Paras halpa olut Suomessa?
Kommentit (56)
Nobelaner Liiteristä. Oli muuten aikoinaan 70 centtiä Liiterissä
Maksaisin mitä tahansa, jos saisin juoda suoraan Signora Maggin posliinikannusta omenamehua.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sitä siellä myydään? Ei ole osunut silmään kuin viimeksi viime kesänä.
Radlerit on hyviä myös, jos ei pidä oluen mausta.
Jos kysytään HALVOISTA oluista, minusta se tarkoittaa keskioluita, joiden hinta 0.33 l tölkille on alle 1.30 €.
Vierailija kirjoitti:
Jos kysytään HALVOISTA oluista, minusta se tarkoittaa keskioluita, joiden hinta 0.33 l tölkille on alle 1.30 €.
Niin mikä on halpaa kuluttajalle.
Sitten kaljakeissin kanssa töihin, läppärilaukku toiseen käteen ja eikun työkavereille piruilemaan. Kaikki voittaa pellen kanssa.
COOP Lager 0,5 l. Brewed in Poland .
Vierailija kirjoitti:
millon ollut noin halpaa, itse muistasn että euron luokkaa tai yli tuo olis aina ollut
ellei sitten paljousalennusten kanssa joskus aikanaan
halvin mitä itse muistan oli korillinen lapinkultaa 13,90 sisältäen pantin. hintaa tuli siis noin 39 senttiä per pullo. tietty tuosta on 20 vuotta aikaa, nykyrahassa näyttäs olevan 57 senttiä mikä ei kyllä paha hinta olis sekään
Itse pantu on parasta halpaa. 8%+ ja 1€/litra eli omin käsin onneen!
Vierailija kirjoitti:
Itse pantu on parasta halpaa. 8%+ ja 1€/litra eli omin käsin onneen!
miten teet. ilmeisesti mäskäämällä kun noin halvalla saat.
10 kiloa mallasta + pikkasen humalaa ja hiiva, taitais tuosta tulla se reilut 20 litraa 8% kalijaa ja hintaa taitaa tulla se parisenkymppiä, pl. toimituskulut
itsekkin jossain vaiheessa mäskäilin mutta kyllästyin siihen rulianssiin ja nyt teen taas uutteista
Peroni Nastro Azzurro K-kaupasta n. 2 ekua
Karjala, Karhu.