Epäammattimaiset lääkärit
Teettekö herkästi törkeistä tai epäammattimaisista lääkäreistä valituksia?
Minun puolestani tehtiin kerran kun lääkäri kysyi että OLETKO SÄ TYHMÄ
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa tyhjän valittajia ja vierihoitoa hakevia!
Pitkän päivystysvuoron jälkeen ei aina jaksa olla parhaimmillaan edes lääkäri!
Lääkärin ammatti on ihmisten auttaminen ja se olisi ymmärrettävä lääkäriksi opiskelemaan hakiessa. Lääkäri on töissä ihmisiä auttamassa ja toimii ammattimaisesti ammattinsa vaatimusten mukaan.
Lääkärin ammatti on vittuilla potilaille ja kerätä siitä hyvä palkka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta on yhteispäivystyksessä avattu tulehtunut Bartholinin rauhanen ilman mitään puudutusta ja lääkäri vielä ronkki tiehyettä. Rauhanen sijaitsee siis häpyhuulessa. Oulussa on todella paljon päästään sairaita lääkäreitä joiden soisi joutuvan kärsimään itse aiheuttamansa kivut.
Mulla seisoo.
Järki.
Eräässä J kirjaimella alkavassa kaupungissa on lääkäreillä lepotauko 10-12 jossa vain istuvat tuoleilla ja juttelevat. En muista miksi se on nimetty , mutta saavat palkkaa. Voi olla joku muu aikataulu nykyään. Lehtimiehille vinkiksi mihin verorahat kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin ammatti on ihmisten auttaminen ja se olisi ymmärrettävä lääkäriksi opiskelemaan hakiessa. Lääkäri on töissä ihmisiä auttamassa ja toimii ammattimaisesti ammattinsa vaatimusten mukaan.
Niin meidän asiakkaiden mielestä. Lääkärit opiskelee lääketiedettä, ei ihmistieteitä, lääkäreille me asiakkaat/potilaat/ihmiset olemme vain sairauksien ja vikojen esiintymisalustoja. Parhaimmillaan olemme mielenkiintoisia haasteita, joista saa materiaalia tutkimukseen. Useimmiten olemme vain ikäviä rutiinitapauksia, jotka ovat googlettaneet liikaa.
Noin 20v, nuorena ja kauniina naisena menin mieslääkärille pitkään jatkuneen kurkkukivun vuoksi. Noh, lääkäri katsoi kurkun jne, mutta jotenkin keskustelu päätyi siihen, että lääkäri kysyi, että onko minulle tehty alapäätutkimusta että hän voisi samalla tutkia senkin! Joo, en tarvinnut tutkimusta...! Aika erikoista ehdottaa alapäätutkimusta, kun ei mitenkään liittynyt siihen minkä vuoksi menin lääkäriin alunperin.. jäi vähän outo olo.
Miksi tehdä valitus ihan relevantista kysymyksestä? Lääkäri kysyi suoraan että oletko tyhmä ja sinä kusipää menit loukkantumaan. Mitä v*ttua tunget vastaanotolle jos olet noin tollo idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin ammatti on vittuilla potilaille ja kerätä siitä hyvä palkka
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Lääkärin ei tarvitse sietää potilasta joka käyttäytyy kuin elukka.
On potilasissakin saatansa seuraavia alaspäin. Tulevat haisevina ja kamoissa ruinaamaan lääkkeitä.
Lääkärin kanssa asionti tapahtuu helpoiten etänä ja kirjallisena. Se on helppoo
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin kanssa asionti tapahtuu helpoiten etänä ja kirjallisena. Se on helppoo
Jep, kaikki kirjallisena jotta löytyy tarvittaessa todistusaineistoa.
Taas av-mammat eivät ymmärrä, että lääkäri ei ole mikään seuraneiti tai lohduttaja, vaan kylmäverinen tieteen ammattilainen, joka diagnosoi ja havaitsee sairaudet sekä laatii niiden hoitosuunnitelman.
