suurin osa neistä työttömistä haluaisi endi-sijaisesti työllistyä. Ja jollei se onnistu (ei silloinkaan kun meitä halutaan ruoskia, tai riiputtas hirsipuussa) niin, ainakin itsestäni yksi vaihtoehto on yrittää opiskella
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko että meillä työttömillä ei ole rahaa hirveästi? Tai ehkä joillain on säästöjä, mutta ei kaikilla.
Lue tarkemmin sieltä "jostain mistä luit".