Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani tapasi exäänsä

Vierailija
19.02.2025 |

Ollaan oltu 2.5 vuotta suhteessa, ja koko suhteen ajan on tuntunut, että py on vielä tunteita exäänsä tai että exä oli hänen suuri rakkaus, ja siksi mun kanssa olo hänen omin sanoin tuntuu siltä kun olisi kenen tahansa kanssa vaan.

Ja siis siksi musta tuntui ettei ole yli exästään, kun aina sanoi miten häntäkin kohtaan tunti samalla tavalla vaikka en kysynyt, sanoi mua alkuun usein exän nimellä, jutteli exälleen ja sanoin että ei tunnu kivalta kun exä halusi yrittää viellä, ja py katkaisi välit muhun kun ei halunnut olla puhumatta exälle joka yritti saada mun py takas kun oltiin jo yhdessä. Näin monia kertoja kun he viestittelivät.

Ollaan 2 vuoden ajan välillä riidelty siitä että kun musta on tuntunut että hänellä vielä on jotain exäänsä kohtaan. Riita siitä tulee koska jos olen kertonut miltä musta tuntuu, hän suuttuu aina. 

No nyt kuitenkin tilanne on se, että hän meni tapaamaan exäänsä koska häntä itseäkin alkoi mietittää että onko vielä jotain exää kohtaan, mutta näkeminen oli todistanut että ei ole, haluaa olla mun kanssa. 

Hän siis kertoi tämän riidan aikana vihaisena, muuten ei olisi ehkä kertonut että näkivät. Onko tämä manipulointia että olisi mun takia käynyt näkemässä että saa varmuuden ja olisitteko ok asian kanssa jos teidän kumppani näin toimisi?

Hänen mukaansa hän vaan hankki naulan arkkuun vihdoin. 

En yhtään tiedä mitä mieltä olisin. Toisaalta jos hän sai varmistettua ettei ole enään mitään exää kohtaan, hyvä. Mutta jos se oli vain tekosyy kun paljasti itsensä vihaisena niin sitten huono homma. Kuulemma mitään ei ollut tapahtunut ja näkeminen tapahtui julkisella paikalla.  

neuvoja?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä roikut tuollaisessa? Etkö kunnioita itseäsi yhtään? 

Vierailija
2/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä luet alla olevan kohdan omasta tekstistäsi oikein huolellisesti ja kerrot sitten, kannattaako oikeasti roikkua tuollaisessa suhteessa väkisin:

"Ja siis siksi musta tuntui ettei ole yli exästään, kun aina sanoi miten häntäkin kohtaan tunti samalla tavalla vaikka en kysynyt, sanoi mua alkuun usein exän nimellä, jutteli exälleen ja sanoin että ei tunnu kivalta kun exä halusi yrittää viellä, ja py katkaisi välit muhun kun ei halunnut olla puhumatta exälle joka yritti saada mun py takas kun oltiin jo yhdessä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta rakkautta on antaa toisen olla vapaa.

Vierailija
4/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pylle pelkkä pillllu. Ansaitset parempaa.

Vierailija
5/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tunkenut eroavan parin väliin antamatta heille aikaa selvittää eronsa rauhassa vai peräti ollut syyllinen siihen että parin välit ovat rikkoutuneet?

Mutta sinähän tietysti rakastat puolisoasi, eli haluat hänen olevan onnellinen. Silloin väistyt ja annat tilaa.

Useat ihmiset ovat ystävällisissä väleissä entisiin puolisoihinsa. 

Vierailija
6/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä harrastettiin äänekästä ja hikistä seksiä ja välillä naureskeltiin apn typeryydelle ja persjalkaisuudelle.

Vierailija
7/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka poikaystäväsi ei haluaisikaan exäänsä takaisin niin ei hän kuulosta sinusta silti välittävän ainakaan kovin paljoa tai aidosti..

Vierailija
8/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun epävarmuutesi poikkiksen tunteista ajaa poikaystävänkin ajattelemaan, että ehkä ne tunteet eivät ole aitoja. Teidän pitää ehkä molempien ottaa vähän aikaa toisistanne (ja eksistänne) erossa, jotta voitte selvitellä tätä.

Vierailija
9/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin minäkin eksääni usein joidenkin vuosien ajan eron jälkeen, vaikka uusi oli hänellä kuvioissa (ja oli välillä minullakin). Rakkaus ei katoa mihinkään, jollei ole syytä sille. Se muutti mulla muotoaan ja välitin hänestä erittäin paljon. Nyt näistä ajoista on jo lähemmäs 30 vuotta, mutta henkisellä tasolla rakastan häntä edelleen. Nähty on ehkä 20 vuotta sitten viimeksi. 

Vierailija
10/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti sulle kerrottiin että tunteita ei enää ole. Sähän olet painajaismaisen ahdistava ja epävarma kumppani. Sulle taatusti valehdellaan mitä vain että mustasukkaisuutesi pysyy aisoissa.

Veikkaukseni: saatte ilmoituksen avioerotuomiosta parin vuoden sisällä.

Vierailija
11/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tunkenut eroavan parin väliin antamatta heille aikaa selvittää eronsa rauhassa vai peräti ollut syyllinen siihen että parin välit ovat rikkoutuneet?

Mutta sinähän tietysti rakastat puolisoasi, eli haluat hänen olevan onnellinen. Silloin väistyt ja annat tilaa.

Useat ihmiset ovat ystävällisissä väleissä entisiin puolisoihinsa. 

Ap tosiaan jätti osan tarinaa kertomatta. Oletko ap mahdollisesti laastarisuhde? 

Vierailija
12/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo mies tosiaan parasta, mitä voit elämässä saada?

Vierailija
13/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sitten lopettaa riitelyn. Elää elämää sopuisammin. Jos paljastuu jotain uutta, se on oma juttunsa sitten erikseen. Vaikea alku tietysti kuulostaa olevan jos haikaili, eikä ollut ensin käsitellyt eroa.

Vierailija
14/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes varmaan kaikilla on se yksi, joka pääsi karkuun. Vaikea se on aikuisiällä löytää elämäänsä ihmistä, jolla ei ole sitä historiaa. 

En nyt oikein saa irti millä muulla tavalla miehen tunteet exää tulee esille, kuin sinun epävarmuutena. 

Vierailija
15/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko, että lapsesi/tuleva lapsesi/siskosi/ystäväsi/äitisi olisi tuollaisessa suhteessa tuollaisen ihmisen kanssa?

Niinpä.

Vierailija
16/16 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kumppanisi täytyy tehdä tiliä sinulle tekemisistään. Hän hoittaa omat asiansa, eikä sinun pidä mennä siihen väliin hässäämään.

Kasva aikuiseksi!