Hoitsuilta tai psykologeilta saa sitten myötätuntoa, turha hakea sitä lääkäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Menin lääkäriin aikana jolloin oli tapana vielä kätellä. Kolho mieslääkäri (tuli mieleen itse kuolema siitä, kelmeä vihertävä iho, silmät syvällä kuopissa ja olemus muutenkin kylmä ja kalsea) totesi, että täällä ei kätellä. No eipä siinä mitään, mutta selitys oli se, että "et kai halua muiden potilaiden eritteitä ja bakteereita käsiisi." Ilmeisesti tyyppi ei paljon käsienpesusta sitten perustanut.
Käsienpesu ei poista kaikkia pöpöjä kädestäsi. Vielä kunnollisen yli 20s pesun jälkeenkin oli muistaakseni 10% pöpöistä jäljellä. Isoimmat roskat toki kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehdä valitus ihan relevantista kysymyksestä? Lääkäri kysyi suoraan että oletko tyhmä ja sinä kusipää menit loukkantumaan. Mitä v*ttua tunget vastaanotolle jos olet noin tollo idiootti.
Mitähän fiksua asiakas on kysynyt, että saa lääkärin kysymään "oletko tyhmä"? Onhan näitä ferritiini, kilpisrauhasen vajaatoiminta, homeopatia luulosairaita kyllä, jotka tietävät ennen vastaanottoa diagnoosin ja hoidon.
Olen itsekin hammaslääkärinä kysynyt potilaalta, että onko hän tyhmä, kun hän ilmoitti menevänsä hengenvaarallisen pahasti tulehtuneen purukalustonsa kanssa ennemmin hautaan kuin suostuvan poistoihin. Mielestäni kysymykseni oli tuossa tilanteessa täysin aiheellinen ja relevantti.
Vierailija kirjoitti:
Taas av-mammat eivät ymmärrä, että lääkäri ei ole mikään seuraneiti tai lohduttaja, vaan kylmäverinen tieteen ammattilainen, joka diagnosoi ja havaitsee sairaudet sekä laatii niiden hoitosuunnitelman.
Hoitsuilta tai psykologeilta saa sitten myötätuntoa, turha hakea sitä lääkäriltä.
Ai havaitsee sairaudet. My ass. Mitäänhän ei löydy kun mitään ei tutkita. Seuraava potilas.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin hammaslääkärinä kysynyt potilaalta, että onko hän tyhmä, kun hän ilmoitti menevänsä hengenvaarallisen pahasti tulehtuneen purukalustonsa kanssa ennemmin hautaan kuin suostuvan poistoihin. Mielestäni kysymykseni oli tuossa tilanteessa täysin aiheellinen ja relevantti.
Ei ollut. Tuonkin olisi voinut ilmaista rakentavammin.
Vierailija kirjoitti:
Noin 20v, nuorena ja kauniina naisena menin mieslääkärille pitkään jatkuneen kurkkukivun vuoksi. Noh, lääkäri katsoi kurkun jne, mutta jotenkin keskustelu päätyi siihen, että lääkäri kysyi, että onko minulle tehty alapäätutkimusta että hän voisi samalla tutkia senkin! Joo, en tarvinnut tutkimusta...! Aika erikoista ehdottaa alapäätutkimusta, kun ei mitenkään liittynyt siihen minkä vuoksi menin lääkäriin alunperin.. jäi vähän outo olo.
Nykyäänkö et ole enää kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänkö et ole enää kaunis?
En itse asiassa enää ole kaunis.. painoa +30kiloa lisää ja ikää +20v, joten en ole enää nuori ja hehkeä vaan ihan kaikkea muuta...
Onko joku tavannut empaattisen lääkärin, epäilen että se on mielikuvitusolio
Käynnin voi aina lopettaa kesken, itsemääräämisoikeus. Entäs käytävään huutamaan hoitajaa, että täällä tikataan ilman puudutusta?